|
Forum BMW3ER
|
|
Paliwa & Spalanie - Jakie najlepsze paliwo ON premium do 320d 136KM???
majuDJ - 20-12-11, 13:51 Temat postu: Jakie najlepsze paliwo ON premium do 320d 136KM??? Testował ktoś u siebie paliwa premium w swoich 320d 136KM??? Które najlepiej wypadło i najlepiej sprawuje się w tym silniku?
lukasbmw - 20-12-11, 13:56
A czemu chcesz lać jak najlepsze paliwo
I pytam tu jak najbardziej poważnie,bez szydery
kucharz - 20-12-11, 14:17 Temat postu: Re: Jakie najlepsze paliwo ON premium do 320d 136KM???
majuDJ napisał/a: | Testował ktoś u siebie paliwa premium w swoich 320d 136KM??? Które najlepiej wypadło i najlepiej sprawuje się w tym silniku? |
premium czyli ultimate, verva, v-power ?
ja bym tylko takie lat do nowszych diesli
majuDJ - 20-12-11, 14:19
Bo podobno np ON Verva ma najmniejszy ilość w postaci dodatku biokomponentów i nawet ma inny kolor taki bardziej jak soku z cytryny , a zwykłe ON mają taki kolor bardzie żółty czyli przepalonego oleju. W ogóle wszędzie piszą ze paliwa premium są lepsze dla pompy wtrysków, wiec jako że w swoim aucie mam droga pompę VP44 to wole lać lepsze. Podobno auto mniej spala takiego paliwa premium.
Tak chodzi mi o te wynalazki: Verva, V-power, DiselGold itp itd
addicted - 20-12-11, 15:06
majuDJ napisał/a: | Tak chodzi mi o te wynalazki: Verva, V-power, DiselGold itp itd |
A czy to nie zależy przypadkiem od tego, ile na danej stacji pracownik wleje tego uszlachetniacza??
lukasbmw - 20-12-11, 15:38
majuDJ, a no tak właśnie myślałem że chodzi o pompę wtryskową.
A to ja lałem do swojej Byłej 320d V-Power Diesel.
Mimo tego pompa i tak się zpsuła ,padł czujnik.
Czyli norma w VP 44. Nic nie pomoże na to ani dobre paliwo ani nic.
Jak ma się zpsuć to się zpsuje.
A co do troski o sekcje tłoczące w pompie to jak chcesz się o nie troszczyć to po prostu nie kupuj paliwa po budowach i innych takich typu Bliska.
Shell,BP,Orlen tu tankuj.
A co do samego paliwa:
Różnica między normalnym Diesel a V-Power Diesel wyczuwalna.
Na V-Power samochód jest żwawszy i ogólnie na Big Plus no oprócz ceny.
30 gr/l to sporo zwłaszcza przy tych cenach paliw .
ikarus - 20-12-11, 16:44
lukasbmw napisał/a: | Nic nie pomoże na to ani dobre paliwo ani nic.
Jak ma się zpsuć to się zpsuje. | potwierdzam.... na to nie ma reguły... Jak chcesz miec spkój psychiczny to lej ropsko z górnej póły,ale nie doda ci to ani gwarancji ze pompa nie padnie ani wyraźnego przyrostu mocy.Za to da wyraźne spustoszenie w portfelu
Pozdro
V44 to ma wpisane w DNA ,ze ma się popsuć i tyle
vojtek - 21-12-11, 21:20
nie odczułem żadnej różnicy pomiędzy ON "premium" a zwykłym ON, aa sorry jest różnica, w portfelu.... tyle.
hancz - 21-12-11, 22:21
Bliska jest to tańszy Orlen, siec ta działa pod skrzydłami Orlenu i paliwo jest tez z orła
lukasbmw napisał/a: | majuDJ, a no tak właśnie myślałem że chodzi o pompę wtryskową.
A to ja lałem do swojej Byłej 320d V-Power Diesel.
Mimo tego pompa i tak się zpsuła ,padł czujnik.
Czyli norma w VP 44. Nic nie pomoże na to ani dobre paliwo ani nic.
Jak ma się zpsuć to się zpsuje.
A co do troski o sekcje tłoczące w pompie to jak chcesz się o nie troszczyć to po prostu nie kupuj paliwa po budowach i innych takich typu Bliska.
Shell,BP,Orlen tu tankuj.
A co do samego paliwa:
Różnica między normalnym Diesel a V-Power Diesel wyczuwalna.
Na V-Power samochód jest żwawszy i ogólnie na Big Plus no oprócz ceny.
30 gr/l to sporo zwłaszcza przy tych cenach paliw . |
|
|