Forum BMW3ER

Mechanika & Eksploatacja - Wymiana stacyjki

Legion_44 - 04-06-11, 20:18
Temat postu: Wymiana stacyjki
Padła mi stacyjka w e36 2.0i 95r. Mechanior zrobił mi narazie tak, że odpalam ją śrubokretem :D Moje pytanie to czy będzie do mojej Bejcy pasowała stacyjka z każdego e36 czy mam szukać jakiejs konkretnej? Dodam jeszcze że pod stacyjką miałem numery 1092 272.9 i 1 162 655. Jest tez immobilajzer.
Kamil - 04-06-11, 22:34

Nie każda będzie pasować z tego co pamiętam to są dwa rodzaje albo więcej ja tak miałem bo mnie też padła i miałem styczność z dwoma rodzajami i niestety kupiłem i teraz leży :bmw:
ikarus - 04-06-11, 23:00

Legion_44, sprawdz sobie po vinie i po sprawie
rempp - 04-06-11, 23:12

też sie zastanawiałem się jak to jest z tymi stacyjkami, nie mam pojęcia jak ją wyciągnąć, jak coś to mam od m50b20 z imo.
jacusbmw - 04-06-11, 23:23
Temat postu: Re: Wymiana stacyjki
Legion_44 napisał/a:
Padła mi stacyjka w e36 2.0i 95r. Mechanior zrobił mi narazie tak, że odpalam ją śrubokretem :D Moje pytanie to czy będzie do mojej Bejcy pasowała stacyjka z każdego e36 czy mam szukać jakiejs konkretnej? Dodam jeszcze że pod stacyjką miałem numery 1092 272.9 i 1 162 655. Jest tez immobilajzer.
Bedzie pasować każda ale w wersji z pierścieniem antenowym,czyli z imo ;)
Kamil - 04-06-11, 23:33

Ja żeby wyjąc stacyjkę zajeło mi 3 godziny bo nie miałem zielone pojęcia ale jest trochę zabawy trzeba ściągnąć kierownicę i odkręcić dwie śrubki bez łebków żaden klucz nie podejdzie bo łebki są zerwane :bmw:
ikarus - 04-06-11, 23:36

Kamil napisał/a:
śrubki bez łebków żaden klucz nie podejdzie bo łebki są zerwane
dokładnie,to są śróby samozrywalne zastosowane fabrycznie :D niestety trza kombinować ,zeby to rozebrac ;)
Kamil - 04-06-11, 23:41

Ale powiem że myślałem że będzie gorzej ale poradziłem sobie z kolegą :bmw:
rempp - 04-06-11, 23:43

ikarus napisał/a:
Kamil napisał/a:
śrubki bez łebków żaden klucz nie podejdzie bo łebki są zerwane
dokładnie,to są śróby samozrywalne zastosowane fabrycznie :D niestety trza kombinować ,zeby to rozebrac ;)

właśnie dziwiłem się z tymi śrubami co jest grane, że musi jakoś zejść sama stacyjka

:piwo: :piwo:

ikarus - 04-06-11, 23:44

Kamil, :ok: :ok: :ok: w dwóch zawsze raźniej :D i krata bronka szybciej schodzi :lol:

rempp napisał/a:
właśnie dziwiłem się z tymi śrubami co jest grane, że musi jakoś zejść sama stacyjka
a widzisz :D dobra nie pitolić tylko mi klikać punkta :lol:
Kamil - 04-06-11, 23:49

Poza śrubami na kierownicy jest simering metalowy jego też trzeba ściągnąć i wtedy kierownica może być zablokowana i stacyjkę da się wyjąć a i trzeba odkręcić kostkę stacyjki :bmw:
Legion_44 - 06-06-11, 20:40

PO dłuższym szperaniu i czytaniu porad doszedłem do tego że Są dwa rodzaje stacyjek jedna firmy VALEO a dróga BMW BOSCH, bez znaczenia jaki dawca e36 i chyba te VALEO są z imo a bosch bez ale tego do końca pewien nie jestem u mnie jest VALEO z imo :] Co do wymiany nie będę sam brudził se rąk :]
Kamil - 07-06-11, 05:13

Nie ma problemów z wymianą tylko trochę zabawy i kratka browara i po robocie :piwo:
lordmalin - 16-05-12, 10:10

no to ktos wrzuci jakis turtorial? jak ustawic blaszki od blokady itp ?? ?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group