Forum BMW3ER

Mechanika & Eksploatacja - PROBLEM Z ODPALENIEM E36

oras - 12-12-08, 00:14
Temat postu: PROBLEM Z ODPALENIEM E36
Witam. Chodzi o to ze podaczas proby odpalenia auta (dokladnie chodzi o e36 1,6 m40) wogole silnik nie zaskakuje tak jakby nie dostawal paliwa... i wlasnie chodzi o to ze pompka dziala na 100% bo wyciaglem ja ze zbiornika paliwa i podlaczylem ja na 'krotko' i pompuje jak nalezy... lecz po zamontowaniu jej w zbiorniku i podlaczeniu przewodow wogole nie slychac zeby pracowala podczas przekrecenia zaplonu czy proby odpalenia ... kable zasilajace pompe zmierzylem miernikiem i wykazalo rowne 12V. O co w tym wszystkim chodzi ?? ? http://www.yeahman.nazwa..../icon/icon9.gif
rafal-LUBIN - 12-12-08, 01:06

dziwna doleglosc...to wina lezy gdzie wokoicach wiazki silnika i komputera
oras - 12-12-08, 01:36

a jesczze jedno pytanie.... Czy pompka paliwa powinna pracowac caly czas i podawac paliwo czy zalacza sie samoczynnie i pompuje okreslona dawke?
rafal-LUBIN - 12-12-08, 08:54

lapy czas pracuje po zalaczonym zaplonie...dawke reguluja czasy wtrysku, cisnienie ustala regulator na listwie a nadmiar wraca do baku
lolejko - 12-12-08, 09:07

przekaźnik pompy paliwa sprawdź i przedewszystkim sprawdź czy dochodzi zasilanie miernikiem.
Davo - 12-12-08, 11:11

po przekreceniu kluczyka w 2 pozycje pompka pompuje tylko do osiagniecia okreslonego cisnienia i staje, w momencie odpalenia zalacza sie znowu i po odpaleniu pracuje caly czas. mowiles ze jest napiecie, moze cos jest nei tak z zaworem zwrotnym, moze paliwo w calosci idzie z powrotem do zbiornika a nie na silnik
krzysiek8833 - 12-12-08, 13:53

a walnij pare razy w ta pompke moze sie przywiesza....
ale to pewnie tylko przekaznik! i sprawdz bezpieczniki moze któryś spalony!

oras - 12-12-08, 14:05

ale jezeli miarnik pokazuje mi napiecie rowne 12V a probowka taka tradycyjna z kabelkiem nie zaswieca sie .... czyli napiecie jest jesczze za slabe?;> i to jest napewno przekaznik?
Davo - 12-12-08, 17:19

ale mierzysz gdzie to napiecie? na wsuwkach przy pompie? jak na kablach jest napiecie to przekaznik jest ok bo obwod zalacza... pytanie czemu pompa dziala na krotko a na kablach juz nie chociaz powinna. chyba ze masz miernik walniety albo nie te kable patrzysz tylko te od czujnika poziomu paliwa :P jak masz mozliwosc to sprawdz czy inna pompa bedzie chodzic na kablach, wydaje mi sie ze najlepsze wyjscie i wtedy wiesz czy pompa czy kable
krzysiek8833 - 12-12-08, 23:26

najpierw spawdz czy masz ciagłość przewodów od pompy! jesli masz to sprawdz skrzynke bezpieczników~, i przekaznik od pompy!
a masz moze lpg w aucie??
i wstrzyknij strzykawka paliwa na cylindry i zapal auto i powiesz czy zagadało choć na chwile~! :D jesli nie zagadało to znaczy ze nie puszcza paliwa na wtryski! i tu bedzie trzeba szukac przyczyny! a jak nie zagada to cos z iskra!

oras - 12-12-08, 23:35

podpiolem sie do innych kabli zasilajacych i poprowadzilem przewod do pompy na stale zasilanie i auto odpalilo bez zadnego problemu.... No ale jednak pod typowa kostka ktora powinna byc podlaczona pompa prad nie idzie taki jak powinien... miernik niby wykazuje prad (12V) ale jak wiadomo miernik to bardzo czule urzadzenie ...a probowka juz sie nie zaswieca pod tymi przewodami ktore prawidlowo powinny isc do pompy :(

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group