|
Forum BMW3ER
|
|
Mechanika & Eksploatacja - moje bejbe jest chore
sterol - 12-08-08, 17:11 Temat postu: moje bejbe jest chore witam własnie zauwarzyłem ze na moscie tylnim dokładnie na dyfrze jest wyciek olej tzn dyfer jest spocony no i te stuki jak wysprzeglam samochod pryu cofaniu jest głuche stukniecie . tak samo przy przerzucaniu z jedynki na drugi bieg . przy zaciagnietym recznym z wrzuconym wstecznym przy szybszym puszczaniu i i wciskaniu sprzegała (szybkie krutkie ruchy ) napier.... jak dzik panowie pomocy bo serce boli.....
lolejko - 12-08-08, 17:17
Wyciek to pewnie zimering któryś, a stuk to albo poduszka lub wytyrany tyln most.
Przyznaj się kręciło się boki
sterol - 12-08-08, 17:22
:D boki nigdy:D:D ile kosztują antybiotyki?? zeby już nic nie stukało..
lolejko - 12-08-08, 17:34
Mogą też być tylne tuleje zawieszenia. Jedna tuleja koszt 80-100zł.
sterol - 12-08-08, 17:44
ok jutro jade to mechanika i sproboje sie czegoś dowiedzieć
[ Dodano: Wto Sie 12, 08 17:46 ]
jak byłem na kanale to zdaje mi sie ze stuki były ze srodka dyfra albo niedalekiej okolicy..
Don.Wojciech - 12-08-08, 17:53
że wyciek..to się zdarza. trzeba by go zlikwidować i uzupełnić olej. jeśli jesteś pewien ze to stuka dyfer no to już pewnie nie ma w nim oleju i umiera ale najpierw sprawdził bym poduszki amortyzatorów tuleje wahacza. tez możesz sprawdzić elastyczny łącznik wału i podporę wału ( ale one raczej cały czas hałasują, może tez być walnięty krzyżak wału ale to raczej w dużym fiacie się działo a nie w BMW.
ceny części około:
tuleja wahacza od 25złszt( ja na takich jeżdżę i jest ok, nie ma sensu kupować oryginału)
podpora wału 100zł
poduszka amortyzatora 28zł
sterol - 12-08-08, 17:58
elastyczny łącznik wału sprawdzałem sroby sztywno nie pływają w gumie.. a jezeli tak jak mówisz dyfer umiera z braku oleju to jezeli okazało by sie ze to to i dolał bym oleju to stuk by zniknoł czy trzeba nowy dyfer. i jezeli nowy dyfer to trzeba zajebistego miechanika który umie wymienić dyfer i nastawić tak powinło byc bo coś mi sie zdaje ze to trzeba zrobić precyzyjnie..
Don.Wojciech - 12-08-08, 18:06
e tam, sam byś wymieniał tylko klucz pneumatyczny by się przydał bo śrub nie ruszysz zwykłym kluczem. Najlepiej by było zajrzeć do środka w jakim stanie są satelitki, no ale jesli uzupełnisz olej i stukanie ustąpi to bym się nie przejmował.
kamilo - 12-08-08, 22:27
co do stukania to mojej E30 dyfer po prostu był luźny, poluzowane były śruby łączące go z belką, po skręcenie go z belką przestał stukać
sterol - 13-08-08, 21:42
nie wiem dziś jak jechałem i miałem 3 tyski obrotów po mocniejszym nacisnieciu gazu to też coś telepało w pododze chyba to poduszka napiernicza a olej cieknie z jednego uszczelniacza olej jest bo sprawdzałem. co myslicie o tym telepotaniu przy szybszej jeździe jest tak jak mam od2700 do 3000 odrocików.
lolejko - 13-08-08, 23:00
Musisz podjechać do jakiegoś mechaniora, bo podobne objawy może i wydawać docisk na sprzęgle, ale najbardziej jakieś luzy na tulejach lub poducha z tyłu. Tak obstawiam.
sterol - 13-08-08, 23:11
włąsnie sie ustawilem ze znajomym mechanikiem na jutro rano na ogledziny i naprawe i odrazu mam zamiar dodac troche mocy poprzez zmiane oprogramowanka:D:D:D zrobi to za frajer a zna sie na rzeczy:] napisze ile koników i co najwarzniejsze ile momentu skoczyło go góry
lolejko - 14-08-08, 00:23
sterol napisał/a: | włąsnie sie ustawilem ze znajomym mechanikiem na jutro rano na ogledziny i naprawe i odrazu mam zamiar dodac troche mocy poprzez zmiane oprogramowanka:D:D:D |
Jak już sprawdzi co stuka to pisz bo ciekawy jestem.
Nowa mapka??? Od razu opisuj czy czuć różnicę. Masz 320D 139Km???
seebba - 14-08-08, 13:51
jak dyfer stuka to zaspawać go ...100%
lolejko - 14-08-08, 18:00
seebba napisał/a: | jak dyfer stuka to zaspawać go ...100% |
Najlepsze rozwiązanie
sterol - 17-08-08, 20:04
no i byłem u mechanika mówi że to luzy na tulejach i poduszki do wymiany. a z nowym windowsem bede smigać za 2 tyg wiec czekam z niecierpliwoscią:D napisze o tym nowy temat
pozdro!!
|
|