Forum BMW3ER

Blacharstwo, Lakiernictwo & Kosmetyka - [E46] Co z tym lakierem? PROSZĘ O POMOC

maciek3cc - 12-04-09, 11:21
Temat postu: [E46] Co z tym lakierem? PROSZĘ O POMOC
Witam...

Mam pytanko. Otóż dziś oglądałem E46 gdyż planuję zakup tego modelu. Polski Salon, jakieś drobne uszkodzenia do których właściciel sie przyznał, ale ogolnie auto bardzo zadbane..jednak poniżej zamieszczam zdjęcia miejsc w których występuje pewnego rodzaju korozja. Lakier sprawdzany testerem grubości taki jak wszędzie, ostatni wlasciciel powiedział, że nic nie było tam robione...Spotkaliście sie z tego rodzajem korozji?


FOTO

BARDZO MI ZALEŻY NA ODPOWIEDZI. DZIĘKI

yeahman - 12-04-09, 12:25

Ja nigdy nie słyszałem o wadach lakieru fabrycznego w BMW, jeśli nic nie było kombinowane to ocynkowana blacha nie ma prawa rdzewieć zwłaszcza po fabrycznym lakierowaniu. Wydaje mi się że na tych elementach ktoś coś kombinował, zwłaszcza na błotniku te pęcherzyki są zapewne dość świeże. One za pół roku Ci poodpadają i będzie pewnie widać szpachlę. Czyżby nagle po tylu latach wyskoczył bąbelek.. ? Nie sądzę. Ktoś kombinował i zrobił fuszerkę.
ilpadino - 12-04-09, 12:28

maciek3cc, czyli druga osoba która potiwerdza moje przepuszczenia zwłaszcza z nadkolem.... szpachla....
panorafix - 12-04-09, 12:30

raczej marne szanse,że nic tam nie było robione.Nie jestem specjalistą ale kiedyś w hondzie źle przygotowali mi pod malowanie tj szpachla położona na źle wyczyszczone ogniska korozji i taki sam widok miałem po pól roku.Na nadkolu te bąbelki to na bank było lakierowane.Pod wlewem mogło by się zrobić bo może zbierać się tam woda i piasek i gnić.Generalnie nie spotkałem się z tak gnijącą e46.Myślę,że nie tylko w tych miejscach z czasem w tym autku wyjdzie to i owo.
maciek3cc - 12-04-09, 16:28

Kurcze szkoda.....Bo wczoraj oglądałem dwa auta jedno to czerwone i drugie czarne ...to ten drugi kompletny szpachlowóz wszędzie tester lakieru wskazywał co innego. A na tym prawie, że idealnie. Nawet na tych elementach które pokazałem wyżej było wszystko okej poza tymi własnie bąbelkami itp....
Od wewnatrz blachy wszystko super..silnik elegancko równo chodzi...wyposażenie takie jak chciałem...kupiony u nas w aso..płyny, filtry itp robione w aso.....właściciel sam posiada inne modele BMW, o które widać, że dba jak należy....można rzecz pasjonat......
No nic..obejrze na pewno jeszcze coś innego...ale pomimo tych fuszerek lakierniczych wciąż będe mieć to ogłoszenie na oku

yeahman - 12-04-09, 16:40

maciek3cc, policz sobie ile to będzie elementów, zadzwoń do gościa i powiedz mu że bierzesz jak opuści na zrobienie tego. Ja bym np zaproponował mu jak wyjdą 4 elementy to po 400zł czyli 1600zł niech opuści i bierzesz. Zobaczysz co powie. Zaproponować zawsze możesz. Jak się to porządnie zrobi to nie będziesz miał problemów ale to już nie będzie to co fabryka. Z drugiej strony szukać fabryki to będzie bardzo ciężko a i wtedy za sam fakt cena będzie bardzo wysoka.
x_e_o_n - 12-04-09, 16:46

ewidentnie blotnik byc cykany migomatem lub zeszlifowana warstwa ocynku obawiam sie ze wyjdzie po 2 latach od wymalowania koszt naprawy lakierniczej 1600 pln
lolejko - 12-04-09, 18:32

Jeśli chodzi o błotnik to w E46 jest to możliwe że rdzewieje. E46 ma tak wyprofilowany błotnik razem z nakolem, że nakole gdy dostanie trochę luzu wyciera zabezpieczenie fabryczne i wiadomo pojawi się rdza, ale w tych przypadkach po za błotnikiem to już nie halo.
ilpadino - 12-04-09, 21:18

jeżeli tak ci sie ta sztuka podoba tp tak jak Tomek mówi spytaj goscia czy opusci o tyle ile cie wyniesie naprawa tego ( wczesniej musisz sie dowiedzieć ile Cie to wyniesie dokładnie)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group