|
Forum BMW3ER
|
|
Modyfikacje, Tuning & Styling - czy w e30 zmiesci się spore turbo z duzym interculerem ?
///ESIU - 04-02-08, 16:41 Temat postu: czy w e30 zmiesci się spore turbo z duzym interculerem ? witam!
czy w e30 zmiesci się spore turbo z duzym interculerem z tira?
problemu by nie było gdyby nie to ze silnik ma być m50b25
lolejko - 05-02-08, 11:52
Wszystko wejdzie szlifierka, spawarka i po kłopocie!
V8 wkładają i V10 to tutaj myśle, że kwestia paru ostrych cięć wystarczy!
Klakier - 05-02-08, 20:51
///ESIU, ja Ty to turbo wsadzisz z tym interculerem to ja niewiem co sie bedzie działo i na drodze i w baku Czy wejdzie ja sie nie znam na tym praktycznie wcale ale widziałem rozne juz przeróbki aut wiec wszystko jest mozliwe ale tu juz tzreba miec duzo oleju w glowie a ja mysle ze Ty go posiadasz pod dostatkiem
///ESIU - 06-02-08, 09:57
ma to byc projekt bez użycia szlifierki to że v12 wkładaja do e30 to wiem.
a co do spalania to jest to najmniej ważny element niech pali 100 na 100 ale to ma latać
Don.Wojciech - 06-02-08, 11:02
hymm coś nie wydaje mi sie żeby to działało, chyba ze sobie żartujesz. Tiry maja silnik diesla, nisko obrotowe, turbina rozleci sie przy 7 tys obrotów i czym większe turbo tym większa turbo dziura a przy takim monstra z pojemności 8 litrów to w malutkim silniczku bmw raczej zmaleje liczba kucyków niż wzrośnie ;(
pyzatym przydało by sie zakuć układ korbowy i tłoki, nie wspominając o azotowaniu głowicy.
aha i nie wydaje mi sie żeby to sie zmieściło, intercooler raczej powinien wylądować przed zderzakiem
///ESIU - 06-02-08, 13:31
Don.Wojciech, chyba się nie rozumiemy
to nie turbo od tira ma być tylko normalne jakis garett tylko interculer ma być z tira to wszystko hehehehe
poza tym robiliśmy golfa turbo i interculer ma ze scani. interculer musi być z tira żeby był wydajny
odpuściłem temat z e30 turbo
najprawdopodobniej bedzie e36 cabrio turbo lub e30 V8 4,0 ale wciaz walcze ze soba co wybrać
Don.Wojciech - 06-02-08, 15:09
aaa chyba ze tak ja u turbiam mojego Is'a. le o tym projekcie później
Piotrk - 06-02-08, 15:52
///ESIU napisał/a: | e30 V8 4,0 |
///ESIU - 06-02-08, 16:58
Don.Wojciech napisał/a: | ja u turbiam mojego Is'a. |
ale opłaci sie 1,8 uturbiać??
ja bym proponował zrobic przeszczep na m50 i dopiero.
jakie chcesz cisnienie uzyskać?
remap oryginalnego komputera bedziesz robił czy zewnetrzny?
Don.Wojciech - 06-02-08, 21:58
1,9 ja mam m 44 :] nie opłaca sie, ale is wytrzymuje duże ciśnienie doładowania, poza tym mam niecny plan remapungu już nie da rady, już tera mam dość agresywna mapie, będzie oddzielne sterowanie.
///ESIU - 07-02-08, 01:10
ile kosztuje taki zewnetrzny komputer?
Don.Wojciech - 07-02-08, 01:15
cała zabawa z turbina t 66 ok 5 tys.
padre - 07-02-08, 07:14
Don.Wojciech napisał/a: | cała zabawa z turbina t 66 ok 5 tys. |
Zamkniesz się w takich kosztach z turbiną?
Ile ten motor pochodzi?
Doładowanie raczej nie większe niż 0,4- 0,5 bara, a apetyt rośnie.
///ESIU - 07-02-08, 10:08
ale chyba nie liczysz dolotu i wylotu w tej cenie 5 tyś
t66 to turbo z 1,8t ?
Don.Wojciech - 07-02-08, 19:02
nie liczę robocizny, i kolektor a wylotowego, większe wtryskiwacze tez będę miał. silnik bez zakuwania wytrzymuje bez problemu 0,5 bara, więcej lepiej nie probować. Mam mozliwośc azotowania głowicy i to zorbie.
jest tez opcja jeszcze na kompresor ( dorzucamy dodatkowe koło pasowe i heya ) w tedy mogło by taniej wyjść, ale zestrojenie trudniejsze :/ można tez wsadzić g 60
na razie projekt jest w powijakach, jeśli coś sie ruszy i będą konkrety to będę pisał.
lolejko - 07-02-08, 19:23
Don.Wojciech, Jestem jak najbardziej na tak w twoim projekcie!
Swapowanie może jest bardziej opłacalne, ale turbo w IS-e może dać wiele radości!
Ciekawy jestem bardzo tego projektu, oby tylko nie spoczoł!
///ESIU - 07-02-08, 19:28
można wsadzić V8 za 9tyś zł na czysto z robocizną i wszystkimi gratami. dotego sprzdajesz swój silnik i graty to powiedzmy na czysto wynosi cię te 7tys zł i masz V8 pod machą i zero problemów nie to co przy turbo
ja ostatnio wertuje wszystkie opcje i strasznie mi V8 W TRóJECZCE PRZYPADłO DO GUSTU A SILNIK BODAJZE TYLKO O 25KG JEST CIężSZY OD M50
Don.Wojciech - 07-02-08, 22:11
///ESIU napisał/a: | BODAJZE TYLKO O 25KG JEST CIężSZY OD M50 |
dokładnie bo ma aluminowy blok
a z turbo damy rade, na wiosnę już powinno syczeć i prychać
///ESIU - 08-02-08, 12:13
Don.Wojciech napisał/a: | prychać |
oby nie za mocno
opisuj co i jak pamietaj
|
|