Forum BMW3ER

Paliwa & Spalanie - Ważne, Jaka instalacja LPG do M54 3.0 231 KM w E85

Mates M-Power - 20-11-12, 18:01
Temat postu: Ważne, Jaka instalacja LPG do M54 3.0 231 KM w E85
Tak jak w temacie, czy ten silnik znosi LPG,
jeśli tak to na jakich podzespołach najlepiej to zmontować
prosił bym o dokładna listę podzespołów i ewentualną wycenę
wiem że na forum są specjaliści od LPG dlatego proszę o pomoc.

nie interesuja mnie komentarze czy wypada czy nie wypada do z4 montować LPG.

spinaczo - 21-11-12, 13:34

Temat dość popularny, w internecie ile ludzi tyle opinii. Landi Renzo posiada do tego modelu specjalnie przygotowane adaptacje, dlatego nie rozjeżdża korekt benzynowych. Żaden inny sterownik na rynku nie ma takiego bajeru. Osobiście jeśli nie Landi założyłbym Techa, to pewnie jedyny na tyle inteligentny komp.

Wtryski Hana, Medy,Keihiny do wyboru, do portfela. Reduktor IG1 a jeśli za drogi to poszukaj coś tańszego, jak znajdzie to możesz wtedy tutaj dopytać czy da radę, bo jest tego sporo....

lolejko - 21-11-12, 13:59

spinaczo napisał/a:
Żaden inny sterownik na rynku nie ma takiego bajeru.

Tech 316 współgra z valvetroniciem. Landi Renzo też jet git :)
Wtrsyki, hana lub baracudy.
Reduktor tak jak spinaczo napisał.
Taki zestawik musi działać dobrze. :)

Mates M-Power - 21-11-12, 16:29

spinaczo napisał/a:
Temat dość popularny, w internecie ile ludzi tyle opinii. Landi Renzo posiada do tego modelu specjalnie przygotowane adaptacje, dlatego nie rozjeżdża korekt benzynowych. Żaden inny sterownik na rynku nie ma takiego bajeru. Osobiście jeśli nie Landi założyłbym Techa, to pewnie jedyny na tyle inteligentny komp.

Wtryski Hana, Medy,Keihiny do wyboru, do portfela. Reduktor IG1 a jeśli za drogi to poszukaj coś tańszego, jak znajdzie to możesz wtedy tutaj dopytać czy da radę, bo jest tego sporo....


Jaki koszt takiego zestawu ??

Chcę żeby to latało tak jak powinno, bez wkur*iania się itp ale nie chce bez sensu przepłacać

Szczurek - 21-11-12, 23:00

Mates M-Power ja nie mam nic przeciwko Twojemu pomysłowi zagazowania tego wozu. Ale czy zastanawiałeś się w ogóle nad opłacalnością ten instalacji ? tak duże przebiegi będziesz robił tym wózkiem ? No chyba że w ogóle Cię nie interesują zwroty kosztów :P
seebba - 22-11-12, 16:57

gaz w m54b30 to raczej sit sam w sobie......
przeciez ten silnik malo pali wiec po co go zasrywac gazem...niewiem porojony pomysl...
jak cie niestac na jazde m54 w benzynie to sprzedaj to w cholere....
i kup sobie 1.6 i zakladaj gaz,a i tak spali ci tyle co m54 :lol:

E30 ROST - 22-11-12, 18:13

seebba, widac kolega nigdy dobrego gazu nie mial ....
nie słuchaj .... wsadzaj gaz i delektuj sie tanioscia i bezawaryjnoscia

x_e_o_n - 22-11-12, 20:24

tak gaz jest zajebisty :)

smierdzi jak z obornika
bagaznika nie ma no bo butla przeszkadza
tankowac trzeba co chwila bo butla mala
z ta bezawaryjnascia LPG to bym polemizowal

wywalic kilka tysi na instalacje do M54 zyska jak ..uj

zapomnialem dodac ten wspanialy burdel pod maska :) pociete przewody od wody
pociachana instalacja elektryczna
powiercony kolektor ...................

Szczurek - 22-11-12, 21:57

x_e_o_n napisał/a:
tak gaz jest zajebisty :)

smierdzi jak z obornika
bagaznika nie ma no bo butla przeszkadza
tankowac trzeba co chwila bo butla mala
z ta bezawaryjnascia LPG to bym polemizowal

wywalic kilka tysi na instalacje do M54 zyska jak ..uj

zapomnialem dodac ten wspanialy burdel pod maska :) pociete przewody od wody
pociachana instalacja elektryczna
powiercony kolektor ...................



NIE WIDZIAŁEŚ NIGDY OGARNIĘTEJ INSTALACJI wierz mi... tez byłem wielkim przeciwnikiem do póki się nie przekonałem.

Dobrze dobrana i wysterowana instalacja będzie chodzić bez problemu jak np. w moim aucie i wielu innych. Widać ? Może kiedyś będziesz miał okazję zerknąć jak to u mnie wygląda i byś nie wiedział nawet że mam gaz. Śmierdzi ? oo to mam zjebanych węch bo nie czuje... ?

Honik - 23-11-12, 11:14

Po 1 kolega nie prosił o posty typu że gaz śmierdzi i po co to komu.
Nie miałeś styczności z instalacją gazową, to daj sobie spokój.

Po 2. dobrze ogarnięta instalacja i nawet jej nie widać.

po 3. w z4 bagażnika i tak za wielkiego nie ma.

po 4. po to właśnie są instalacje LPG żeby zagazowywać duże silniki.
Nie rozumiem kogoś kto mówi żeby se 1,6 zagazował a nie 3,0.
Jak go nie stać na lanie 3,0 to niech sobie vw kupi z 1,9 tdi.
Gówno prawda ... wolę śmigać m54b30 na gazolinie i mieć przyjemność z jazdy niż 1,6!


Z tego co wiem to do m54b30 tylko Landi renzo bo nie rozjeżdża map paliwowych.
Ceny takiej instalacji niestety nie znam, musiałbyś podzwonić po zakładach ogarniętych w swoim rejonie.
Tylko właśnie zadaj sobie pytanie ile km rocznie bd śmigał taką z4 i czy Ci się to opłaca.
Jak ja śmigam 100-150 km dziennie, czasem i więcej, to przy 2,8 mi się instalacja szybko zwróci.

seebba - 24-11-12, 21:40

Honik napisał/a:
Nie rozumiem kogoś kto mówi żeby se 1,6 zagazował a nie 3,0.


to idz do szkoly i sie doucz.....

zasmiecac tak zajebisty silnik gazem to glupota sama w sobie.....
no ale to moje skromne zdanie i niezawracajcie sobie nim glowy....

chlopaczki juz przeciez latali na wszystkim i pojme maja
:haha: :lol:

Szczurek - 25-11-12, 00:01

Ma być ogień na każdym biegu - bo inaczej będziesz jeździł DIESLEM :D :D :D
///ADi - 25-11-12, 00:05

i znowu to samo... :wstyd:
spinaczo - 25-11-12, 00:15

///ADi napisał/a:
i znowu to samo... :wstyd:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Honik - 26-11-12, 00:01

seebba, to jeździj sobie swoim 2,0d i siedź cicho! Ani to kultury pracy nie ma te 4 cyl, i jechać to za bardzo też nie chce.

Silnik jak silnik. Nie ważne dla mnie czy to m52, m54 czy nawet s54. Jak się da zagazować i ktoś ma taką wizję jeździć mocnym autem nie wydając kroci na wahę to why not.
Osobiście m'ki bym nie zagazował ale u mnie jeździ gościu e60 m5 na gazie i co z tego?
Podjeżdża na światłach a i tak się ślinisz jak słyszysz te v10. Nawet nie masz pojęcia że ma gaz.

A co niby w tym m54 takiego zajebistego?!
Że olej żre ?

A co do szkoły, chyba się troszeczkę zapędziłeś ...

migrek - 01-02-13, 10:35

Polecam Ci taki zestaw:

STAG 300 Premium + wtryskiwacze Hana H2000, do założenia np w instalacje gazowe PITEC za 3900 pln. Do poznania nie masz daleko więc może warto podjechać.

Mates M-Power - 01-02-13, 11:00

Temat nieaktualny na razie bo zamiast Z4 E85 kupiłem 7er E65 z N62B44 :P
Z4 musi poczekać aż sprzedam audi i citroena :lol:

Ale do N62 też chce wrzucić LPG, także podaj mi specyfikacje zestawu i wycenę to może się dogadamy, a jak w 7er założe u was to i w lato w Z4 też ;)

migrek - 01-02-13, 17:02

na stronie mają, to niestety nie mój biznes ja jestem tylko ich klientem, ale jakbyś jechał do nich to napisz że jesteś od Mirka z Moraska (dzielnica poznania). N62B44 bardzo ładnie na gazie chodzi.

OT. dużo zapłaciłeś za E65 widziałem sensownie wyglądające już za 30 000 pln

Szczurek - 01-02-13, 20:36

za 30 pln ? :hm:
Mates M-Power - 01-02-13, 21:33

No niestety tak kolorowo nie jest, za 30k zl nie dostaniesz zdrowej e65 a jedynie jakąś kulawą... moja ma udokumentowany przebieg 160k km, jest idealnie utrzymana i po wymianie silnika na drugi wszystko w niej gra. Wyposażenie dla mnie odgrywało drugorzędne znaczenie bo e65 nawet w najuboższej wersji ma wszystko co mi naprawdę potrzebne. Co nie oznacza że mam golasa bo są takie bajerki jak domykanie drzwi czy system Dynamic Drive i jeszcze sporo innych pierdół.
Po mojej ocenie za taką e65 w PL musiał bym dać 45k zł z LPG... mnie wyjdzie podobną kasę ale sam ją sprowadziłem, zrobiłem, wiem że przebieg nie jest kręcony, blachy i lakier ori i wiem że wszystko jest w niej zrobione na tip top, no i gaz będę miał na gwarancji ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group