Forum BMW3ER

Modyfikacje, Tuning & Styling - Chip tuning BMW

zbigniew - 24-01-08, 20:40
Temat postu: Chip tuning BMW
KLIK
renoraines - 24-01-08, 22:11

http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/Bmw.htm tu rowniez :)
yeahman - 24-01-08, 23:36

W sumie ze 115KM na 127 KM To dość realne że zrobią to dość bezpiecznie i naprawdę zmniejszy się zużycie paliwa. Bo na allegro za 9.99 można kupić chip który dodaje +30KM i zmniejsza o 20% zużycie paliwa :lol:
Zgłosiłem się do nich na telefon :) Jak zadzwonią to zdam relację :cwaniak2:

padre - 25-01-08, 07:22

Te suche liczby przyrostu mocy i momentu trzeba potraktować z przymrużeniem oka, gdyż każdy samochód przyjmie to inaczej ze względu na stan techniczny, przeróbki itd.
Jadąc na hamownię okazuje się jednak, że przybyło nam mniej niż naposane było w reklamie zakupu.
Ja poprzednio w M50B25 wstawiałem chipa od kolegi.
Chip oczywiście pewny z programem Dinana, wcześniej wstawiał go ktoś inny i realny przyrost na hamowni wyszedł 10KM i 15 Nm- nie liczcie na więcej no chyba, że skorzystacie z ekstremalnych o mocno zwiększonej dawce paliwa.
Faktycznie u mnie zmiany były, ale przy tych wartościach po kilku razach już ich nie odczujesz. Minimalnie większa moc i od troszeczkę niższych obrotów się wkręca.
Powiem szczerze, że tak naprawdę to gra nie warta świeczki.
Mi po głowie chodzi kompresor.

[ Dodano: Pią Sty 25, 08 07:24 ]
I jeszcze jedno, nic nie jeździ na samym powietrzu.
Po zmianie chipa zrobił się większy podział między spokojną jazdą, a przyduszeniem, na którym spalanie wzrosło.

yeahman - 25-01-08, 14:19

No 325 z kompresorem to już dobry sprzęt.. ale do mojej 318i to nie warto inwestować w coś takiego.
padre - 25-01-08, 14:21

jest gdzieś w you tube film z BMW E36 1.8 z kompressorem no i czad na całego
yeahman - 25-01-08, 14:22

Ale ja i tak przymieżam się do 325/328 Cabrio.. :hyhy:

Wtedy pomyślę o czymś takim :cwaniak:

padre - 25-01-08, 14:26

moja rada startuj typowo na 2.8.
Maiłem wcześniej 2.5, a teraz 2.8 no i różnica to kosmos.
W tym drugim dopiero jest odpowiednia ilość niutków.

yeahman - 25-01-08, 14:27

Też tak myślę. Śmigałem 325 i 328. Wolałbym 328 ale zakup tego w dobrym stanie to kilka ciężkich tygodni spędzonych na poszukiwaniach :mur:
padre - 25-01-08, 14:29

Jak to mówią:
"bez trudu nie ma cudu"

łaby - 28-01-08, 21:41

Wiatm chciałem napisac o swoich przeróbkach czyli
mam 325 e 36 miierzyłem ja na g-techu i wyszło mi przyspieszenie o 0 do 100km/h w 7,8s.
Po zamontowaniu chipa takiego dobrego od kumpla zgrałem go i wyszło mi we dwóch jadac 6,8s. a samemu 6,5s. do 100km/h tylko ten program jest tak napisany ze dawki paliwa zmieniaja sie w dwóch fazach predkosci obrotowej i kiedy auto ma 5000obr./m. wstepuje drugi potwór i jest trudne do opanowania dla osoby która by pierwszy raz nim jechała.Ja sie juz przyzwyczaiłem i biore sie za modyfikacje głowicy dolotu i wylotu i na pewno te 20 km sie uratuje jak juz wszystkie opcje przetestuje to sie nimi podziele pozdrawiam.

yeahman - 28-01-08, 22:07

Ma ktoś virusa w M40B18 ?? Jaki koszt i jakie zmiany dało by radę ??

W tym jestem zielony :wstyd:

zbigniew - 28-01-08, 22:23

ja mam ten zrobiony...

?http://www.ziptuning.nl/p...6pk.html#header


tylko to spalanie to mi nie wychodzi...jest wieksze...moze dlatego ze mam atomat


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group