|
Forum BMW3ER
|
|
Mechanika & Eksploatacja - Problemik
Annoth - 16-07-08, 15:06 Temat postu: Problemik koledzy i koleżanki wiecie może co powoduje zużywanie oleju przy ostrej jeździe? jak jeźdze spokojnie oleju nie ubywa, ale gdzies tak po tygodniu ostrzejszej jazdy poziom oleju się obniżył. Uszczelniacze pod zaworami? pierścienie? jakaś inna uszczelka?
lolejko - 16-07-08, 15:57
Normalka! Chyba, że ci b. dużo ubyło!
kamilo - 16-07-08, 20:48
ja również uważam że to normalne zjawisko jak się pociśnie furkę że trochę oleju wciągnie..
x_e_o_n - 18-07-08, 13:27
norma w silnikach M20 to 1L na 1000km
krzysiek8833 - 23-07-08, 20:27
to normalne nic sie nie martw!
Annoth - 25-07-08, 15:20
dzięki za odpowiedzi...bierze od 1 do 1,5l na 1000 km u mnie więc nie jest źle
x_e_o_n - 25-07-08, 16:21
no jak 1,5 L na 1000 to jest zle dopuszczalna norma to 1L przy katowaniu a 1,5 to juz duza przesada i watpie zebys przez 100 km plaowal wozek do odcinki z noga w podlodze i 6000 na obrotalce
vmasher - 25-07-08, 19:06
zgadza się, jak półtora litra to już coś jest nie tak , bmw przewiduje zużycie max do 1l na 1000km!
Jak półtora litra to albo głowica, albo pierścienie
lolejko - 25-07-08, 20:12
vmasher napisał/a: | Jak półtora litra to albo głowica, albo pierścienie |
Nie straszcie Anotha. Na bank uszczelniacze zaworowe
Ale mimo to 1,5 litra to dużo. Pamiętam jak Esiu miał M20B25. A Esiu poniżej 4000ob\min nie jeździł i nie przypominam sobię żeby cokolwiek oleju brała. Tak że nawet ten 1l na 1000km to dla mnie dużo.
no_limit - 25-07-08, 20:21
Tzn. olej może brać i można jeżdzić... ale 1,5l to jest dużo...
vmasher - 25-07-08, 21:43
Lolo a uszczelniacze zaworowe to niby gdzie są
nie strasze nikogo
są dwie możliwości, albo uszczelniacze albo pierścienie - i w obydwu przypadkach tak czy tak głowica do wyjecia, półtora litra na 1000 to zdecydowanie dużo Ale z 2 strony masz cały czas świeży olej w silniku
lolejko - 25-07-08, 21:46
No fakt nie zczaiłem
vmasher napisał/a: | Ale z 2 strony masz cały czas świeży olej w silniku |
Jedyny plus
Annoth - 26-07-08, 09:57
a tam swiezy, czarny jak smoła, w pon kupuje motula, filtr i wymieniam. z tym 1000km to strzelalem bo mi licznik nie działa więc nie wiem ile ujechałem . Najchętniej zrobiłbym remont całego silnika kapitalny tylko nie mam pojęcia ile to może kosztować
vmasher - 27-07-08, 01:11
kolego remont silnika przypuszczam że wyniesie więcej niż zakup używki w niezłym stanie, pozatym jak zrobisz remont to już nie będzie to - wiadomo fabryka to fabryka Znam przypadki że po remoncie kapitalnym niektóre elementy zanim zdążyły się dotrzeć to się zużyły
Annoth - 27-07-08, 12:13
znajdź mi m20b25 w niezłym stanie to pogadamy . Pozatym wiesz, że mysle o yurbo a wtedy i tak czy siak trzeba sprawdzić silnik cały.
i mały OT. Ktoś wie ile może kosztować założenie rozpórki? bo kupiłem taką jedną
lolejko - 27-07-08, 22:09
Annoth, jeśli chcesz zrobić turbo to tylko remont silnika. Zakup od razu cały zestaw zakuty.
Annoth napisał/a: | Ktoś wie ile może kosztować założenie rozpórki? |
Założenie przecież to prościzna, sam założysz.
Annoth - 27-07-08, 22:11
sam nie założe bo chyba trzeba to robić z podniesionym autem, albo mi się pokiełbasiło
lolejko - 27-07-08, 22:22
Annoth napisał/a: | bo chyba trzeba to robić z podniesionym autem |
trzeba, to nie masz lewarka?
|
|