Forum BMW3ER

Blacharstwo, Lakiernictwo & Kosmetyka - sie porobiło..:/

krzysiek8833 - 22-04-08, 18:35
Temat postu: sie porobiło..:/
Witam!
dzis podczas regulowania hamulca recznego podniosłem sobie tył auta! ze wzglegu ze pogubiłem gumowe poduszki pod podnosnik to podnosiłem sobie tym podnosnikiem bmw! i juz gdy prawie konczyłem usłyszałem ze cos zaczyna strzelac.... :O patrze a tu podnosnik mi napiera juz na listwe progowa :O wiec szybko opusciłem auto z tego podnosnika i wyjałem podnosnik z tej dziury! patrze a tam przerdzewiało mi cholerstwo i ta dziura poszła do góry ledwo ja widac przez ta zaslepke w progu! co mam teraz zrobic?? da sie to jakos naprawic??
POZDRO!

lolejko - 22-04-08, 20:35

Chyba tylko cięcie ci zostało i wstawienie nowego elementu! Postaraj się wstawić fotkę!
padre - 23-04-08, 09:22

Tak jak napisał Lolejko trzeba wstawić nowy element, gdyż nawet jak włożysz teraz łom i sobie to obniżysz to przy następnym podniesieniu zrobi się podobnie.
W coupe tak nie widać spustoszenia, ale gdyby to się stało w sedanie to po otwarciu tylnych drzwi widać przegiętą wnękę w progu.

Don.Wojciech - 23-04-08, 09:28

da sie naprawić, bez problemu. teraz mamy dwie możliwości, albo pojedziesz do blacharza i zrobi ci próg z blachy 1mm :hyhy: albo kupisz z jakiegoś rozbitka progi i pojedziesz do blacharza żeby ci przespawał. jeśli wybierzesz opcje pierwsza to lepiej bądź przy robocie, bo jak ja robiłem w blacharstwie to szły szmaty i szpachla w takie dziury( szef kazał, ja nie miałem na to wpływu :/) :wstyd: jak mojego rajdowego escorciaka robiłem to brak progów, brak tylnych błotników spokojnie wyleczyłem blacha 1mm, bo nie można było dostać żadnych reperaturek bo to amerykaniec był.

ps. to nie będzie tanie :(

krzysiek8833 - 23-04-08, 13:31

kurcze:/ to lipa! najlepsze jest w tym to ze z przodu te dziury nawet nie sa rdza pokryte i siedza idealnie w srodku a te tylnie podchodza coraz bardziej do góry.. noo w sumie to juz jedna poszła ostro :P
a ile by to koztowało??
bo moze bym z tym wpadł do wujka mechanika bo on jest taki uniwersalny wszytsko zrobi i to lepiej niz nie jeden blacharz zareczam!
w sumie to jakos ostro mi sie to nie zarwało tylko jak zobaczyłem ze zaczyna lekko opadac i cos słychac to zaraz opusciłem podnosnik! ale jak dodam foty to zobaczycie sami!
a fotki to zapodam w weekend bo narazie aparatu nie mam!
jeszcze jakbyscie mi mogli opisac jak najbardziej dokładnie jak zdjac ta listwe prógową(///M pakiet) zeby niczego nie uszkodzic i nie pourywac to byłbym bardzo wdzięczny!
POZDRO!

losiu - 23-04-08, 19:11

ja w sedanie tak mialem ze wymiane progu + polakierowanie zaplacilem 250 zl tyle ze to zamiennik byl i tez u znajomego robilem a wiec nie tak calkiem duzo
lolejko - 23-04-08, 21:10

250zł to tania cena za taką robotę!
krzysiek8833 - 23-04-08, 21:19

no dobra a ile sam próg kosztuje tak przecietnie?
losiu - 23-04-08, 22:09

ok 100- 150 zl zamiennik zalezy jakiej firmy bo podobno jest tak ze nie kazdej firmy pasuja najlepiej jak masz blacharza znajomego to on bedzie wiedzial jaki zamiennik kupic i jeszcze pewnie bedzie zniszki mial
padre - 24-04-08, 07:08

Ja bym kupił oryginał, oczywiście zdrowy, ale przed tym wszystkim niech Ci blacharz stwierdzi jaki kawał jest tak naprawdę zgnity bo to co widać to przeważnie tylko fragment.
Ja w moim również przespawywałem tylne prawe nadkole z fragmentem progu.
Podstawa to po takiej robocie dobrze zakonserwować elementy od wewnątrz bo korozja szybko postępuje.

lolejko - 24-04-08, 11:10

Z progiem nie ma żartów! Zabezpieczenie to podstawa! I racja kupuj oryginał, żadnych tych rzemieślniczych podróbek!
losiu - 24-04-08, 21:21

lolejko napisał/a:
I racja kupuj oryginał, żadnych tych rzemieślniczych podróbek!

niby tak bo tez mi radzili ze lepszy uzywany orginal i ze dluzej wytrzyma niz zamiennik nowy ale mi byl szybko samochod potrzebny a nie mialem czasu sie krecic za tym

krzysiek8833 - 24-04-08, 22:05

kurde wezcie mnie juz nie straszcie! lepiej powiedzcie jak bezinwazyjnie sciagnac ta nakładke progowa to wtedy zrobie foty i zobaczycie jak sie sprawa ma!
POZDRO!

lolejko - 24-04-08, 22:18

Nakładkę złap od góry i szarpnij, ale z wyczuciem!
I na dole jeszcze są spinki! Od spodu!

yeahman - 06-05-08, 23:27

krzysiek8833, ale tu Cię nikt nie straszy tylko dobrze radzi. Często w warsztatach lubią sobie przyoszczędzić na czasie i materiale.. Ja też znam auta po podobnych zabiegach typu gazeta lub pianka montażowa.

Porób fotki to będziemy myśleć dalej ! migomaty drogie nie są :ok:

krzysiek8833 - 07-05-08, 20:33

nie sciagałem tej nakładni bo dygam ze pozniej cos bedzie odstawac...albo ze cos urwie a ona do tanich nie nalezy :)
ponizej fotki!



lepszych ujec nie udało mi sie zrobic! ale tu gdzie widac korozje to jest własnie tylko tam! dalej pod ta nakładka jest fabryka :D chodzi w lewa i prawa strone bo do gory to raczej nie...
co sadzicie co sie da zrobic??

metalowiec - 31-05-09, 14:48

Z tego co widze to nie wygląda to najlepiej, pod nakładką pewnie masz cały prog zgnity. Najlepiej sprzedaj tego szrota, szkoda czasu, nerwów i pieniedzy
krzysiek8833 - 31-05-09, 15:18

otóż kolego metalowiec, próg jest zdrowy juz to dawno zrobiłem u góry tylko było pekniecie i zostało zaspawane i zabezpieczone przed czynnikami zewnetrznymi!
metalowiec - 31-05-09, 15:21

to dobrze, u mnie było gorzej a też zaczęło sie od lewarka. Wina była moja bo nie zabezpieczyłęm korka - najlepszy jest orginalny, a ten plastikowy z nagkłądki którą miałem to przepuszczał wode ... 2 zimy i po progu ;(

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group