Forum BMW3ER

Paliwa & Spalanie - 320 vs 325

razyel - 25-01-08, 09:14
Temat postu: 320 vs 325
Czy duża jest różnica w spalaniu między 2.0 a 2.5 ?? Ale nie chodzi mi o dane fabryczne tylko tak w realiach. Jazda spokojna bez szaleństw. Trafiła mi się okazja na 325 i mam zgryza ;(
Potrzebna szybka odpowiedź.

Już nieaktualne :) Wszystko wiem :)

A jak by ktoś chciał też wiedzieć to 2.5 pali więcej
Cytat:
średnio ok. 1,5-2 litry (w cyklu mieszanym)

///ESIU - 11-02-08, 23:28

może trroszke więcej ale jaka radosć z jazdy :hyhy:
razyel - 12-02-08, 18:09

///ESIU napisał/a:
może trroszke więcej ale jaka radosć z jazdy :hyhy:


Oczywiście ale ja muszę patrzeć też na ekonomię ;)

cartonik - 13-02-08, 18:00

wielkiej róznicy niema nawet jej nie odczujesz Pozdrawiam
///ESIU - 13-02-08, 18:30

Cytat:
wielkiej róznicy niema nawet jej nie odczujesz Pozdrawiam

przy katowaniu jednak róznica może być

razyel - 13-02-08, 18:46

cartonik napisał/a:
wielkiej róznicy niema nawet jej nie odczujesz Pozdrawiam


Niby tak, ale robiąc ok. 3000 km miesięcznie to odczuję nawet taką niewielką różnicę ;)

cartonik - 13-02-08, 19:06

nie ma Różnicy Pala Prawie Tyle samo!! Popatrz do Swojej ksiazki jesli ja masz instrucji BMW z tylu pisze wszystko!! tam nie ma wogóle róznicy miedzy 2.0 a 2.5 i z tego co wiem moj znajomy spala tyle samo co i ja! Kupuj smiało moze nawet zaoszczedzisz jak duzo w trasie jezdzisz :) a jak depniesz 2.0 to nawet ekonomizer pokazuje 20L/100Km to samo co i w 2.5 ! zapytaj sie tych co maja 2.5 oni Ci powiedza
razyel - 13-02-08, 19:15

No właśnie pytałem takich co mają i mówili że jest różnica w spalaniu. I do tego opłaty jeszcze dochodzą...
///ESIU - 13-02-08, 20:29

cartonik napisał/a:
i z tego co wiem moj znajomy spala tyle samo co i ja!

słabe porównanie, Twuj kolega może jexdzi wolniej albo poprostu ekonomiczniej

cartonik - 13-02-08, 20:39

///ESIU napisał/a:
słabe porównanie, Twuj kolega może jexdzi wolniej albo poprostu ekonomiczniej
hmmm STAN SIE LICZY PRZEDE WSZYSTKIM silnika!Ja Swoja E36 M50 2.0 spalam w miescie 12Litrów zejde w miescie nawet do 10 zalezy jaka noga (z reguly jezdze powoli i spokojnie) na całyn Baku zrobiłem 580Km i jeszcze mi zostało z 15Litrów wiec hmmm Trasa Mszana Dolna Zgorzelec wiec hmmm sam wiem co i jak piszy w 2.0 a co w 2.5 malo wiem choć bardzo mnie interesuje ten silnik i czytam i porównuje! Opłaty wiadome że wiecej ! ale jesli masz tate ze zniszkami to niema Problemu ja Place za Full pakiet ubespieczenia 1550zł ze wszystkim jak bym wzioł tylko na tate to bym płacił 800zł za full ale chce zeby mi zniżki leciały!W Każdym badz razie wybór należy do Ciebie ja Bym Brał 2.5 :)
Hubert_E36 - 14-02-08, 14:41

z mojego doswiadczenia a posiadam 323 pali przy normalnej jezdzie mniej niz 316 a jak jest w sprawie 320 to niewiem ale tez mi sie wydaje ze bedzie palic mniej lub podobnie a wrazenia z jazdy .....
lolejko - 14-02-08, 17:00

Pudel napisał/a:
z mojego doswiadczenia a posiadam 323 pali przy normalnej jezdzie mniej niz 316 a jak jest w sprawie 320 to niewiem ale tez mi sie wydaje ze bedzie palic mniej lub podobnie a wrazenia z jazdy .....


Właśnie dlatego chce 323! Ekonomia i moc!

razyel - 14-02-08, 17:29

Pudel napisał/a:
z mojego doswiadczenia a posiadam 323 pali przy normalnej jezdzie mniej niz 316 a jak jest w sprawie 320 to niewiem ale tez mi sie wydaje ze bedzie palic mniej lub podobnie a wrazenia z jazdy .....


Dokładne liczby proszę :) Ile Ci pali?? I jaki to rok auta?

rnrn - 14-02-08, 18:39

Moje 2.5 pali przy spokojnej jeździe dokładnie tyle samo co kumpla 2.0 (też sedan, też E36). W bmw "palą" cylindry dlatego w ogóle się nie opłaca kupować 320. I też dlatego tyle ich na sprzedaż, znacznie więcej niż 325.
Hubert_E36 - 14-02-08, 20:21

razyel napisał/a:
Pudel napisał/a:
z mojego doswiadczenia a posiadam 323 pali przy normalnej jezdzie mniej niz 316 a jak jest w sprawie 320 to niewiem ale tez mi sie wydaje ze bedzie palic mniej lub podobnie a wrazenia z jazdy .....


Dokładne liczby proszę :) Ile Ci pali?? I jaki to rok auta?


rok 95 323 coupe jak jechalem 900km spalila mi za 350zł(jechalem od 120 km/h w gore ) a tak pali 10-12l przy spokojnej jezdzie

siostra jechala swoja 316 do Ostrody spalila jej za 150zl pozniej moja jechala i tez spalila jej za 150zł i dodam ze ma ciezka noge

cartonik - 14-02-08, 20:53

Także Panowie niema co sie Kłócić 2.5 Wygrywa Ksiażka tez nie kłamie !! Powiem Krótko dlatego Kupuje S52 3.2 Litra M-power!! bo to nie ma kosmicznej różnicy w spalaniu a Moc jest :cwaniak2: :cwaniak2: :hyhy: :hyhy: :hyhy:
lolejko - 20-02-08, 17:45

cartonik napisał/a:
Powiem Krótko dlatego Kupuje S52 3.2 Litra M-power!!

Dobry wybór!
Ciekawe ile pali?

Annoth - 20-02-08, 17:51

Pewnie 15 bez szaleństw wielkich :padam:
rnrn - 20-02-08, 17:54

Tak dla ścisłości - S52 to fabrycznie podrasowana wersja M52, która napędzała amerykańskie M3 E36, moc 240 koni.

Na Europę M3 E36 występowało z silnikiami S50B30 - 3.0 286 ps i S50B32 - 3.2 321 ps.
Nie wiem jak z 3.2, ale M3 S50 3.0 sedan znajomego przy wyłączonej klimie i totalnie emeryckiej jeździe pali 9. Więc mniej więcej tyle co 320 :D co tymbardziej potwierdza, że nie ma co sobie zawracać głowy 320tkami :P

Annoth - 20-02-08, 17:56

To żeś pojechał po mojej buni :( . zobaczysz, ugryzie Cie :lol:
cartonik - 20-02-08, 18:32

Pali nie tak wiele Nawet da sie zejsc do 10Litrów !! ! trasa nawet do 9 trzeba jeszcze o to dbać wteczas bedzie wszystko jak nalezy! Wiem ze Te liczby są bardzo Zbliżone do 1.8 czy do 1.6 ale jak sie jeździ spokojnie to takie spalanie da sie osiągnąć pod warunkiem ze sie naprawde dba o samochód!! Ja juz postanowiłem lepiej większe a różnicy tak naprawde duzej niema!! a jak sie Ciśnie to wiadome nawet 20 Potrafi zjeść ze smakiem!! ale po co cisnąć takiemu samochodowi ja to kupie tylko i wyłacznie dla dzieku i satysfakcji ! oczywiście jak trzeba bedzie to i sie przyciśnie ale gdzie w PL to raczej nie możliwe!! Poprostu M-Power to M-Power :) Jak kto woli Wklejam dane 3.0 i 3.2

Typ Model Lata Skrzynia Rodzaj Poj. silnika
E36 COUPE E36 M-3 COUPE 1992-1995 MAN 5 ZI-R6 2990
E36 COUPE E36 M-3 COUPE 1995-1998 MAN 6 ZI-R6 3201

Przyśpiesz. Zużycie paliwa Zużycie paliwa Zużycie paliwa Zużycie paliwa
0-100 (sek) ECE 90 km/h ECE 120 km/h ECE miasto ECE średnie
6 | 6,5 | 7,9 | 13 | 9,1
5,5




Te cyferki wyzej to Spalanie :)
Do 3.2 Litra niema nic :) ale zblizone wszystko :) i to bardzo :) Dane z prowadzonych testów

[ Dodano: Sro Lut 20, 08 18:38 ]
Dla scisłosci BMW M3 E36 – model oparty na BMW E36. Produkowany w wersji coupé, kabriolet i sedan. Wyposażony w sześciocylindrowy trzylitrowy silnik S50 lub S52 o pojemności odpowiednio 3,0 oraz 3,2 litra. Zródło Wikipedia.pl Aha zgodze się ze na Europe byly ten Z M50 i M52 ale Ja mówie o tych S50 i S52 :) i taki zamierzam Kupić :)

rnrn - 20-02-08, 18:50

Nie wiem jakich katalogów się naczytałeś, ale ja widziałem już niejedno M3 na żywo i jedyny silnik w prawdziwym europejskim M3 to S50, występuje w wersji 3.0 i 3.2. Czymś zupełnie innym jest S52 to 240 koni z podrasowanego na chamerykę M52. Jestem tego bardzo pewien, że tak to ujmę ;) . Zresztą nie wiem dlaczego miałbyś się upierać na kupno gorszej i znaczniej rzadziej w europie spotykanej amerykańskiej wersji E36.
cartonik - 20-02-08, 19:15

hmmmm Proste Pytanie i prosa Odpowiedz :) Bo samochody ze stanów sa Całkiem innego stanu wyposażenia itd itd wiesz o co mi chodzi Pozdrawiam :)
rnrn - 21-02-08, 11:33

Sprowadzałem trochę aut ze stanów, może nie na jakąś ogromną skalę, jednak europejskie auta na stany w większości przypadków są jakby drugiej kategorii, gorsze materiały, nierzadko gorsze spasowanie/wykończenie, słabsze moce (głównie ze względu na normy emisji spalin w Californi), do tego obrzydliwe zderzaki, pomarańczowe obrysówki, zegary w milach itp... Generalnie syf w porównaniu z europejskimi wersjami. Jeżeli chodzi o E36 M3 to już jest szczyt syfu, ponad 80 koni różnicy i silnik który nie ma nic wspólnego z prawdziwym M3 :no:
cartonik - 21-02-08, 15:14

aha...

[ Dodano: Czw Lut 21, 08 15:14 ]
Dobrze wiedzieć :)

Jaras E21 - 25-03-08, 15:20

kolega ma m3 cabrio s52b30 po miescie schodzi ponizej 10l. ;)

moj braciszek miał przez pare miesiecy e30 323i ;] przy jego jeździe nigdy nie wzieła mniej niż 15l ;] ale przy takim zuzyciu paliwa to dosłowny
pogromca opon :haha:

hugo1972 - 02-04-08, 21:20

Nie ma sie co oszukiwac 325 spali wiecej ok. 2 l. wiecej niz 320 a i te 20 kucyköw röznicy nierobi :ok:
lolejko - 02-04-08, 21:52

Chyba że mówimy o M50B25 to różnica jest w mocy o 43 kuce katalogowe!
Zawsze czytałem na forach, że M52B25(323) czyli 170KM pali tyle co 1.6i !! !! A ty mi mówisz że pali więcej o 2l! 323 był moim faworytem do kupna teraz! To już nie wiem co brać M50 B25? Wolę M52 jednak!

hugo1972 - 02-04-08, 22:39

zwracam honor mialem na mysli röznice pomiedzy 323 a 320! Jest bite dwa litry röznicy!!!
DIDI - 02-04-08, 23:24

Różnica miedzy 320 a 325 jest odczuwalna. Jeździłem 320 w E36 i E46 to porównując z moja325i jest znaczna różnica w śmiganiu. Pomimo tego ze moja na gazie to lepiej sie zbiera niż tamta na benzynce ;) Co do spalania. W trasie 140-160 km/h i miasto tyle samo mniej więcej mi pali w granicach 15 litrów gazu.
Enzo - 03-04-08, 13:35

hugo1972 napisał/a:
Nie ma sie co oszukiwac 325 spali wiecej ok. 2 l. wiecej niz 320 a i te 20 kucyköw röznicy nierobi :ok:


to ile ci pal i320i 5l na 100km :haha:

323i jezdzielm poand 2 meichy i palilo na trasie przy 100-110km/h 7.3l/100kmh, w meiscie dalo sie zejsc do 9-10l...

lolejko - 03-04-08, 17:49

Enzo napisał/a:
323i jezdzielm poand 2 meichy i palilo na trasie przy 100-110km/h 7.3l/100kmh, w meiscie dalo sie zejsc do 9-10l...

No i takie spalanie jest znośne! Enzo jaras mnie na to 323! :P
A jak to się zbiera?

Helberstam - 03-04-08, 20:29

325 ! ma wiekszy moment lepiej sie zbiera latwiej stracic przyczepnosc i wcale wiecej nie pali wg tabeli 1.7 litra wiecej na miescie ale za to 1 litr mniej na trasie

ale ten moment ACH!
Enzo napisał/a:
hugo1972 napisał/a:
Nie ma sie co oszukiwac 325 spali wiecej ok. 2 l. wiecej niz 320 a i te 20 kucyköw röznicy nierobi


bullshit! jakie 20? tam jest 192 KM to jak 320 ma 150 KM to matematycznie wychodzi 42 KM wiecej wiec ROBI DUZA ROZNICE

lolejko - 03-04-08, 20:50

Helberstam, ale koledze chyba chodziło o M52B25 chyba a tam jest 170KM!!!
Z tym, że M52B25 to słyszałem, że one raczej mało palą!

Helberstam - 04-04-08, 02:31

lolejko napisał/a:
Helberstam, ale koledze chyba chodziło o M52B25 chyba a tam jest 170KM!!!


no shit

E36 E36 325i 1992-1995 MAN 5 ZI-R6 2494 84,00 75,00 10,50 141 192 5900 245 4200 4433 1698 1393 2700 1408 1421 205/60 R 15 V 435 1330 1790 62 0,32 233 8 8,8 AB 38/93 2,4 7,6 12,1 9 11,5 11,3 67

[ Dodano: Pią Kwi 04, 08 02:34 ]
323i maja 170 KM ale nie 325i produkowane w 1990-1995

Enzo - 04-04-08, 12:00

to fakt 325i pal ina trasie jakies 8l troszke wiecej niz 323i, ale porwnywalne iz 320i
lolejko - 04-04-08, 13:40

Helberstam napisał/a:
323i maja 170 KM ale nie 325i produkowane w 1990-1995

No a 323i to przecież 2.5 litra! M52B25. Tak jak mówisz od 95 produkowane! Czyli dwa i pół litra! :D Można źle zrozumieć, bo niektórzy mówią o 323i a mówi że to 325!
No właśnie a jaka różnica w spalaniu między M52B20, a M50B20? Jest jakaś?

Helberstam - 04-04-08, 14:56

:wstyd: fakt m52b25 to 323i (170KM) heh a m50b25 to 325 i (192 KM)

lolejko napisał/a:
No właśnie a jaka różnica w spalaniu między M52B20, a M50B20? Jest jakaś?


z tego co wiem to m52b20 ma 146 KM i ciut mniejsze spalanie

Enzo - 04-04-08, 16:31

M52B20 tez ma 150KM
cartonik - 05-04-08, 09:50

Enzo napisał/a:
M52B20 tez ma 150KM
M50B20 jest leprze od tego nowego M52B20 ( a co do spalania To M52 Bierze Mniej ale to jest prawie nie odczuwalne ) lolejko, Ty bierz M50B25 Napewno nie pożałujesz Dobry stan znajdziesz i wszystko bedzie cacy i powiesz Póżniej np. Mi no Moja Pali mniej a mam wiecej mocy. No bo taka jest prawda M50B25 pali Mniej moze o 0.3LItra wiecej w Miescie a tak to pali mniej i naprawde Kopyto masz! Jak ja w Swoim M50B20 czasem nie mogę ruszyć ze swiatel jak popada i jest mokro (kusz+ woda) Jednym slowem masakra także Ja Polecam M50B25 sam Kupuje no ale ja biore 2.8 bo w DE młodzi nie maja kasy zeby opłacić takie auto z Takim Silnikiem a ze w 2.8 dobre wyposażenie to je Biorą i pózniej Pchaja tam 2.0 ! Spodkałem pare Przypadków i jak sie nadaży Okazja to Biore taki Motorek :D Pozdrawiam
lolejko - 05-04-08, 19:38

Ja chyba się zdecydje na M52B25, dlatego że nowsiejszy! Jak się trafi M52B28 w dobrym stanie, to też nie będę narzekał!!!!
Pawel328ci - 07-04-08, 14:33

Miałem juz kilka beemek i z 2.8 jestem bardzo zadowolony, w trasie pali tyle co 318is
czyli od 7.5 do 9 litrow a miasto to od 9l sie zaczyna tyle ze zilnik na podwojnym vanosie.
Wszystko zalezy w jakim celu chcesz uzywac tego autka. Miasto czy trasa?
Jesli w wiekszosci trasa i lubisz szybciej podrozowac, to nie pchaj sie w 2.0
Ja polecam 2.8 albo 3.0 ;) sam załuje teraz ze nie kupiłem 3.0 ale.... :niepasi:

Helberstam - 07-04-08, 15:00

Pawel328ci, troche nie na temat ale sie przymierzam do 328 ci w e46 i takie moje pytania bo spalanie juz znam jak wychodza czesci? naprawy etc?
Pawel328ci - 07-04-08, 15:39

Helberstam napisał/a:
Pawel328ci, troche nie na temat ale sie przymierzam do 328 ci w e46 i takie moje pytania bo spalanie juz znam jak wychodza czesci? naprawy etc?


Chciałbym Ci pomoc, ale nie mam pojecia jak czesci bo kupiłem auto w dosyc dobrym stanie, od goscia z serwisu bosha.Wiem ze 7l oleju wchodzi, i z tego co sie orientuje to wachacze przednie maja niewymienne sworznie, albo 750 zeta w serwisie, albo 360 zamiennik i tam juz mozna wymieniac sworzen, firma o ile sie nie myle meyle

djremix - 28-03-09, 21:00

znajomy planuje kupic 320 albo 323 ja posiadam 323 ale od nie dawna wiec nie powiem mu co i jak ze spalaniem

on tak jak to głownie miasto w chodzi w gre bez swiateł korków poprostu takie miesteczko

to ile taka e36 320 spali czy spokojnej jezdzie
a ile 323?

tylko konkretnie:)

lolejko - 29-03-09, 09:41

bardzo podobnie spalą. M52B25 bardzo fajny silnik ma moc, ale przy spokojnej jezdzie ma spalanie dosyć niskie w granicach 7l na trasie.
djremix - 29-03-09, 13:37

M52B25 czy to silnik 2,5 czy 2,0?

bo ta 320 mu sie bardziej podoba skora bogate wyposarzenie czarny lakier, niskie zawieszenie itp

a ta druga 96 polskora, tez bogate wyposazenie, tylko ze to wlasnie 323:)

lolejko - 29-03-09, 13:54

djremix napisał/a:
M52B25 czy to silnik 2,5 czy 2,0?

M52B25 to 2,5 a B20 to 2,0. Jest jeszcze M50 produkowany do 95.
djremix napisał/a:

bo ta 320 mu sie bardziej podoba skora bogate wyposarzenie czarny lakier, niskie zawieszenie itp

Niech bierze tą która ma lepszy stan.

djremix - 29-03-09, 17:13

no w sumie racja a teraz mam pytanie ale od siebie czy duza jest roznica w przyspieszeniu miedzy 2,0 a 2,5 L. bo moja 323 ładnie sie zbiera :)
padre - 29-03-09, 17:43

djremix napisał/a:
no w sumie racja a teraz mam pytanie ale od siebie czy duza jest roznica w przyspieszeniu miedzy 2,0 a 2,5 L. bo moja 323 ładnie sie zbiera :)


jest odczuwalna bardzo duża różnica w mocy

siwy@funetia.net - 18-06-09, 13:01

roznicy nie ma kupuj 2.5 a jeszcze lepsza mozliwosc to 2.8 :bmw:
tarq - 18-06-09, 15:08

mialem 2.0 wlozylem teraz silnik 2.5 tzn juz 3 miechy temu, nie ma roznicy w spalaniu, jak dla mnie, w trasie tyle samo, miasto tyle samo :ok:

11.5 to spokojna jazda po miescie m50 2.5 24v vanos

2.0 palilo tez 11 :cwaniak2: :)

różnica w mocy ogromna, 2.5 jedzie 2.0 stoi w miejscu i nie ma wcale dolu, 2.5 jedzie od 2000 juz ladnie 2.0 stoi w miejscu zanim nie dojdzie do 4000 :ok: :hyhy:

vmasher - 18-06-09, 15:15

tarq napisał/a:
2.5 jedzie od 2000 juz ladnie
:15: :15: :15: :15: :15:

ale się uśmiałem - nie oszukujmy się i nie bajerujmy nawzajem, 2.5 zaczyna jechać dopiero od 3500RPm w górę

poza tym Tarq chciałem zauważyć że 2.0 i 2.5 mają moment w tym samym zakresie obrotów i w tym samym zakresie obrotów zaczynają jechać

co do spalania zgadzam się z tobą w 100%

tarq - 18-06-09, 15:17

vmasher, nie badz smieszny twierdzac ze 2.0 i 2.5 maja taki sam doł, chyba 2.0 nie jezdziles....,2.5 jedzie od dołu w miarę ładnie 2.0 nie jedzie wcale, różnica jest kolosalna, 2.8 ma jeszcze lepszy dol, ale to już inna bajka

A i moment może i maja w tym samym zakresie ale 2.0 przy 2000 ma okolo 40NM ( moj wykres 2.0 ) a 2.5 przy 2000 ma już 70 NM ( także mój wykres 2.5), idąc przy 3000 2.0 ma 70NM a 2.5 już 105 NM ;)
To robi kolosalna różnice na reakcje auta po dodaniu gazu przy właśnie niskim dole 2000obr...
reasumujac moje zdanie jest takie ze 2.5 idzie dolem w porownaniu do 2.0 duzo duzo lepiej i jesli masz do wziecia 2.5 to smialo !!

Kratek - 18-06-09, 20:40

Czemu 2.0 i 2.5 pali tyle samo kurde :zly:
CalibraFan - 18-06-09, 22:10

Bo w BMW palą cylindry... To powinien wiedzieć każdy kto bardziej interesuje się BMW ,a nie kupować E36 1.6 które wpier***li w mieście z 10-11 ,a dobre 2.5 podobnie z tym że jedno się turla, a drugie jedzie.
Kratek - 18-06-09, 23:19

No ja wiem ze własnie cylindry wciągają. Kolega ma e36 1.6 94' i jak tak torche depczemy to 12L a na lajcie 9L. Mówiłem zeby brał chociaz 1.8 to on nie bo bedzie duzo palic ;)

Można jeszcze tak zrobic ze kupujesz 1.8i 115KM i tuning do 170KM czyli tyle ile 2.5 i masz szybsze od 2.5 poniewaz 1.8 jest lżejszym silnikiem ;)

vmasher - 18-06-09, 23:31

tarq napisał/a:
reasumujac moje zdanie jest takie ze 2.5 idzie dolem w porownaniu do 2.0 duzo duzo lepiej i jesli masz do wziecia 2.5 to smialo !!


jeździłem 2.0, 2.5, 2.8, 2.5 323i, M3 3,2 jako pasażer :foch: oraz ostatnio M54B30 (to ostatnie dopiero jedzie)

stwierdzam że M50 ma bardzo słaby dół w porównaniu np do 323i, która lepiej ciągnie już od niskich obrotów, za to później dopiero różnica jest odczuwalna na korzyść 325i

brałem się z kolegą 323 i też ze startu myślałem że dostanę baty, dopiero później zacząłem mu uciekać (ja na 245/35/17 on na 215/45/16)

nie ma się co kłócić
może ja jeżdżę już za długo swoim M50, ale moim zdaniem z dołu w ogóle nie jedzie, dopiero od 3500rpm zaczyna żyć - żeby oszczędzić zbędnych komentarzy silnik mam zdrowiutki

jeżeli chodzi o jazdę od samego dołu to trzeba pakować od razu M54B30 - to dopiero jedzie od samego dołu i mało pali (u kolegi w E36 = 9litrów w trasie)


Kratek napisał/a:
Można jeszcze tak zrobic ze kupujesz 1.8i 115KM i tuning do 170KM


no z tego to już się uśmiałem, że mało nie spadłem z krzesła :lol: :lol: :lol: :15: :15: :15: ciekawe skąd w 1.8 weźmiesz 55KM :15: pewnie z filtra stożkowego i strumiennicy z allegro :lol:

1.8 nigdy nie pojedzie jak 2.5 (chyba że pakując mu turbo - ale to go bardzo szybko zabije)

tarq - 18-06-09, 23:47

vmasher, mas zracje w tym co piszesz po prostu za dlugo masz 2.5, mnie to pomalu juz tez dotyka , ale 3 dni temu mialem okazje 2.0 kumpla jechac, zalamka, zdrowy silniczek 97 rok M52 nawet porazka to nie jedzie z dolu wcale, a M54b30 jestem Za, pewnie w przyszlym sezonie u mnie tez zagosci :ok:
Kratek - 19-06-09, 00:11

vmasher Ja nie mówie o zwykłych ludziach tylko takich co chcą cos zrobic i nie ważne ile to będzie kosztowac i da sie to zrobic :)
CalibraFan - 19-06-09, 11:13

Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie pchał kasy w gówno ;] (czytaj-M40B16 i M40B18)


Od dawna wiadomo że najtańsze KM w BMW są po swapie i nie ma innej opcji chyba że masz jakiegoś Diesla na CR

Kratek - 19-06-09, 16:07

Własnie szkoda ze e30 ma takie słabe silniki w porównaniu do pojemnosci zeby te 2.0 miało 150KM a nie 130KM. Ale co sie dziwic,przeciez powstały w starych latach. E36 juz ma lepiej o wiele.
CalibraFan - 19-06-09, 21:45

E30 to samochód który miał premierę w roku 1982 ,a był w stanie jeszcze złoić dupsko konkurencji pod koniec lat 90 i na ich samym początku także nie ma co ubolewać na "słabowitością" tych silników :)

A samo M20 jest konstrukcją z końca 77' roku więc nie spodziewajmy się cudów chodź silniki żywotne i często bijące na łeb kulturą pracy nowsze jednostki :D

No i co z tego że E36 ma 150KM ? Przy dodatkowych 20KM więcej ma też 200kg nadwagi ;]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group