|
Forum BMW3ER
|
|
Modyfikacje, Tuning & Styling - Bmw e-46 323
2dawids3 - 09-12-08, 00:43 Temat postu: Bmw e-46 323 Witam,to mój pierwszy post, piszę tutaj być może ktoś mi pomoże. bo na innych Forach uważaja sie za Wielkich i nie chcą mi pomóc. tak na początek mam Corse B, planuję kupic Bmw jak w Temacie, moi pytaniem jest to ze te auto chce przeznaczyc do driftu i do jazdy dziennej, i jakie czesCi bym musiał kupic do Driftu. bo z tego co wyczytałem to na Czesciach Fabrycznych dlugo nie podriftuję. i na jakich Felgach 18' czy 19', planuję z Czerwonym Rantem.chciałbym byc juz obeznany gdy kupię. Planuję w Wakacje kupić. Dzieki za Pomoc.
mycha - 09-12-08, 00:47
Witaj Dawid na forum
w tej chwili mało osób na forum, ale jutro napewno ktoś Ci pomoże
No i poczytaj sobie ten dział, co założyłeś w nim temat, to może czegoś się dowiesz
2dawids3 - 09-12-08, 00:51
Dzieki Dzieki, cały czas czytam
kostek_ja - 09-12-08, 00:56
Do driftowania MUSISZ mieć szperę, więc będziesz musiał zespawać most, ale wówczas samochód nie będzie się nadawał do jazdy z dużymi prędkościami, szczególnie na naszych drogach, więc proponuje ci kupić M3 e36 3,2 i zacieśnić szperę wówczas będzie dobra i do driftu i do zapylania 300 (licznikowe) na autostradzie. Poza tym M3 e36 jest zdecydowanie mocniejsze od 323.
Co byś nie kupił będziesz potrzebował też porządnego zawieszenia i tutaj powstaje ten problem że zawieszenie do jakiegokolwiek sportu nie nadaje się na co dzień. Podobno ohlins się nadaję, ale to już bardzo droga rzecz. Poza tym do driftu dojdzie jeszcze hamulec hydrauliczny, 4 punktowe pasy i kubły. Najlepiej jakbyś też wywalił całe wnętrze (redukcja masy), do tego wszelakie rozpórki.
Co do felg to oczywiście im niższy profil opony tym lepiej, ale z drugiej strony im mniejsza felga tym tańsze opony, a podczas driftowania po prostu znikają.
Sam mam dylemat gdyż chcę auta używać na torze i na codzień. Ale to jest bardzo trudne do pogodzenia, a wręcz nie możliwe, gdyż wszędzie trzeba iść na kompromis. Cały czas myślę czy nie kupić M3 e36 i zrobić ja tylko na tor
2dawids3 - 09-12-08, 01:03
no to problem mam. a co do zawieszenia myslalem nad kupnem sportowego zawieszenia. a co do driftu od czasu do czasu pobawić sie. nie non stop drift..
no z oponami masz rację, myślę ze 19 bedzie w sam raz. ale jeszcejakie oponyn muszę wyszukać na forum. A i chciałem tez napisac ze to bedzie Coupe. i nie chce robic scigacza tylko od czasu do czasu podriftować.
dzięki za radę.
kostek_ja - 09-12-08, 01:05
2dawids3, ja mam tylko takie pytanie:
Jeździłeś kiedyś bardziej ekstremalnie? (pojedyncze uślizgi się nie liczą)
Bo na razie sprawiasz wrażenie kompletnego nowicjusza który kompletnie nie ogarnia tematu. Sam jeszcze niedawno taki byłem
2dawids3 - 09-12-08, 01:08
nie, i dlatego mam zamiar Bmw kupić bo Corsa to dno ;/ i sie pouczyć nową MIłośćią
kostek_ja - 09-12-08, 01:09
Czyli rozumiem że chcesz samochód na co dzień do okazjonalnych wygłupów?
2dawids3 - 09-12-08, 01:12
do driftu codziennego myślalem nad e30 M3 a tą e46 tylko by pięknie wygladała
Rafal325i - 09-12-08, 01:15
nie..no do driftu są potrzebne chęci i trening,nawet na zwykłym zawiasie i na moście da rade,i niepowinno nic walnąć,a felgi to 17ki starczą (w miare tanie są) zawias jakiś sztywniejszy,szpera do e46 pewnie droga,to można most krutszy kupić i zaspawać do zabawy,sprężyny Weitec ok.600zł(załatwie) najpierw kup Bmke i trenuj na ori,potem zobaczysz,z tylnym napędem jezdzi sie inaczej.
2dawids3 - 09-12-08, 01:19
Dzięki, no już jezdziłem Bmką e30 od kumpla fakt ze jezdzi inaczej wiec dlatego mam zamiar bo lepiej sie jezdzi, wczesniej planowałem passata 1.8T kupic. ale zdecydowanie Bmw 323
Rafal325i - 09-12-08, 01:22
dobry wybór!! zostaniesz przy BMW
kostek_ja - 09-12-08, 01:25
2dawids3, nie ma czegoś takiego jak drift codzienny. Oczywiście ja na każdym pustym skrzyżowaniu lubię przejechać zakręt bokiem, ale podczas jazdy codziennej masz krawężniki i słupy o które możesz uszkodzić samochód. Masz inne pojazdy których kierowcy mogą się głupio zachować. Masz policję która nie lubi driftujących ludzi w beemkach itd, itd.
Do driftowania jest tor. Czy to prawdziwy, czy lotnisko z ustawioną trasą ze słupków, wówczas prawie na pewno nie uszkodzisz samochodu, a już na pewno nic sobie nie zrobisz. Poza tym nie martwisz się ani o policję ani o to że ktoś ci wyjedzie. Do tego możesz się pomylić ile razy chcesz i jak bardo chcesz.
http://pl.youtube.com/watch?v=atCJUltl8Uw
jechałem 150, zrobiłem potężny błąd i nawet nie wyleciałem z asfaltu.
Jazda na drodze, chociażby nie wiem jak ryzykowna nie umywa się do jazdy na torze, która jest kompletnie bezpieczna.
Ja osobiście proponuje kupić eMkę taką na jaką cię stać (jak e36 to lepiej z silnikiem 3,2), gdyż masz od razu szperę, w miarę sztywny zawias i dużo mocy. To napewno wystarczy na początek. Potem pojedź na tor i zobacz czy wolisz jeździć na czas czy driftować? Ja osobiście wolę samochód robić bardziej po jazdę na czas, a drift to po prostu moje wygłupy, które też bardzo lubię i dają mi dużo frajdy. Jak już będziesz wiedział czego chcesz to zabierz się za wszelakie mody.
Takie jest moje zdanie, a zrobisz co zechcesz
2dawids3 - 09-12-08, 01:27
Tak jest, i mam pytanie czy robiac glebe drogo kosztuje ? wiec moje plany 18 lub 19 z rantem czerwonym niski profil opony. sportowe sprezyny. a potem sie zobaczy.
kostek_ja no własnie tez mi o to chodziło by puste skrzyzowanie bokiem o to mi chodzi.. a i Dzieki za radę za ten model e36 M3 dowiem sie cos nie co na ten model.
kostek_ja - 09-12-08, 01:29
2dawids3 napisał/a: | sportowe sprezyny |
jak już to od razu zestaw sprężyny + amortyzatory
2dawids3 - 09-12-08, 01:33
kostek_ja napisał/a: | 2dawids3 napisał/a: | sportowe sprezyny |
jak już to od razu zestaw sprężyny + amortyzatory |
Drogi jest taki zestaw ? z tego co wiem wydam prawie 5000zł. tak jak moj kumpel w swoim modelu e30. i myslę jaki wybor Firmy sprezyn i amortyzatorow byłby słuszny wybor.
kostek_ja - 09-12-08, 01:36
2dawids3 napisał/a: | kostek_ja no własnie tez mi o to chodziło by puste skrzyzowanie bokiem o to mi chodzi.. |
Wiesz, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Najpierw wystarczają ci uślizgi na wyjściu, potem chcesz wziąć cały zakręt bokiem, a potem sekwencję zakrętów.
Chociaż kto nie zasmakuje toru, ten nie wie o co chodzi
[ Dodano: Wto Gru 09, 08 01:37 ]
2dawids3 napisał/a: | Drogi jest taki zestaw ? |
To zależy. Można kupić dobry zestaw w cenie oryginalnych, a górnej granicy pewnie nie ma
[ Dodano: Wto Gru 09, 08 01:40 ]
2dawids3 napisał/a: | a i Dzieki za radę za ten model e36 M3 dowiem sie cos nie co na ten model. |
Silnik 3,2 w e36 ma już porządną miskę olejową, dzięki czemu nawet podczas długich i szybkich zakrętów nie zatrzesz silnika. Ma szperę 25% i 321KM które rozpędzają to auto w 5,5s do 100
Na co dzień i do zapylania i do pojedynczych boków bardzo dobry samochód, zdecydowanie lepszy od e46 323
2dawids3 - 09-12-08, 01:44
no to chyba pozostanę przy mojej e46 bo ładniejszy model potem jak uzbieram to na bmw 330 i na pustych skrzyzowaniach tylko rzuce bokiem jak zasmakuję ten ruch.. ale długi trening mnie Czeka. ale ta e36 kusi takim Silnikiem aż glowa boli, tylko Ciekawe gdzie ja kupic za ile i nie bitą. a trafic na zadbaną.
kostek_ja - 09-12-08, 01:49
2dawids3 napisał/a: | Ciekawe gdzie ja kupic za ile i nie bitą. a trafic na zadbaną. |
Ten sam problem jest przy KAŻDYM samochodzie używanym.
2dawids3 napisał/a: | no to chyba pozostanę przy mojej e46 bo ładniejszy model potem jak uzbieram to na bmw 330 i na pustych skrzyzowaniach tylko rzuce bokiem jak zasmakuję ten ruch.. |
To ty pisz że samochód na co dzień, do lansu i pojedynczych boków (to w sumie też element lansu )
Ale wydaje mi się że wciąż nie rozumiesz że do latania bokami ważniejsza jest szpera i zawias niż moc.
2dawids3 - 09-12-08, 01:52
Ale wydaje mi się że wciąż nie rozumiesz że do latania bokami ważniejsza jest szpera i zawias niż moc.[/quote]
no to będe musiał zrobić ten zawias i szpere.
pytanie brzmi: czy to dużo kosztuje i jaki koszt mnie wyniesie
a co do Mocy nawet nie patrzę, myślę ze 170 w sam raz do pojedynczych lotów bokiem
kostek_ja - 09-12-08, 02:03
Jeżeli bardzo zależy ci na frajdzie z jazdy to kup M3 e36. Bo z tego co rozumiem na M3 e46 nie masz funduszy. A jeżeli na wyglądzie i wyposażeniu to masz problem, gdyż zawias do jakiegokolwiek samochodu to nie problem, ale szpera (pomijam spawany most) to już nie taka prosta sprawa w e46. Bo w e36 podobno wystarczyło kupić dyfer od M3 3,0.
Z doświadczenia wiem że napęd na tył bez szpery jest nieprzewidywalny. W skrócie to wygląda tak że jak chcesz polecieć bokiem i się popisać przed znajomymi to on tylko spali wewnętrzne koło, a pojedzie normalnie, a czasami bez powodu poleci bokiem. Dlatego dla mnie zwykłe e46 do latania bokiem są po prostu nieodpowiednie.
A co do wyglądu e36, jak ją porządnie zrobisz to wygląda całkiem fajnie, np. takie zadbane ze zderzakiem od M3 e46, na ładnych felgach i w skórze wyglądają bardo fajnie
Dopieszczanie M3:
http://www.detailingworld...ead.php?t=80165
lolejko - 09-12-08, 09:23
Dawid najlepszym rozwiązaniem dla ciebie będzie kupienie E30 i swap na jakies M52B28 do tego szpera i zawias. Możesz tą E30 wybebeszyć i zroibić ją na profesjonalny drift car. E46 zostaw sobie na codzień. Uważam, że to najlepszy kompromis dla ciebie.
///ESIU - 09-12-08, 09:25
po pierwsze to powiedz jakie masz fundusze na auto to bedzie nam łatwiej
p.s. e46 323 sie do driftu nienadaje
do nauki driftu najlepsze bedzie e30 moim zdaniem
5 tyś buda
3 tyś swap na silnik m30
5 tyś dobr hamle i dobry gwint
1 tys fotel i pasy
i mozna latać że tak powiem w miare profesjonalnie
a jak nie to kup emke bo e46 323 to tego się nie nadaje jeśli juz to od bide 330i ze szperą
lolejko - 09-12-08, 09:58
Dokładnie i na naukę lepszej opcji nie widzę
Możesz się podpytać ENZo co i jak, bo on taki ma driftwóz
I wie jakie sa problemy i jak zrobić dokładnie
Enzo - 09-12-08, 10:49
na starcie powiem ze 323i E46 jest kijowe do driftu.
Po pierwsze bardziej awaryjne niz starsze Beemki (m. in. przez wielowachaczowe zawieszenie), czesci drozsze.
jeszcze ty chcesz driftowac na 18 19 cali chyba tylko na 1 biegu a wtedy to juz nie bedzie drift
nastepny problem to szpera, szczerze to ja w innym modelu niz M3 nie widzialem szpery.
pewnie sa na zamownie klienta, ale na rynku w tornym nei ma.
tzreba by go spawnac, choc jesli chodzi o drift to tak szczerze zwykla szpera 25% jest o dupe rozbic.
Nawet jakbys kupil M3 E36 to i tak bym porponowal spawac dyfer.
i jest bzdua ze nie mozna szybko jezdzic na zaspawanym dyfrze ja swoim E30 latalem ponad 200kmh, fakt, ze tzreba uwazac, no i na mokrym pzrerabane ale idzie przezyc.
Ja bym na twoim miejscu kupil E30 wsadzil jakis mocny silnik itd.
Do E30 czesci masz na kazdym szrocie, jest rowniez duzo czesci do przerabiania.
Zawias? jakis gwint najlapiej, proponuje moze FK
Ma dobry stosunek cena jakosc
Rozporki obowiazkowo, przydaloby sie tez obspawac nadwozie no i klatke wspawac z zastrzalami do kielichow.
Oczywiscie cale wnetrze aout, wszystko wyrywamy (uwielbialem ta czesc modyfkicaji auta )
Do srodka jakis kubel koniecznie bez regulacji, aby byl sztywny, pasy nie musza byc 4 pkt, ale koniecznie szelki
raczny hydrauliczny, choc na pozcatek w sumie nie konieczny.
Silnik: ja bym bral na poczatek (mowa o e30), M30B35 nie do zajechania, nawet jak sie zdarzy go zagrzac dosc wysoko w sumie nic mu nie bedzie choc lepiej zainwstowac w dodtakowe chlodzenie. Bron boze nie wywalaj VISCO
M50, M52, M54 tez dobre silniki nawet na pozcatek starczy M50, choc one juz nie sa takie pancerne, slyszalem ze nie lubia wysokiej temperratury, po prostu to juz nowa technologia, a jak nowa obliczona jest tak zeby wrocic do ASO
M60, M62 - to juz mysle dosc powazna jednostka V8 koniecznie >=4.0l chociaz na poczatku nawet takie 3.0 V8 by styklo. Nie slyszalem na te jednostki zlego zdania.
[ Dodano: Wto Gru 09, 08 10:52 ]
Esiu bude z silnikiem na pozcatek jak dobzre poszukasz to kupisz za 3 tys kumpel ostatnio kupil takie 325i
2dawids3 - 09-12-08, 11:33
no nie jest tak jak myślałem, no kasy mam 30tys. więc za tyle napewno kupię z Niemiec porządną e46.
ale chyba zrobię tak jak mówicie nie ma sensu by psuć e46 kupić starszy model, bardziej mi odpowiadał zawsze e30 bo jest lżejszy od e36 i nadawał sie do driftu na początek do nauki.
a w E46 tez nie ma sensu do pojedynczych driftów bokiem na zakretach lub pustych skrzyżowań ? bo tym bym tylko na pokaz. Więc co doradzaliście by mi tutaj w E46 pozmieniać..do pojedyńczych driftow, by nie zepsuć całego zawieszenia i wachaczy. w E30 już z Wujkiem rozmawiałem by mi sprowadził z Niemiec najnowszego z tego modelu chyba 89 lub 90 już nie pamietam.
Enzo z tego co wiem i czytałem felgi 18 nadają sie do driftu jak najbardziej a 19 bardziej na lans , i pojedynczych driftow, racja czeste przy tym wymienianie opon o niskim profilu.
No to więc e30 w drodze a w E46 w planach, i chcę z niego z robić lans, nie chcę tam kupywac jakiś plastików ,jak kupywać to zderzaki od M3,gleba, fele z czerwonym rantem, i sportowy tłumik. Jestem Lakiernik więc tez myslę nad przemalowaniem całego Auta na całego Czarnego bez listw . zadnego chromu. Grill na czarny a maske i dach na kolor czerwonego Ranta a boki auta jakiś wzor spirali nie wiem. Doradzcie mi co do e46. bo do e30 już wiem co Robić.
Enzo ty masz niezłą wyścigówkę e30, do Ciebie będe sie zgłaszał co jak z tym e30
Jeszce raz Dzieki.
Enzo - 09-12-08, 11:49
2dawids3 napisał/a: | no nie jest tak jak myślałem, no kasy mam 30tys. więc za tyle napewno kupię z Niemiec porządną e46.
ale chyba zrobię tak jak mówicie nie ma sensu by psuć e46 kupić starszy model, bardziej mi odpowiadał zawsze e30 bo jest lżejszy od e36 i nadawał sie do driftu na początek do nauki.
a w E46 tez nie ma sensu do pojedynczych driftów bokiem na zakretach lub pustych skrzyżowań ? bo tym bym tylko na pokaz. Więc co doradzaliście by mi tutaj w E46 pozmieniać..do pojedyńczych driftow, by nie zepsuć całego zawieszenia i wachaczy. w E30 już z Wujkiem rozmawiałem by mi sprowadził z Niemiec najnowszego z tego modelu chyba 89 lub 90 już nie pamietam.
Enzo z tego co wiem i czytałem felgi 18 nadają sie do driftu jak najbardziej a 19 bardziej na lans , i pojedynczych driftow, racja czeste przy tym wymienianie opon o niskim profilu.
No to więc e30 w drodze a w E46 w planach, i chcę z niego z robić lans, nie chcę tam kupywac jakiś plastików ,jak kupywać to zderzaki od M3,gleba, fele z czerwonym rantem, i sportowy tłumik. Jestem Lakiernik więc tez myslę nad przemalowaniem całego Auta na całego Czarnego bez listw . zadnego chromu. Grill na czarny a maske i dach na kolor czerwonego Ranta a boki auta jakiś wzor spirali nie wiem. Doradzcie mi co do e46. bo do e30 już wiem co Robić.
Enzo ty masz niezłą wyścigówkę e30, do Ciebie będe sie zgłaszał co jak z tym e30
Jeszce raz Dzieki. |
za 15 tys e30 juz zrobisz bardzo profi.
18 jak najbardziejs ie nadaja ale do tego tzreba miec sporo mocy gdzies ok 350-400km
Co do E30 to raczej proponowalbym szukac waskiej lampy czyli do 87 jest po prostu lzejsza.
///ESIU - 09-12-08, 12:22
2dawids3, jesli chcesz driftować na 18kach czy 19kach to m3 bedzie sobie kiepsko z tym radziło
323 bedzie ciężko wprowadzic w poslizg więc o czym tu mowa
aha odpuść sobie wieśniackie spirale na boakch e46
2dawids3 - 09-12-08, 13:28
Esiu też tak myślę nie będe robił Wiejskiego Tuningu.
Enzo to na jakich felach proponujesz na e30 i na e46(mowię ze do lansu ten model bedzie do jazdy dziennej) a e30 zrobie na profi jak Enzo tylko ile mnie czasu zajmie na te zabawy no własnie dzwoiłem do Wujka bede miał juz e30 z Kubłami rocznik 87 na felach 17'.
a Esiu co byś radził cos do e46 czytam na innych forach widac ze jestes obeznany tym modelem. doradz mi coś
Enzo - 09-12-08, 13:35
Jak E46 do lansu top chaj jak najwieksze
Do e30 do driftu skombinowalbym sobie jakies 14 lub 15 bo takie oponki nalatwiej dostac, zreszta auto bedzie mialo moc na takich oponkach mowie tu na przykaldzie mojej e30 3.5l.
A 17 mozesz uzwyac jako dojazdowki np. na lotnisko
Oczywiscie boka na 17 z 3.5l tez zapniesz ale to juz raczej bardziej meczarnia bedzie niz drift
lolejko - 09-12-08, 13:37
W E46 323, nic wiecej nie zrobisz jak wymiana zawiasu i przede wszystkim szpera jakaś dedykowana. Ze szperą do E46 to ciężka sprawa.
///ESIU - 09-12-08, 15:44
2dawids3, jak do lansu to idealne bedą 19ki w e46 i resztki komfortu więc 19ka to iedealne rozwiazanie
w e30 najlepiej cisnąc na 14-15 jak powiedział enzo
to sa tanie opony i jest ich multum a musisz wiedzieć o tym ze opony w takiej zabawie znikają w ciagu 15tu min. najdłuzej
2dawids3 - 09-12-08, 21:46
Mam pytanie jak zrobić glebę w bmw e46. nie mam pojęcia na ten temat a chciałbym zdobyć jakieś doświadczenie w tym dziale. i jaki był by dobry profil Opony do felg 18.
a e30 bedzie w Nowym Roku
Enzo - 09-12-08, 22:01
2dawids3 napisał/a: | Mam pytanie jak zrobić glebę w bmw e46. nie mam pojęcia na ten temat a chciałbym zdobyć jakieś doświadczenie w tym dziale. i jaki był by dobry profil Opony do felg 18.
a e30 bedzie w Nowym Roku |
zalezy jaka szerokosc felgi.
jak np. tyl 10 cali to oponka 255/35/18
Gleba? po prostu tzreba zawieszenie gwintowane
2dawids3 - 10-12-08, 00:22
Enzo napisał/a: | 2dawids3 napisał/a: | Mam pytanie jak zrobić glebę w bmw e46. nie mam pojęcia na ten temat a chciałbym zdobyć jakieś doświadczenie w tym dziale. i jaki był by dobry profil Opony do felg 18.
a e30 bedzie w Nowym Roku |
zalezy jaka szerokosc felgi.
jak np. tyl 10 cali to oponka 255/35/18
Gleba? po prostu tzreba zawieszenie gwintowane |
tak pasuje ? 2x 8,5x18" + 2x 10x18"
i pytanie Czy na przod tez moze byc 10 ? czy bedzie oCierał sie o nadkoła. i czy ładnie to wyglada nigdy nie miałem okazji tego zobaczyc jak to wyglada.
a co do zawieszenia znalazłem
http://allegro.pl/item494...uro_damper.html
nie wiem czy to odpowiedni, fakt duzo kosztuje ale są tez tansze i co tym myślicie ?
kostek_ja - 10-12-08, 00:29
Podobno, bardzo fajne zawieszenie na co dzień. Duży plus to EDFC (kosztuje dodatkowo 1000zł) dzięki któremu regulujesz twardość z wewnątrz, ale te silniczki od EDFC podobno bardzo często się psują.
Nie kupuj szerokich felg. Szeroka felga= szeroka opona. Na co dzień się nie nadają, a na początek zabawy bokami za dobrze trzymają. Poza tym bardziej zużywają się drążki kierownicze. Moim zdaniem wystarczy ci 4x 8J szerokości + opony 225. Jeżeli chodzi o wygląd to pewnie przydadzą się dystanse żeby felgi nie były schowane.
2dawids3 - 10-12-08, 00:33
kostek_ja napisał/a: | ale te silniczki od EDFC podobno bardzo często się psują. |
będe musiał sie coś dowiedzieć na ten temat coś. myśle ze dobre są.. bo jak trzeba dopłacic kolejne 1100zł to musi być lepsze. ;]
[ Dodano: Sro Gru 10, 08 00:35 ]
kostek_ja napisał/a: |
P.S. Nie kupuj szerokich felg. Szeroka felga= szeroka opona. Na co dzień się nie nadają, a na początek zabawy bokami za dobrze trzymają. Poza tym bardziej zużywają się drążki kierownicze. |
to jaką felge byś radził ? 5x ? 8x moze być w sam raz.. no to kurde mam już dylemat co do felg i opon.
GHOSTFACE318 - 10-12-08, 00:36
moim zdaniem do driftu wazny jest zawias i opony ja uzywam na przodzie i tyle takich samych opon bo lubie sie scigac i latać bokami.
jak drift to moim zdaniem wystarczy miec dookoła wmiare dobre gumy i z tyłu wieksze cisnienie o 0,5 niz z przodu
http://pl.youtube.com/watch?v=St25UiBI09o
taki filmik przypadkiem nagrany ale niekazde bmw tak umie.
2dawids3 - 10-12-08, 00:40
GHOSTFACE318 napisał/a: | moim zdaniem do driftu wazny jest zawias i opony ja uzywam na przodzie i tyle takich samych opon bo lubie sie scigac i latać bokami.
jak drift to moim zdaniem wystarczy miec dookoła wmiare dobre gumy i z tyłu wieksze cisnienie o 0,5 niz z przodu
http://pl.youtube.com/watch?v=St25UiBI09o
taki filmik przypadkiem nagrany ale niekazde bmw tak umie. |
Panie do Driftu nauki bede miał e30 natomiast e46 do lansu tylko i pojedynczych lotów bokiem . kurna dylemat mam i mam
kostek_ja - 10-12-08, 00:41
GHOSTFACE318 napisał/a: | i z tyłu wieksze cisnienie o 0,5 niz z przodu |
sugerujesz żeby zwiększyć ciśnienie, aby pogorszyć trakcję z tyłu co ułatwi ślizganie się?
///ESIU - 10-12-08, 08:16
ja zawsze na tył biłem 4 bary, lepeij idzie bokiem
Enzo - 10-12-08, 08:38
///ESIU napisał/a: | ja zawsze na tył biłem 4 bary, lepeij idzie bokiem |
Tez kiedys tak robilem jak palilem gumy, ale jesli chodzi o drift to najwiekszy debilizm.
W drifcie wbrew pozorom przyzcepnosc jest bardzo wazna.
Przy takim cisnieniu auto jest mniej pzrewidywalne, skacze
///ESIU - 10-12-08, 12:30
Enzo napisał/a: | Przy takim cisnieniu auto jest mniej pzrewidywalne, skacze |
wiem zauważyłem, ale wiesz moje drifty nie były profesjonalne, w mojej okolicy jest porazka z miejscówkami, bardziej bokiem latałem po skrzyżowaniach jak po zakrętach więc i prędkosci nie były tak duże zazwyczaj na dwujce zadko kiedy na trójce
Enzo - 10-12-08, 12:44
Nom tak myslalem, zreszta 325i juz ciezko polatac na 3 biegu
///ESIU - 10-12-08, 12:50
Enzo napisał/a: | Nom tak myslalem, zreszta 325i juz ciezko polatac na 3 biegu |
to wiesz musiały byc do tego sprzyjajace warunki czyli deszczyk albo piasek wtedy nie było problemu bo moja była pusta. ale na suchym było ciężkooo oj cieżkooo
ale pamietam jak pierwszy raz do niej wsiadłem, wtedy myslałem ze to ferrari
po tygodniu wymieniałem przepływke i cały układ zapłonowy bo myslałem ze się cos spitoliło a ja poprostu przywykłem do mocy
apetyt rosnie w miare jedzenia
dla tego teraz chcę coś mocniejszego zebym chociaz pare miesięcy nie nazekał że "nie idzie"
2dawids3 - 10-12-08, 19:01
dziś byłem poogladać Felgi do E46 noi znalazłem takie co mi przypadły do gustu i sa to Felgi DOTZ HANZO 18' noi myślę nad takimi Felgami:
8,5x18" przód
9,5x18" tył i teraz nie wiem jaki profil opony do Tych Felg bo Te Felgi chyba będe zamiawał zajebiste i nie spotykane. był też tej samej szerokośći przod i tył 19' ale o 200zł więcej. no to troszeczkę też mam problem z tym czy 18 czy 19. najgorzej z Oponami. ;/
275/35R18 95Y YOKOHAMA AVS SPORT dobre były by ?
i chciałem sie zapytac czy Bmw wogole mają Katalizatory ? bo doszły mnie słuchy że mają.
znalazłem tez PRO-STREET - S (ZAWIESZENIE GWINTOWANE) co o tym sądzicie ?
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=77995 czy to Lepsze od ? TEIN EURO DAMPER max obnizyć mozną do 45mm a w PRO STREET samodzielnego ustawienia wysokości zawieszenia w granicach 20-70mm (w zależności od aplikacji) i co wy o tym sądzicie ?
lolejko - 10-12-08, 20:17
2dawids3, jak już do E46 to bierz z Dotzów Mugello. Hanzo to wiocha.
Co do zawiasu nie słyszałem o nim, ale w tej cenie jest dużo lepszych sprawdzonych
///ESIU - 10-12-08, 20:33
dotz hanzo to duży krok do zwieśniaczenia beemki
jeśli już dotz to tylko mugello
a i nie załuj 200zł i bierz 19ki
2dawids3 napisał/a: | i chciałem sie zapytac czy Bmw wogole mają Katalizatory ? bo doszły mnie słuchy że mają. |
tak
beemki mają katalizatory od 20tu lat
lolejko - 10-12-08, 20:37
2dawids3 napisał/a: | bo doszły mnie słuchy że mają. |
No jak wspominałeś, jesteś zielony
kostek_ja - 10-12-08, 20:44
2dawids3, a zdajesz sobie sprawę jakie są problemy z niskim samochodem?
Chcesz samochód na co dzień, a jak obniżysz nawet o te 45mm to każdy krawężnik będzie wyzwaniem
Trzeba będzie wychodzić, sprawdzać czy podjedziesz np. do myjni itd.
lolejko - 10-12-08, 20:49
kostek_ja napisał/a: | a jak obniżysz nawet o te 45mm to każdy krawężnik będzie wyzwaniem |
Nie no 45mm, to może być zabójcze
HEhhehee 2dawids3, powiedz jakie masz fundusze na podpicowanie furki, to już my ci ją odpicujemy
///ESIU - 10-12-08, 20:52
lolejko napisał/a: | HEhhehee 2dawids3, powiedz jakie masz fundusze na podpicowanie furki, to już my ci ją odpicujemy |
no właśnie
bo widze 2dawids3, że masz zapędy na agro tiunera
2dawids3 - 10-12-08, 22:01
no z Katalizatorami to wieksząśc wywala nie wiem dlaczego.. dlatego takie mnie słuchy doszły.
no kasy na tuning mam 15tys. a na allegro tylko patrzę ale nic nie kupuje
no aż całkiem zielony to nie jestem
no to pomózcie mi
lolejko - 10-12-08, 22:15
2dawids3, masz fotkę beemki???
łatwiej będzie coś dobrać
|
|