Forum BMW3ER

Paliwa & Spalanie - E46 318i jaka instalacja gazowa

rohii - 06-05-12, 15:05
Temat postu: E46 318i jaka instalacja gazowa
Witam , jaka instalacja gazowa była by dobra w jakim przedziale cenowym do e46 318i m43 118km
pan_samochodzik - 06-05-12, 16:09

kolego do aut grupy BMW tylko sekwencja i nic innego.Najlepiej BRC lub STAG,LANDI
lobek - 06-05-12, 16:21

Napisz łaskawie ile chcesz na instalacje wydać, bo tak to sobie można gdybać ;)
Kornel M50B20 - 06-05-12, 16:53

do BMW nigdy gazu .
spinaczo - 06-05-12, 16:53

Nie polecam BRC, drogo i przereklamowane. Musisz mieć 2,5tys zł, muszą zdjąć kolektor do wiercenia i musisz kupić dobre wtryskiwacze. Przykładowo KME diego G3, wtryski Hana200, reduktor KME Gold, silver też powinien obrobić jak gazownik kumaty.

Kornel M50B20, powiedz to tunerowi BMW firmie GPOWER.










yyyyyyyyy albo może lepiej, poczytaj trochę zanim wywołasz wojne na forum :D

rohii - 06-05-12, 18:44

lobek napisał/a:
Napisz łaskawie ile chcesz na instalacje wydać, bo tak to sobie można gdybać ;)


od 2000do 3000zł

jacol e36 - 06-05-12, 21:15

[quote="spinaczo"]Nie polecam BRC, drogo i przereklamowane. Musisz mieć 2,5tys zł, muszą zdjąć kolektor do wiercenia i musisz kupić dobre wtryskiwacze. Przykładowo KME diego G3, wtryski Hana200, reduktor KME Gold, silver też powinien obrobić jak gazownik kumaty.

Kornel M50B20, powiedz to tunerowi BMW firmie GPOWER.[quote="spinaczo"]


hmm... hany chyba 2000... red lub green, u mnie silver padal z cisnieniem przy pelnym bucie do 0,6 :wstyd: zapetlalo od 4tys, wtryski otwarte,nawet przy wolnych plywal zdecydowanie odradzam, wsadzilem scorpiona gt schodzi z 1.1 do 0.9 sonda do konca bogato :D niewiem jak z trwaloscia ale szczerze polecam,

spinaczo - 06-05-12, 21:21

jacol e36, wszystkie 3 wymienione reduktory nie pozbawione są wad, kumaty gazownik wie jak przerobić Golda lub Silvera aby był stabilny. Scorpiony to wg mnie lepsze reduktory od KME ale też nie idealne.
///ADi - 07-05-12, 00:10

mój Scorpion GT jak narazie wyje tak, że nie idzie w aucie wytrzymać :D

ale Spinacho mi podpowie jak mam go stuningować ;)

spinaczo - 07-05-12, 01:57

///ADi napisał/a:
mój Scorpion GT jak narazie wyje tak, że nie idzie w aucie wytrzymać :D

ale Spinacho mi podpowie jak mam go stuningować ;)


Damy rade ;)

rohii - 07-05-12, 20:06

powdzięczcie mi jeszcze gdzie najlepiej zamontować wlew do gazu
jacol e36 - 07-05-12, 21:45

ja mam pod klapka obok pb, ale szczerze to juz wolalbym gdzie indziej, bo mam juz pare sznyt na lakierze, ojciec ma gleboko pod zderzakiem :lol: :lol: pracownicy stacji musza klekac aby zalac :cwaniak2: :lol: :lol: ale blotnika nie ma porysowanego ;)
///ESIU - 08-05-12, 13:14

ja zawsze mialem wlew pod klapką i nigdy nie mialem blotnika porysowanego :O
Mates M-Power - 08-05-12, 14:42

a od czego ma się rysować ??
jak tankowałeś pb to sie nie rysował a jak lpg to sie rysuje :lol:

jacol e36 - 08-05-12, 18:12

Mates M-Power napisał/a:
a od czego ma się rysować ??
jak tankowałeś pb to sie nie rysował a jak lpg to sie rysuje :lol:


jakbym lpg tankowal sam ,nie bylo by problemu, sądząc po twoim porownaniu, pewnie nawet nie wiesz jak wyglada tankowanie lpg :lol: :lol: :lol: rysy mam i wszystkie przez problem z wpieciem zaworu tankujacego, ale nie na kazdej stacji

lobek - 08-05-12, 18:39

jacol e36 napisał/a:
jakbym lpg tankowal sam ,nie bylo by problemu, sądząc po twoim porownaniu, pewnie nawet nie wiesz jak wyglada tankowanie lpg

Bez kitu, gdzie Ty tankujesz że Ci pracownicy stacji coś rysują? Ja też mam wlew lpg pod klapką (no dobra, z wkręcaną końcówką), i jeszcze nigdy nikt mi nic nie przyrysował :oczy:

///ADi - 08-05-12, 19:43

jacol e36, doskonale Cie rozumiem... mam wprawdzie wlew pod klapką ale z dokręcaną końcówką do tankowania... gdybym miał cały wlew na bank za którymś razem byłby zarysowany lakier :)
ikarus - 08-05-12, 21:17

spinaczo napisał/a:
muszą zdjąć kolektor do wiercenia
są wiertła wyciągające ,które wyprowadzają wióry na zewnątrz i nie trzeba kolektora zdejmować... dobry gazownik ma taki sprzęt,aby sobie ułatwić pracę...
spinaczo - 08-05-12, 21:26

ikarus, hihihihi ok, pierwszy wiercimy Twój, jak tylko kupisz benzyne :lol:

Swoją drogą tak właśnie argumentowałbym to klientom :lol:

ikarus - 08-05-12, 21:41

spinaczo napisał/a:
hihihihi ok, pierwszy wiercimy Twój, jak tylko kupisz benzyne :lol:
no problemo... ///Adi jest zadowolony :D
rohii - 08-05-12, 21:43

Jeszcz mi powiedzcie mi panowie , z powodu gazu nic się z silnikiem nie sypnie po jakimś dłuższym czasie ??pytam bo jest taka fama ze na gazie silnik jest łatwiej zarypac :lol:
ikarus - 08-05-12, 21:52

rohii, to nie duży fiat... będziesz jeździł z głową to nic się nie stanie.Paliwo jak paliwo,dbaj o świeczki i filtry i bedzie elegantaro
spinaczo - 08-05-12, 22:45

ikarus, Adi ma plastikowy kolektor, to jeszcze pół biedy bo plastik mu raczej silnika nie zniszczy, najwyżej przytka nieco smoka albo gdzieś się tam przyklei, a jak ktoś ma metal ?? I nagle twierdzi, że gaz silniki psuje bo mu olej żreć zaczęło..... :lol:

Instrukcja montażowa od wiodącej na rynku firmy AC, każe bezwzględnie zdejmować kolektor w każdym przypadku. Tego radziłbym się trzymać, montaż innego rodzaju to dla mnie drut.

spinaczo - 08-05-12, 22:47

rohii napisał/a:
Jeszcz mi powiedzcie mi panowie , z powodu gazu nic się z silnikiem nie sypnie po jakimś dłuższym czasie ??pytam bo jest taka fama ze na gazie silnik jest łatwiej zarypac :lol:


Jeśli zadbasz o prawidłowe wystrojenie to LPG nie popsuje Ci silnika.

ikarus - 09-05-12, 02:46

spinaczo napisał/a:
Instrukcja montażowa od wiodącej na rynku firmy AC, każe bezwzględnie zdejmować kolektor w każdym przypadku. Tego radziłbym się trzymać, montaż innego rodzaju to dla mnie drut.
oj dobra już :wstyd: spinacze też robią z drutu :lol:

Masz rację co do kolektorów metalowych...

Szczurek - 09-05-12, 15:11

Instalacja gazowa odpowiednio dobrana pod dany motor i do tego poprawny montaż i co najważniejsze ogarnięty gazownik który to bardzo dobrze wystroi = zero problemów :) Ja jechałem do gazownika na montaż aż 160km w jedną stronę opłacało się jak najbardziej :) Pod maseczką wszystko ładnie schowane do tego przełącznik wewnątrz autka również. Wlew także mam w klapce koło wlewu benzyny do tego wkręcam redukcję i nic nie jest porysowane i nie ma prawa być...
rohii - 09-05-12, 19:57

Jeszcze jedno pytanko;p która instalacja jest lepsza BRC czy STAG , pytam bo mam 2 gazowników na oku i jeden właśnie ładuje BRC a drugi STAGA
spinaczo - 09-05-12, 20:03

BRC robi instalacje od a do z, przy czym wszystkie jej elementy są bardzo średnie.

Stag natomiast robi głównie sterowniki, w których się specjalizuje i które są bardzo dobre. Ostatnio wypuszczają też inne komponenty ale instalator Staga pewnie i tak z nich nie korzysta :)

Zatem porównanie jest niemożliwe, jeśli się nie wie co porównujemy. Jeśli idzie o same sterowniki to Stag kładzie BRC na łopatki w każdym aspekcie.

Polska ma trzech twardych graczy w lidze sterowników LPG, Staga, Nevo od KME i LPGTECH. Wszystkie trzy są lepsze niż to przereklamowane BRC, więc nie wiem co tak się ludzie napalają.

rohii - 09-05-12, 20:14

wiec co bys polecał tak na twoje oko;p
Szczurek - 09-05-12, 20:20

Największe znaczenie w każdej instalacji to wystrojenie :P
spinaczo - 09-05-12, 20:49

rohii, nie masz nawet profilu uzupełnionego to skąd mam wiedzieć jakie auto ??
rohii - 09-05-12, 20:57

bmw e46 318i M43 1998 rok 1895 cm
spinaczo - 09-05-12, 21:09

Przykładowo Stag300, wtryski Hana2000, Reduktor KME Silver albo Zavoli albo Scorpion....

Zamiast Staga oczywiście może być Nevo albo LPGTech..... wszystko zależy co kto lubi.

rohii - 10-05-12, 19:22

spinaczo napisał/a:
Przykładowo Stag300, wtryski Hana2000, Reduktor KME Silver albo Zavoli albo Scorpion....

Zamiast Staga oczywiście może być Nevo albo LPGTech..... wszystko zależy co kto lubi.



Dzięki za przybliżenie tematu;p jutro pojadę do gazownika i spytam się go najpierw na jakich on podzespołach ma zamiar robić i zobaczymy czy ma zamiar za te 2500 zł wsadzić coś porządnego

jacol e36 - 13-05-12, 11:10

Szczurek napisał/a:
Największe znaczenie w każdej instalacji to wystrojenie :P


taaa... to sprobuj wystroic na gownianym reduktorze i badziewnych wtryskach :lol: :lol: :lol:

kolego bez zastanowienia bierz staga, reduktor o wydajnosci o 100km wiecej niz w przeznaczeniu ,scorpion gt, no moze silver ale turbo albo zwykly z rozwierconym podcisnieniem,reduktory magic i niektore brc( genius) omijaj szerokim lukiem lubia puszczac bąki do ukladu chlodzenia :lol: wtrysk hana i jezeli nie bedzie bledow montazowych to zaden gaziarz nie bedzie mial problemu z wystrojeniem, a ty zaoszczedzisz sporo kasy i nerwow ;)

Szczurek - 13-05-12, 14:35

Ja nie mówię iż na słabych komponentach ma to złożyć ale równie dobrze może powkładać najdroższe i najlepsze klocki a i tak gaziarz spierdzieli strojenie... A to jest niezmiernie ważne.
damiantouring - 26-07-12, 17:13

Najlepiej w ogole :D
Jack7 - 24-09-12, 11:59
Temat postu: Re: E46 318i jaka instalacja gazowa
rohii napisał/a:
Witam , jaka instalacja gazowa była by dobra w jakim przedziale cenowym do e46 318i m43 118km


Kolego, żadna instalacja gazowa! Tylko benzyna! :)

Szczurek - 24-09-12, 17:06

Przestańcie się mazać :]
Perlazaa - 08-11-12, 21:51

Chłopaki mam pytanko, ile tak średnio pali taki silniczek przerobiony na gaz? Benzyny pali mi 7-9l. no wiadomo, że zależy jaka jazda, tylko ciekawy jestem ile gazu. Bo jednak dużo tańszy od PB =/
MIKUr1 - 08-11-12, 23:09

1 - 1,5L więcej niż beny.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group