Forum BMW3ER

Modyfikacje, Tuning & Styling - czy w e30 zmiesci się spore turbo z duzym interculerem ?

///ESIU - 04-02-08, 16:41
Temat postu: czy w e30 zmiesci się spore turbo z duzym interculerem ?
witam!
czy w e30 zmiesci się spore turbo z duzym interculerem z tira?
problemu by nie było gdyby nie to ze silnik ma być m50b25

lolejko - 05-02-08, 11:52

Wszystko wejdzie szlifierka, spawarka i po kłopocie!
V8 wkładają i V10 to tutaj myśle, że kwestia paru ostrych cięć wystarczy! :D

Klakier - 05-02-08, 20:51

///ESIU, ja Ty to turbo wsadzisz z tym interculerem to ja niewiem co sie bedzie działo :D i na drodze i w baku :hyhy: Czy wejdzie ?? ja sie nie znam na tym praktycznie wcale ale widziałem rozne juz przeróbki aut wiec wszystko jest mozliwe :) ale tu juz tzreba miec duzo oleju w glowie a ja mysle ze Ty go posiadasz pod dostatkiem :ok:
///ESIU - 06-02-08, 09:57

ma to byc projekt bez użycia szlifierki to że v12 wkładaja do e30 to wiem.
a co do spalania to jest to najmniej ważny element niech pali 100 na 100 ale to ma latać

Don.Wojciech - 06-02-08, 11:02

hymm coś nie wydaje mi sie żeby to działało, chyba ze sobie żartujesz. Tiry maja silnik diesla, nisko obrotowe, turbina rozleci sie przy 7 tys obrotów :P i czym większe turbo tym większa turbo dziura a przy takim monstra z pojemności 8 litrów to w malutkim silniczku bmw raczej zmaleje liczba kucyków niż wzrośnie ;(

pyzatym przydało by sie zakuć układ korbowy i tłoki, nie wspominając o azotowaniu głowicy.

aha i nie wydaje mi sie żeby to sie zmieściło, intercooler raczej powinien wylądować przed zderzakiem :D

///ESIU - 06-02-08, 13:31

Don.Wojciech, chyba się nie rozumiemy :ops:
to nie turbo od tira ma być tylko normalne jakis garett tylko interculer ma być z tira to wszystko hehehehe
poza tym robiliśmy golfa turbo i interculer ma ze scani. interculer musi być z tira żeby był wydajny :hyhy:


odpuściłem temat z e30 turbo

najprawdopodobniej bedzie e36 cabrio turbo lub e30 V8 4,0 ale wciaz walcze ze soba co wybrać :mur:

Don.Wojciech - 06-02-08, 15:09

aaa chyba ze tak :ok: :hyhy: ja u turbiam mojego Is'a. le o tym projekcie później :)
Piotrk - 06-02-08, 15:52

///ESIU napisał/a:
e30 V8 4,0
:yeah: :ok:
///ESIU - 06-02-08, 16:58

Don.Wojciech napisał/a:
ja u turbiam mojego Is'a.

ale opłaci sie 1,8 uturbiać??
ja bym proponował zrobic przeszczep na m50 i dopiero.
jakie chcesz cisnienie uzyskać?
remap oryginalnego komputera bedziesz robił czy zewnetrzny?

Don.Wojciech - 06-02-08, 21:58

1,9 :D ja mam m 44 :] nie opłaca sie, ale is wytrzymuje duże ciśnienie doładowania, poza tym mam niecny plan :D remapungu już nie da rady, już tera mam dość agresywna mapie, będzie oddzielne sterowanie.
///ESIU - 07-02-08, 01:10

ile kosztuje taki zewnetrzny komputer?
Don.Wojciech - 07-02-08, 01:15

cała zabawa z turbina t 66 ok 5 tys.
padre - 07-02-08, 07:14

Don.Wojciech napisał/a:
cała zabawa z turbina t 66 ok 5 tys.


Zamkniesz się w takich kosztach z turbiną?
Ile ten motor pochodzi?
Doładowanie raczej nie większe niż 0,4- 0,5 bara, a apetyt rośnie.

///ESIU - 07-02-08, 10:08

ale chyba nie liczysz dolotu i wylotu w tej cenie 5 tyś
t66 to turbo z 1,8t ?

Don.Wojciech - 07-02-08, 19:02

nie liczę robocizny, i kolektor a wylotowego, większe wtryskiwacze tez będę miał. silnik bez zakuwania wytrzymuje bez problemu 0,5 bara, więcej lepiej nie probować. Mam mozliwośc azotowania głowicy i to zorbie.

jest tez opcja jeszcze na kompresor ( dorzucamy dodatkowe koło pasowe i heya :D ) w tedy mogło by taniej wyjść, ale zestrojenie trudniejsze :/ można tez wsadzić g 60 :D

na razie projekt jest w powijakach, jeśli coś sie ruszy i będą konkrety to będę pisał.

lolejko - 07-02-08, 19:23

Don.Wojciech, Jestem jak najbardziej na tak w twoim projekcie!
Swapowanie może jest bardziej opłacalne, ale turbo w IS-e może dać wiele radości!
Ciekawy jestem bardzo tego projektu, oby tylko nie spoczoł!

///ESIU - 07-02-08, 19:28

można wsadzić V8 za 9tyś zł na czysto z robocizną i wszystkimi gratami. dotego sprzdajesz swój silnik i graty to powiedzmy na czysto wynosi cię te 7tys zł i masz V8 pod machą i zero problemów nie to co przy turbo :hyhy:

ja ostatnio wertuje wszystkie opcje i strasznie mi V8 W TRóJECZCE PRZYPADłO DO GUSTU A SILNIK BODAJZE TYLKO O 25KG JEST CIężSZY OD M50

Don.Wojciech - 07-02-08, 22:11

///ESIU napisał/a:
BODAJZE TYLKO O 25KG JEST CIężSZY OD M50

dokładnie bo ma aluminowy blok :ok:

a z turbo damy rade, na wiosnę już powinno syczeć i prychać :yeah:

///ESIU - 08-02-08, 12:13

Don.Wojciech napisał/a:
prychać

oby nie za mocno ;)
opisuj co i jak pamietaj


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group