Forum BMW3ER

Felgi, Opony & Zawieszenie - [e36 318is] interpretacja protokołu pomiaru zbieżności

nokio - 26-05-12, 16:29
Temat postu: [e36 318is] interpretacja protokołu pomiaru zbieżności
Witam, dzisiaj rano robiłem zbieżność po wymianie gałek, poprosiłem gościa również o zbieżność o geometrie kół tylnych. Teraz wróciłem do domu i analizuje sobie wydruk i wydaje mi się, że coś jest nie tak, tj:

pochylenie koła przedniego lewego/prawego

zbieżność połówkowa koła przedniego lewego

pochylenie koła tylnego lewego/prawego

Dodam, że skasował mnie tylko za zbieżność z przodu i wymianę gałek. Mówił, że reszta jest ok jednak sądząc po protokole chyba jednak nie.

Jak myślicie, jechać do gościa jeszcze raz czy może zostać tak jak jest?

Z góry dzięki za odpowiedź.

e36 318is 92r.


KruszaK - 26-05-12, 17:18

z tego wynika że wszystko mieści się w odchyłkach więc jest dobrze co tu kombinować...
nokio - 26-05-12, 17:37

No ale pochylenia przednich kół mają odchylenia o 2 stopnie od ori czy mi sie wydaje?:)
lobek - 26-05-12, 20:32

A jakie masz zawieszenie? Gleba czy seria?
nokio - 27-05-12, 12:10

Gleba jest :)
x_e_o_n - 27-05-12, 15:06

pieknie rowniutkie auto bardzo ladne parametry natomiast cos mi sie nie podoba poniewaz widze ze koles od zbieznosci nie zrobil pochylenia tylnych kol roznica prawie stopnia do serii to dosc duzo nie chcialo mu sie lub bal sie ze sie pourywaja sruby od regulacji katow powinien dac minimum 1,40' ale ja bym ustawil tak samo jak przod coz jednemu sie chce drugiemu nie ale kase wziasc latwo

pojechal bym do niego niech poprawia tyl bo jest zle ustawiony

nokio - 27-05-12, 19:06

Dzięki za odpowiedź, chyba podjade do niego jutro. Nie uważasz, że przednie koła też są w za dużym negatywie?
x_e_o_n - 27-05-12, 20:00

Niestety kola przednie nie sa regulowane tzn. sa ale tylko za pomoca poduszek od M3 lub za pomoca camberow ale pochylenie -2 to naprawde nie duzo a taki wynik jest powodem obnizenia samochodu

co do tylnych kol to poprostu mu sie nie chcialo tego robic tylko tak jak mowie jest szansa ze moga sie urwac sruby od regulacji katow

podjedz i zapytaj czemu nie zrobil a zanim zacznie ustawiac i podpinac czujniki do kol niech sprawdzi czy sie sruby ruszaja

pozdro

Karolo - 27-05-12, 22:12

A śruby się ukręcą na 90% więc lepiej niech tego nie rusza. Jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, żeby bez gruntownego obtłukiwania młotkiem i maczania w nafcie acentryki na wahaczu z tyłu puściły... tył też się znegował przez glebe.
dominpl - 28-05-12, 00:54

U mnie się nie urwały :D

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group