Forum BMW3ER

Paliwa & Spalanie - PB95 a Shell V-power Racing - Mój Test

Kratek - 21-09-10, 21:04
Temat postu: PB95 a Shell V-power Racing - Mój Test
Witam. Zrobiłem test w związku z licznymi wypowiedziami uzytkowników na temat wlewania róznorakiej benzyny a polepszeniem sie osiągów samochodu. Samochód mój wykorzystany do testu to BMW 1.8i m40 115KM 165nm.

Test 0-100

1. Benzyna PB95 :

http://www.youtube.com/watch?v=v8tippAhcxk

Czas: 10s. (start stopera w momencie pisku druga sekunda filmiku)

2.Benzyna Shell V Power Racing

http://www.youtube.com/watch?v=HKa1dbXwjBQ

Czas: 8,3s (start stopera w momencie pisku trzecia sekunda filmiku)


I jeszcze taki sprint :

http://www.youtube.com/watch?v=8BKzjmspHfo


Oczywiscie przeprowadzilem te testy na jednej ulicy. Wiec jak widac benzyna działa,pozatym w drugim filmiku gołymi oczami widac jak lepiej jedzie 50-80.

Mój wynik benzyna Shell V power DZIAŁA

Teraz wam pozostawiam ocene.

///ADi - 21-09-10, 21:18

ta jasne... V-Power Racing coś Ci dała? hehehe :lol:
Kratek - 21-09-10, 21:19

Zapraszam do mnie do auta i sobie zobaczysz. Tak jak mówie widac gołym okiem po licznikach i słychac tez.
damian-lodz - 21-09-10, 21:23

trzeba b bylo zrobic wiele takich prob i wtedy by mozna bylo cos porownac.. a nie tylko po jednym razie. wg mni to tez nie dziala. tylko wieksze zurzycie paliwa przy v powerze niz przy 95. takie moje zdanie.

ps. czemu krecisz tylko do 4 tys?

Kratek - 21-09-10, 21:24

Może jednym działa drugim nie,u mnie jak widac jest poprawa.

Cytat:
ps. czemu krecisz tylko do 4 tys?


Obrotmomierz zepsułem kiedys przypadkowo jak rozbierałem zegary i kreci sie do 4100(odciecie)

damian-lodz - 21-09-10, 21:30

dzwine ze w m40 cos to daje a w m50 nic.. w sumie to mierzylem u siebie tylko na oko, bez zadnych profesjonalnch urzadzen wiec nie wiem dokladnie ale raczej roznicy nie bylo.
Kratek - 21-09-10, 21:33

damian-lodz, ja odczulem róznice przy zmianie biegu z 1na 2 ze bardziej rwie i nie ma zmulenia,nie spodziewałem sie takiej poprawy ale jak widac jest duzo lepiej.

Nie twierdze ze w każdym aucie tak będzie dlatego napisałem jakim autem to testowalem. Słusznym stwierdzeniem jest że u ciebie działa a u innych nie.

frozenik - 21-09-10, 21:36

zgadzam się z autorem .
Też kiedyś zatankowałem pełny bak Shell V Power za grubo ponad 5 zł (może nawet pod 6 zł podchodziło).
I naprawdę czuć różnice !

damian-lodz - 21-09-10, 21:37

a jak ze spalaniem? rosnie czy maleje?
Kratek - 21-09-10, 21:40

damian-lodz, Tego to nie mierzylem,zatankowalem tylko za 20zł 3,60L i pojechałem tylko na test. Ale to tez możnaby sprawdzic tylko by trzeba troche kaski wiecej :)
damian-lodz - 21-09-10, 21:48

a ile miales paliwa wczesniej w baku wlewajac to 3,6l?
Kratek - 21-09-10, 21:49

Tyle że jak zawracalem na stacje to juz obroty gubiła 50km na rezerwie zrobiłem,wiec miałem praktycznie 100% shella.
///ADi - 21-09-10, 22:04

ja tego nie ogarniam... takich testów nie da się zrobić bez profi sprzętów... a druga sprawa jest prosta jak konstrukcja cepa... silnik przystosowany do mieszanki typu 95oktanów nie będzie lepiej pracował na 99+... to wiadomo od zawsze i nikt mi nie wmówi, że jest lepiej.

lepiej to może być miedzy 95 a 95 V-Power ze względu na to że w wipałerze może być faktycznie 95 oktanów a w 95 moze byc 91-93...

Kratek - 21-09-10, 23:00

///ADi, Ehh lepsze okulary sie zdadzą ;) A teraz patrz na wskazówke na jednym i drugim filmiku :)

Cytat:
silnik przystosowany do mieszanki typu 95oktanów nie będzie lepiej pracował na 99+... to wiadomo od zawsze i nikt mi nie wmówi, że jest lepiej.


Może w twoim aucie tak ale w moim jest znaczna róznica. Dobra nie chcesz nie wierz ale wiara mi sie zdaje odnosci sie do rzeczy ktorej nie widac chyba ze nie widzisz moich filmików.

kostek_ja - 22-09-10, 00:49

///ADi, wszystko zależy od tego czy samochód posiada czujnik spalania stukowego. Jak posiada to się będzie dostosowywał do aktualnego paliwa, co skutkuje poprawą osiągów.
macio - 22-09-10, 07:19

czasem starcza dobrze trafić ze zmiana biegów ;) chyba nikomu nie trzeba mówić że auta nie kręci się do odcinki bo traci moc na następnym biegu moc. To trzeba było by sprawdzić na profesionalnym sprzęcie powtarzając starty minimum razy aby wziąść średnią przejazdów. Oczywiście nie neguje testu kolegi Kratka lecz trzeba podejść ;) realistycznie żaden start nie jest taki sam i nigdy nie będzie ;) Ale testerowi brawo za chęci i czas by zrobić doświadczenie :yeah: :ok:
ikarus - 22-09-10, 08:23

Kratek napisał/a:
///ADi, Ehh lepsze okulary sie zdadzą
a jak ktos nosi czkła kompactowe Ja tam nigdy nie odczułem poprawy pracy motoru po wlaniu lepsiejszej wachy... Ale zawsze sobie wmawiam,ze jest lepiej
Kratek - 22-09-10, 09:21

macio, Wiadomo ze do odciecia sie nie kreci ja daje tak na 3900 bo jak mówie na moim obrotomierzu 4100 to odciecie. Mam jeszcze dwa filmiki 0-100 ze startem bez laczka ale nie wiem czy jest sens dawac i tak dalej swoje będziecie gadac.

ikarus26, Może na turboklekoty to nie działa :ok:

ikarus - 22-09-10, 09:51

Kratek napisał/a:
Może na turboklekoty to nie działa :ok:

Kratek, moze... jedyne co zauważyłem to,to ze nie kopci przy butowaniu ale mocy Panie jak nie było... tak nie ma

Kratek - 22-09-10, 16:39

ikarus26, Cóż za cieżkie auto masz względem silnika :)
macio - 23-09-10, 16:00

Kratek napisał/a:
macio, Wiadomo ze do odciecia sie nie kreci ja daje tak na 3900 bo jak mówie na moim obrotomierzu 4100 to odciecie

Nie stwierdziłem, że kręcisz do odcinki ;)

Ja jestem za testem na hamowni :ok:

MAJSU - 26-12-10, 19:38

8.3 do 100 w 115 konnym E30 ? Musiałbyś chyba wyciąć połowę samochodu żeby taki osiągnąć. Taki zabytek jak M40 nie wykorzysta V-Powera.
Kratek - 26-12-10, 20:45

MAJSU, Ty masz e36 wiec zapomnij ,sprawdz filmik jest w 1 poscie ten na shell vpower i sobie zmierz.

Cytat:
Taki zabytek jak M40


Zabytek... Widac jakim jestes fanem bmw :no:

MAJSU - 26-12-10, 20:57

Kratek napisał/a:
MAJSU, Ty masz e36 wiec zapomnij ,sprawdz filmik jest w 1 poscie ten na shell vpower i sobie zmierz.


Przykro mi kolego ale M40 pochodzi z ery kamienia łupanego i nic mu takie paliwo nie da a jak się chcesz dalej spierać to obejrzyj sobie ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI

T
Kratek napisał/a:


Zabytek... Widac jakim jestes fanem bmw :no:


Co ma piernik do wiatraka ?

Kratek - 26-12-10, 22:26

Cytat:
Co ma piernik do wiatraka ?


To ze można napisac stara konstrukcja a nie tak po chamsku. Tak jakbym powiedział na twoje e36 ze stary grat a można powiedziec stare auto. Jest różnica.

///ESIU, :oczy: ??

MAJSU - 26-12-10, 22:30

Kratek napisał/a:

To ze można napisac stara konstrukcja a nie tak po chamsku. Tak jakbym powiedział na twoje e36 ze stary grat a można powiedziec stare auto. Jest różnica.


Słowo "zabytek" jest dla Ciebie chamskie ? :O Skąd ty się człowieku urwałeś ?

Kratek - 26-12-10, 22:39

MAJSU, Jezeli chodzi o samochód to tak nie wiem jak wy tam mówicie u Ciebie na starsze auta ale ja tak nie mówie i nie mów tak na temat mojego auta. Napisałes zabytek a w mysli miałes słowo złom.
Annoth - 26-12-10, 22:55

ej wyluzowac :cisza: . kiedys w auto świecie robili testy i faktycznie v-power racing podnosił moc auta. Testy organoleptyczne w moim przypadku tez wykazywaly poprawe. Jak widac są głosy za i przeciw i wyjdzie z tego czysto akademicka dyskusja.....



Zabytek to nie złom, tylko wiekowe auto. Sam określam helmuta zabytkiem

Kratek - 26-12-10, 22:58

Cytat:
Zabytek to nie złom, tylko wiekowe auto. Sam określam helmuta zabytkiem


Mój wujas kiedys smiał sie z mojego pierwszgo e30 i tak je nazywał dlatego tak zareagowałem.

Pozniej go uswiadomiłem ocb w tym on myslał ze ja jezdze takim autem bo na inne mnie nie stac lol. Ale teraz wie ze po prostu lubie starsze modele bmw.

///ESIU - 27-12-10, 00:20

pierdu pierdu vpoer i testy dobre
wszystko jednym shitem chszone a jak ktoś wkrca sobie na siłe zawsze test wyjdzie na plus
to jest polska i vpołer jest chszczony

orzel_totti - 27-12-10, 00:44

Ogólnie im mniejsza liczba oktanów tym większa moc. Ale paliwa typu V-Power maja dodatki które zwiększają liczbę tlenu w paliwie przez co podnosi się moc ale te dodatki dodają liczby oktanów. Dlatego paliwa typu V-power skutkują lepszą pracą silnika i zwiększeniem mocy.
///ESIU - 27-12-10, 00:57

pierdu pierdu
lolejko - 27-12-10, 07:47

Kiedyś w gazecie był test Corolli 16v i testowali paliwa, różnych producentów o różnych dodatkach. Różnica sprawdzona na hamowni prawie żadna. W przypadku V Powera przyrost mocy o 1KM przy wyższych obrotach. Charakterystyka mocy i momentu taka sama jak na każdym paliwie. 1KM moze i pomoże na 1/4mili.
Dieslowskie paliwa uszlachetnione troszkę lepiej dawały w porównaniu z Pb.

Annoth - 27-12-10, 08:31

Czyli widzisz, duzo zależy od auta, w auto swiecie byl civic i tam przyrost mocy bylo okolo 5KM, momentu o 3 i zmienil sie nieco przebieg krzywych. Nie wiem, moze trafili na nie chrzczone paliwo? :hyhy:
lolejko - 27-12-10, 08:41

na pewno w autach z większym silnikiem i bardziej wyżyłowanym jest lepiej niż z mniejszym. Z mniejszym praktycznie nie ma różnicy.
lukasz85 - 27-12-10, 09:27

kiedys firma VTG robila takie testy najpierw bylo miedzy 95 a 98 i jak sie okazalo nie bylo zadnej roznicy jedynie tylko w cenie :lol: a pozniej robila test z vipower reacing i tam byla delikatna roznica ale sami powiedzieli ze nie wielka :) i praktycznie nie odczuwalna
x_e_o_n - 27-12-10, 10:15

zawsze mowie i tlumacze sprawdzalem na hamowni nie bylo kompletnie zadnej roznicy
lolejko - 27-12-10, 10:18

x_e_o_n, ale wyniki na hamowni to przecież głupota jak auto lepiej idzie i to o 2s. Najlepszy pomiar to przecież odczucia własne i urojenia :hyhy:
MAJSU - 27-12-10, 10:27

Kratek napisał/a:
MAJSU, Jezeli chodzi o samochód to tak nie wiem jak wy tam mówicie u Ciebie na starsze auta ale ja tak nie mówie i nie mów tak na temat mojego auta. Napisałes zabytek a w mysli miałes słowo złom.


No u nas na wiosce to jak ktoś ma już takiego straszeni starego złoma to mu dają tablice ZABYTKOWE :wstyd: Całe żółte żeby każdy z daleka widział że ma stary samochód i jest lamusem :(

Annoth napisał/a:
ej wyluzowac :cisza: . kiedys w auto świecie robili testy i faktycznie v-power racing podnosił moc auta. Testy organoleptyczne w moim przypadku tez wykazywaly poprawe. Jak widac są głosy za i przeciw i wyjdzie z tego czysto akademicka dyskusja.....


No Auto Świat to źródło wiedzy któremu warto zaufać. Obejrzyj może test i dopiero zacznij pisać.

Hubi - 27-12-10, 16:22

Ja nie czułem róźnicy wlewając V=power. Moje odczucia były takie że niektórzy na samą myśl o V-Power dostają już parę kucy więcej. Jak dla mnie to bajka
///Marti - 02-01-11, 19:25

kiedyś tam zatankowałem z połowę zbiornika jak byłem w Białym i na osiągach raczej nic nie odczułem ale za to mniej paliła i więcej kilometrów zrobiłem a na co dzień to paliwa ORLEN
x_e_o_n - 02-01-11, 20:29

no mniej palila to wiecej kilometrow zrobial proste i logiczne a tylko dlatego ze szkoda bylo cisnac jak sie zalalo 1L za 5pln
Daniel_325i - 02-01-11, 20:41

Dla mnie to jedna wielka ściema z przyrostem mocy
Gringo - 02-01-11, 21:43

To na Aral Ultimate 102 pewnie osiągnął byś poniżej 7s :20: :20:
Gringo - 02-01-11, 21:45

orzel_totti napisał/a:
Ogólnie im mniejsza liczba oktanów tym większa moc. Ale paliwa typu V-Power maja dodatki które zwiększają liczbę tlenu w paliwie przez co podnosi się moc ale te dodatki dodają liczby oktanów.


co ty bierzesz?? :2:

x_e_o_n - 02-01-11, 21:57

Gringo napisał/a:
orzel_totti napisał/a:
Ogólnie im mniejsza liczba oktanów tym większa moc. Ale paliwa typu V-Power maja dodatki które zwiększają liczbę tlenu w paliwie przez co podnosi się moc ale te dodatki dodają liczby oktanów.


co ty bierzesz?? :2:


:D dotleniacze :)



im w silniku występuje narzucony konstrukcyjnie wyższy stopień sprężania tym potrzebne jest wyżej oktanowe, a zatem zwykle droższe paliwo do jego napędzania. Z drugiej strony wzrost stopnia sprężania zwiększa sprawność i maksymalną moc silnika. Użycie w silniku o niskim stopniu sprężania paliwa wyżej-oktanowego niż wymaga tego producent nie powoduje wzrostu jego mocy, natomiast użycie paliwa o zbyt małej liczbie oktanowej dla danego silnika powoduje jego wyraźny spadek sprawności i może prowadzić też do jego uszkodzenia.

do paliwa nie dodaje sie tlenu tylko zwiazki chemiczne tzw antystukowe

Kratek - 02-01-11, 23:54

Dlatego ja zrobiłem sobie tescik nagrałem 2 filmiki 0-100 i na 95 było 8,9 sek a na vpower 8,3 :cwaniak2: ale to w sedanie. Na słuch nawet słychac ze lepiej wkreca sie na obroty na vpowerze.

A wy dalej mówcie swoje sobie ja mam dowód ze u mnie to zadziałało a jak nie wierzycie filmikom to juz nie wiem co z wami :)

Aby jeszcze wam podkrecic cisnienie macie tutaj aktualne auto 1.8i coupe :

Benzyna PB95 shell

http://w917.wrzuta.pl/fil...C/0-100_1.8_e30

Stopery w dłoń i mierzyc :) Mi wychodzi 8,6. Start najgorszy z mozliwych ale był deszcz.

P.S wyżej nie moge krecic bo wałek jest uszkodzony.

orzel_totti - 03-01-11, 00:15

Gringo napisał/a:
co ty bierzesz??


Jak nie masz nic mądrzejszego do powiedzenia to siedź cicho. Poczytaj sobie na temat paliw i różnych testów to nie boli :krzeslo:

///ESIU - 03-01-11, 08:34

Kratek, m40 jest przystosowane do 95 i wszystkie lepsze paliwa zupełnie nie mają racji bytu

pół sekundy jest wynikiem zupełnie nie mozliwym a nawet bym powiedział ze powinno byc na odwrót

Gringo - 03-01-11, 11:53

orzel_totti napisał/a:
Gringo napisał/a:
co ty bierzesz??


Jak nie masz nic mądrzejszego do powiedzenia to siedź cicho. Poczytaj sobie na temat paliw i różnych testów to nie boli :krzeslo:


wiem wystarczająco i nie muszę czytać.Ty po prostu lubisz pisać farmazony ze aż głowa boli.

adamossE36 - 03-01-11, 12:46

Ja w swoim e36 316 m40 na orlenie 98 zauwazylem wieksze spalanie :)
lukasbmw - 03-01-11, 14:51

Kratek napisał/a:

ikarus26, Może na turboklekoty to nie działa :ok:



Działa działa ja do siebie do 320d leje V-power diesel i czuję różnice miedzy normalną ropą.

x_e_o_n - 03-01-11, 15:32

Panowie mowimy o PB a nie gnojowce ................
orzel_totti - 03-01-11, 15:37

Gringo napisał/a:
wiem wystarczająco i nie muszę czytać.Ty po prostu lubisz pisać farmazony ze aż głowa boli.


no właśnie widzę ile wiesz :wstyd:

seniorita - 03-01-11, 15:39

Panowie, odpuśćcie te uszczypliwosci nic nie wnoszą do tematu :piwo:
Gringo - 03-01-11, 18:10

xxxxxxxxx
Daniel_325i - 03-01-11, 19:36

Kratek napisał/a:
Dlatego ja zrobiłem sobie tescik nagrałem 2 filmiki 0-100 i na 95 było 8,9 sek a na vpower 8,3 :cwaniak2:

Twoje 1.8 na 98-ce przyśpiesza jak moje m50b25 :oczy: :lol:
chyba z powrotem kupie m40 :dewil: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kratek - 03-01-11, 19:48

Daniel_325i, Kupuj Kupuj tylko kup sobie e30 bo e36 muli.
Daniel_325i - 03-01-11, 19:51

Kratek, ja jutro swoją zaleję 98-ką i zmierzę czas od 0-100 i od 0-200
ale coś mi się wierzyć nie chce, że będzie tak duża różnica

Kratek - 03-01-11, 20:52

Daniel_325i, Zalej 95 a pozniej Vpower pomiedzy 95 a 98 praktycznie nie było róznicy.
Daniel_325i - 03-01-11, 21:06

Kratek, tak, tak :) chodziło mi o V-power tylko przez przypadek napisałem 98
Mroku - 03-01-11, 21:52

Czasami dochodzę do wniosku że inne fora mają więcej oleju w głowie.


http://www.club106.pl/topics8/5718.htm

MAJSU - 03-01-11, 21:57

Kratek napisał/a:
Dlatego ja zrobiłem sobie tescik nagrałem 2 filmiki 0-100 i na 95 było 8,9 sek a na vpower 8,3 :cwaniak2: ale to w sedanie. Na słuch nawet słychac ze lepiej wkreca sie na obroty na vpowerze.

A wy dalej mówcie swoje sobie ja mam dowód ze u mnie to zadziałało a jak nie wierzycie filmikom to juz nie wiem co z wami :)

Aby jeszcze wam podkrecic cisnienie macie tutaj aktualne auto 1.8i coupe :

Benzyna PB95 shell

http://w917.wrzuta.pl/fil...C/0-100_1.8_e30

Stopery w dłoń i mierzyc :) Mi wychodzi 8,6. Start najgorszy z mozliwych ale był deszcz.

P.S wyżej nie moge krecic bo wałek jest uszkodzony.


M40 z uszkodzonym wałkiem ma 8.3 do setki :yeah: Po co nam R6 ! :haha:

///ADi - 03-01-11, 22:01

ten temat nadaje się do zamknięcia bo wstyd jak ktoś obcy tu zajrzy...
Kratek - 03-01-11, 22:07

Macie cos z garem nie wierzą filmikowi xDDDDD :brawo:


MAJSU, Ze e36 z m40 ma muła to wie kazdy :)

prawda jest taka ze ci co najwiecej tutaj psioczą nawet stopera do ręki nie wzieli a co wiecej nie ogladneli nawet filmiku ;)

Cytat:
M40 z uszkodzonym wałkiem ma 8.3 do setki :yeah: Po co nam R6 !


Po pierwsze nie z uszkodzonym bo srebrna dama nie miała uszkodzonego wałka ;] Jak ja wsadze do mojego e30 4 osoby i bedzie ważyc tyle co e36 to tak samo muli. Wszystko to dzieki małej wadze.

Szkoda ze kiedys jak objechałem moim e30 sedan 1.8i 1.8 IS'a w coupe e36 ze to nie jest nagrane ale moj koles nadal ma te auto jak zacznie sie sezon to jeszcze raz z nim stane ale to juz bedzie nagrane.

seniorita - 03-01-11, 22:20

Jak czytam ten temat to nie wiem czy śmiać się czy płakać.
Kratek - 03-01-11, 22:23

Nikogo nie bede namawiał byc moze te czasy wynikają z mojej jazdy :cwaniak2:


seniorita, Wpierw ogladnij filmik zmierz czas a pozniej mozesz płakac :)


A tak w ogole to zamknijcie albo sie albo temat bo w sumie dobre miejsce na pospinanie sie a nie na wyrażanie opini ;] A kilku osobą podjerzewam ze lekki gulek skoczył hehe.

13matt13 - 03-01-11, 22:25

Generalnie ja posiadając Fiata 126p z mocno modyfikowanym silnikiem, startując w imprezach typu kjs itp. lałem jadąc na wyścig 98 oktanów lub v-power, a dlaczego?? Bo gdy malec był mocno "używany" na zwykłej 95 występowało spalanie stukowe, ten silniczek chłodzony powietrzem dostawał naprawdę dużej temperatury, potem sprawę uregulowała chłodnica oleju :D
Kratek - 03-01-11, 22:27

13matt13, No to teraz sie szykuj na baty od hejterów xD

Ale zdziwią sie kiedys takie 2.0 w e34 albo w e36 jak im 1.8 1060kg w e30 do sety dorówna albo wygra błotnikiem. Czas pokaze. Aha i jakby ktos chciał sie spobowac ze mną na kreche to zapraszam wystarczy napisac na PW . Przyjmuje e36 1.8 IS coupe/sedan e36 320 sedan,e34 520 m20 i m50 ,725 e32.

x_e_o_n - 03-01-11, 22:38

ja jutro leje V powera do 4,4 powinien miec ponizej 5 sek bedzie ostro jak sie nie odezwe to znaczy ze sie rozjeb..lem czyli to prawda ze daje moc jak sie odezwe to napisze ze lipa .............

a swoja droga ile takie M40 pali ?? ?? ponizej 11 nie schodzi przy normalnej jezdzie tylko nie pytam o wioche gdzie nie ma korkow a do najblizszego miasta jest 40 km tylko o stanie 1,5 godziny w korku

seniorita - 03-01-11, 22:43

x_e_o_n napisał/a:
ja jutro leje V powera do 4,4 powinien miec ponizej 5 sek bedzie ostro jak sie nie odezwe to znaczy ze sie rozjeb..lem czyli to prawda ze daje moc jak sie odezwe to napisze ze lipa .............


po co uturbiać silniki :lol: Miałam robić swapa, a teraz... już nie muszę :dance1:

Kratek - 03-01-11, 22:45

Panowie na spokojnie. Nie założyłem tego tematu w celu abysmy sie pokłócili wszyscy tylko zebyscie po prostu zobaczyli różnice która wystąpiła w moim aucie.Nie twierdze ze bedzie tak w kazdym. Chciałem pokazac tylko to,tez nie jestem w 100% przekonany ze to benzyna sprawiła ale nie urwałbym przeciez pół sekundy lepszą zmianą biegów. Mysle ze można to porównac z alkoholem wiecej procentów bardziej nas kopie a mniej troche mniej.

Tresc tego całego zamieszania lezy tez po waszej winie bo zamiast normalnie wyraźic opinie wy wysmiewacie mnie. Nie bede mówił jak jeżdże i co robie ze jest jak jest bo to moj sekret. Scigam sie juz troche czasu i nabrałem pewnego doswiadczenia w jezdzie na "wprost". - I nie jest to przechwałka.

Jezeli nadal mamy sie kłócic tutaj a w innych działach rozmawiac normalnie to nie widze sensu dalszego istnienia tego tematu.

x_e_o_n Miasto w lato 12L w zime 13 lub wiecej.

MAJSU - 03-01-11, 22:52

Kratek napisał/a:
A kilku osobą podjerzewam ze lekki gulek skoczył hehe.


[cenzura] :lol:

Kratek napisał/a:
13matt13, No to teraz sie szykuj na baty od hejterów xD


haha Błyszczysz z każdym postem !

Kratek napisał/a:
Nie bede mówił jak jeżdże i co robie ze jest jak jest bo to moj sekret.


hahhahaa Robi się coraz lepiej ! Posiadłeś tajemną wiedzę :lol:

x_e_o_n napisał/a:
ja jutro leje V powera do 4,4 powinien miec ponizej 5 sek bedzie ostro jak sie nie odezwe to znaczy ze sie rozjeb..lem czyli to prawda ze daje moc jak sie odezwe to napisze ze lipa .............


Jeżeli w M40 nastąpił przyrost około 50 koni to u ciebie proporcjonalnie powinno się podnieść jakieś 300-400 To da jakieś 3.5-4 do 100 !


Widzę Kratek że ogólnie ogarniasz temat więc jak sądzisz ile koni mogło się ustać w tym M20 ? http://www.youtube.com/watch?v=jO3gwvEoiFk Ja w mordę strzelił wychodzi podobnie jak u ciebie do 100.

MaTiMa - 03-01-11, 23:00

Hola hola panowie

Na prośbę autora tematu zamykam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group