|
Forum BMW3ER
|
|
Mechanika & Eksploatacja - Wymiana stacyjki
Legion_44 - 04-06-11, 20:18 Temat postu: Wymiana stacyjki Padła mi stacyjka w e36 2.0i 95r. Mechanior zrobił mi narazie tak, że odpalam ją śrubokretem Moje pytanie to czy będzie do mojej Bejcy pasowała stacyjka z każdego e36 czy mam szukać jakiejs konkretnej? Dodam jeszcze że pod stacyjką miałem numery 1092 272.9 i 1 162 655. Jest tez immobilajzer.
Kamil - 04-06-11, 22:34
Nie każda będzie pasować z tego co pamiętam to są dwa rodzaje albo więcej ja tak miałem bo mnie też padła i miałem styczność z dwoma rodzajami i niestety kupiłem i teraz leży
ikarus - 04-06-11, 23:00
Legion_44, sprawdz sobie po vinie i po sprawie
rempp - 04-06-11, 23:12
też sie zastanawiałem się jak to jest z tymi stacyjkami, nie mam pojęcia jak ją wyciągnąć, jak coś to mam od m50b20 z imo.
jacusbmw - 04-06-11, 23:23 Temat postu: Re: Wymiana stacyjki
Legion_44 napisał/a: | Padła mi stacyjka w e36 2.0i 95r. Mechanior zrobił mi narazie tak, że odpalam ją śrubokretem Moje pytanie to czy będzie do mojej Bejcy pasowała stacyjka z każdego e36 czy mam szukać jakiejs konkretnej? Dodam jeszcze że pod stacyjką miałem numery 1092 272.9 i 1 162 655. Jest tez immobilajzer. | Bedzie pasować każda ale w wersji z pierścieniem antenowym,czyli z imo
Kamil - 04-06-11, 23:33
Ja żeby wyjąc stacyjkę zajeło mi 3 godziny bo nie miałem zielone pojęcia ale jest trochę zabawy trzeba ściągnąć kierownicę i odkręcić dwie śrubki bez łebków żaden klucz nie podejdzie bo łebki są zerwane
ikarus - 04-06-11, 23:36
Kamil napisał/a: | śrubki bez łebków żaden klucz nie podejdzie bo łebki są zerwane | dokładnie,to są śróby samozrywalne zastosowane fabrycznie niestety trza kombinować ,zeby to rozebrac
Kamil - 04-06-11, 23:41
Ale powiem że myślałem że będzie gorzej ale poradziłem sobie z kolegą
rempp - 04-06-11, 23:43
ikarus napisał/a: | Kamil napisał/a: | śrubki bez łebków żaden klucz nie podejdzie bo łebki są zerwane | dokładnie,to są śróby samozrywalne zastosowane fabrycznie niestety trza kombinować ,zeby to rozebrac |
właśnie dziwiłem się z tymi śrubami co jest grane, że musi jakoś zejść sama stacyjka
ikarus - 04-06-11, 23:44
Kamil, w dwóch zawsze raźniej i krata bronka szybciej schodzi
rempp napisał/a: | właśnie dziwiłem się z tymi śrubami co jest grane, że musi jakoś zejść sama stacyjka | a widzisz dobra nie pitolić tylko mi klikać punkta
Kamil - 04-06-11, 23:49
Poza śrubami na kierownicy jest simering metalowy jego też trzeba ściągnąć i wtedy kierownica może być zablokowana i stacyjkę da się wyjąć a i trzeba odkręcić kostkę stacyjki
Legion_44 - 06-06-11, 20:40
PO dłuższym szperaniu i czytaniu porad doszedłem do tego że Są dwa rodzaje stacyjek jedna firmy VALEO a dróga BMW BOSCH, bez znaczenia jaki dawca e36 i chyba te VALEO są z imo a bosch bez ale tego do końca pewien nie jestem u mnie jest VALEO z imo :] Co do wymiany nie będę sam brudził se rąk :]
Kamil - 07-06-11, 05:13
Nie ma problemów z wymianą tylko trochę zabawy i kratka browara i po robocie
lordmalin - 16-05-12, 10:10
no to ktos wrzuci jakis turtorial? jak ustawic blaszki od blokady itp ?
|
|