Forum BMW3ER

Modyfikacje, Tuning & Styling - M52B25 da się coś podkręcić?

lolejko - 13-05-08, 09:37
Temat postu: M52B25 da się coś podkręcić?
Da radę coś w tym silniku podkręcić moc?
Czy jest jakiś gotowy przepis tak jak zmiana kolektora w M52B28?

padre - 13-05-08, 10:40

Niestety nie ma takiej recepty jak przy 2.8 (chociaż jest udowodnione, iż w większości przypadków nie daje pozytywnych efektów w momencie obrotowym)
Ja w 2.5 wstawiłem sprawdzonego chipa, który jednak w silniku wolnossącym nie daje dużych efektów, a do odczuwalnych to tak szybko się przyzwyczaisz, że po czasie zaczniesz się zastanawiać, czy faktycznie były.
Są też chipy wyczynowe, ale tu bardzo zwiększy się spalanie- wyniszczające.

lolejko - 13-05-08, 10:52

Ehhhh szkoda! Jakiś nie modyfikowalny jest!
Padre, a ty swapa robiłeś właśnie z M52B25?
Swap typu plug & play czy gorzej? Tylny most też zmieniałeś?

padre - 13-05-08, 11:34

Ja robiłem z M50B25 bez vanosa.
Kupiłem zestaw z całym oprzyrządowaniem aby uniknąć kombinacji.
Most zostawiłem z 2.5, gdyż jest trochę krótszy aniżeli w 2.8 o ile dobrze pamiętam 2.93, a mój 3.15 czyli troszeczkę lepsze przyspieszenie.

lolejko - 13-05-08, 12:05

padre, no a nie było problemu z mocowaniem wału? Słyszałem, że krótszy jest w 2.8.
padre - 13-05-08, 13:25

wał dałem z 2.8 i nie było żadnego problemu
seebba - 13-05-08, 13:48

:hyhy: jak dla mnie to nie ma co podkręcać o te pare koników bo i tak po czasie przestaje być to odczuwalne dla kierowcy...pociecha na krutką mete....
jak podkręcać to konkretnie ...uturbić i już...albo wcale nic nie kombinować....... :ok:
albo kupić M-powera...i problem z głowy,choć po czasie i to może znudzić się prawdziwemu napaleńcowi mocy.... :hyhy: :hyhy:

padre - 13-05-08, 14:26

seebba napisał/a:

albo kupić M-powera...i problem z głowy,choć po czasie i to może znudzić się prawdziwemu napaleńcowi mocy.... :hyhy: :hyhy:


do wszystkiego można się przyzwyczaić
myślałem jakiś czas temu nad kompresorem, ale też jest strasznie dużo przeróbek jakby isę chciało żeby wszystko działało poprawnie

seebba - 13-05-08, 14:54

:hyhy: :hyhy:
dużo roboty i co najważniejsze kasy....
ja już uruchomiłem skarbonke i zaczynam do niej sypać talary...zbiórka na turbinke...
na samą myśl już się ciepełko robi...
pssssssss..... :P :P :lol: :lol: :ok:

Jaras E21 - 13-05-08, 17:46

warto założyć dolot z m50b25 ... daje bardoz pozytywne efekty w tym silniku ... słyszałem ze rzędu kilkunastu km
padre - 13-05-08, 20:00

Jaras E21 napisał/a:
warto założyć dolot z m50b25 ... daje bardoz pozytywne efekty w tym silniku ... słyszałem ze rzędu kilkunastu km

masz tą teorię potwierdzoną jakimiś danymi?
to jest taka sama teoria jak zmiana samego kolektora z 2.5 do 2.8
jak wydech z 2.5 w 2.8 daje kilka km to według ciebie ile daje kompletny wydech z M3?
Fajnie jest udrożnić wydech, ale i dolot trzeba wtedy udrożnić, ale wtedy znowy za dużo powietrza staje się smiertelne dla silnika i musimy przejść do regulatora ciśnienia paliwa i ustawić nowy skład mieszanki i to dopiero początek zabawy...................

lolejko - 13-05-08, 21:47

Jaras E21 napisał/a:
warto założyć dolot z m50b25 ... daje bardoz pozytywne efekty w tym silniku ... słyszałem ze rzędu kilkunastu km

No ten przepis jest znany właśnie do M52B28, a czy w M52B25 się sprawdzi?

///ESIU - 14-05-08, 10:16

lolejko napisał/a:
No ten przepis jest znany właśnie do M52B28, a czy w M52B25 się sprawdzi?


słyszałem że w b25 to nie działe ylko i wyłącznie b28

lolek a po co pytasz o swap z m52b25 na b28 a nie lepiej od razu kupic b28 i mieć świety spokuj??

poza tym nie wiem po co sie tak uparłes na b25 i szukać na siłe tuningów i sie uszcześliwiać na siłe jak mozna kupic b28


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group