Forum BMW3ER

Modyfikacje, Tuning & Styling - Czip do 1.8i M40

yeahman - 08-02-08, 00:47
Temat postu: Czip do 1.8i M40
Chciałem dodać trochę koników mojemu M40. Jakie są sposoby prócz czipa i turbo ?? Proszę bez zbędnych komentarzy na temat M40 :P

Wiem że są jakieś czipy w granicach 100 zł. Myślałem o czymś takim JEst ktoś oczytany w tych kwestiach ?? Gdzie to dostać, ile mocy dają itd ??

Don.Wojciech - 08-02-08, 08:20

http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=81

wiec koło 127 koników możesz mieć, układ wydechowy zrób sobie w zastechu, wypoleruj kanały i kolektor dolotowy i będzie ogień :D ( jak na m 40 oczywiście :) )

seebba - 08-02-08, 09:45

:hyhy: bez zbędnych komentarzy.dobra .ja kiedyś będąc w posiadaniu M40 zaczerpnołem info na temat podkręcania M40-stek----dla zdrowego rozsądku,jazdy drogowej publicznej.
zmienić wałek na ostrzejszy dobrać dobry dolot,ale dobry nie te hehe z allegro,poprowadzić układ wydechowy,no w przypadku ukł.wyd.to drogi interes ale np.jak masz znajomych którzy ci pomogą w zrobieniu takowego wydechu lub takową wiedze posiadasz można pomajstrować samemu,jak nie popytać Godula,M-TECH,LORBI,ŚWIĄTEK JAKIE ONI mają ceny ukł wydechowych,,,,,,i na koniec to wszystko zestroić czipsem----
powiem ci że taka zabawa zaowocuje przyrostem ok.30 kucyków,no chyba że zrezygnujesz z ukł.wyd.no to 15kucy na dzieńdobry możesz sobie odjąć.pozdrawiam :bmw: :bmw: :bmw: ;)

///ESIU - 08-02-08, 12:16

seebba napisał/a:
no chyba że zrezygnujesz z ukł.wyd.no to 15kucy na dzieńdobry możesz sobie odjąć.


hehe dobre ale fakt :lol:

pierwsza modyfikacją jaka należy przeprowadzic w celu uzyskania zauważalnych osiagów gołym okiem jest wyżucenie gazu na zbity pysk :lol:
a tak na poważnie to na m40 nie ma sposobu żeby to latało w ludzkich pieniadzach
najtaniej wychodzi zmiana auta a m40 do wisły
smutne ale prawdziwe

yeahman - 08-02-08, 14:11

Don.Wojciech, w tatej firmie to rozmowę zamówiłem już z pół roku temu.. i nikt nie dzwoni :no:

Panowie mam M40 więc to znam :P Nie trzeba mi tłumaczyć :P
Zobaczymy po wakacjach może do żyda pójdzie ale tak czy inaczej chciałem podkręcić coś.

Wydechu zmieniać nie będę za dużo roboty i pieniędzy, chodzi mi o jakieś mniejsze przerówbki które dadzą jakieś tam dodatkowe kucyki. Czip to najprostsza sprawa. Słyszałem że można wymienić jakiś element komputera (około 120zł) i jest poprawa. Tak apropo wstawienie strumienicy ktoś testował ??

padre - 08-02-08, 14:58

Prawdziwe strumienice to droga sprawa, trzeba jeszcze wybrać czy naddźwiękowe czy poddźwiękowe bo jedne zwiększają moc, a druga moment.
Don.Wojciech - 08-02-08, 21:11

padre napisał/a:
Prawdziwe strumienice to droga sprawa, trzeba jeszcze wybrać czy naddźwiękowe czy poddźwiękowe bo jedne zwiększają moc, a druga moment.


żadna strumienica nie zwiększa mocy jeżeli nie jest zestrojona z tłumikiem ( tłumik raczej powinien być przelotowy, a w zasadzie to nie słyszałem żeby montowano profesjonalnie strumienice bez przelotu)

co do zastechu, to porostu tam pojedz, kumpel ma od nich tłumik końcowy za 400zł ze wspawaniem, ztestowali mu od razu na hamowni, i przybyło parę kucyków, nie powiem ile bo nie wiadomo ile zdechło poprzednio, ale wydaje mi sie ze efekt akustyczny i tak był warty ceny. poza tym cena nie wysoka sokoro uniwersalne tłumiki chodzą po 200zł :/ a tamten ma chociaż 2 lata gwarancji :)

dolot ciężko dostać do m40 :/ ja bym sprobował podejrzeć na stronie k&n i podrobił tak samo :D

jeśli chodzi o ostry wałek - za dużo forsy!! :(

patryk w-wa - 08-02-08, 23:36

Prawde mowiac to najlepiej doprowadzic silnik do idealnego stanu i nie kombinowac z zadnymi przerobkami koszta beda spore a i tak to zawsze bedzie m40 i za niewielkie pieniadze zauwazalnej poprawy mocy nie bedzie. Szkoda wywalac pieniadze w bloto bo wszelkie przerobki sa nieoplacalne w bmw najlepsza i najtansza opcja jest wymiana serducha.
Don.Wojciech - 08-02-08, 23:44

patryk w-wa napisał/a:
najlepsza i najtansza opcja jest wymiana serducha.


nie znasz sie na zabawie :P największą satysfakcja jest gdy na ekranie komputera w hamowni ujrzysz chodź by jeden konik więcej :D miałem robić podmiankę na m50 b28 ale zakładam kompresor. koszta stanowczo przemawiają za swampem ( mam już nawet silnik i cała e 34 na dawce ) ale podje pod prąd i zorbie na złość wszystkim właściciela 325 i 328 i będę ich objeżdżał na 1/4 :D

jeśli chodź o m40, rakiety z niego nie będzie przez te 8 zaworów ;( ale 150zł na cipa chyba można wydać skoro sie nie ma EWS'u :) bboyone wsadził i nie narzeka, wprost przeciwnie :)

_BBoyOne_ - 09-02-08, 02:24

...ja powiem ze mam chipa...spalanie spadlo, odciecie jest na 7 nie na 6...mocy dodalo troszke...dalem 100 zl wlasnie chyba i jestem nawet zadowolony z tego ze to spalanie spadlo przy ekonomicznej jezdzie wiec moze nawet sie juz zwrocilo:)...tylko pamietaj jak ktos Ci proponuje chipa takiego odrazu ze ok wysylam Pan placi to sie nie godz! Chipy musza byc robione pod twojego kompa...wiec musisz wyjac go...aby sprawdzic nr kompa i starego chipa to trzeba wyjac aku za aku jest gumowa zaslona odrec ja...pozniej jeszcze jedna i komp...jak pociagniesz do siebie to wyjdzie z wiazka...odpinasz wiazke...przepisujesz nr kompa i otwierasz to srebrne pudeleczko i czytasz jaki chip masz u siebie...tylko tym sposobem raczej sie da cos takiego zalozyc bo pod kompem to nie wiem czy robia ale starego chipa wywalilem a nowego wlozylem wiec i tak i tak trzeba kompa wyjac:)...a i na koniec...tam sa jakies male torxy...ja urabalem te zaczepy zeby bylo szybciej:P
patryk w-wa - 09-02-08, 10:39

Don.Wojciech napisał/a:
patryk w-wa napisał/a:
najlepsza i najtansza opcja jest wymiana serducha.


nie znasz sie na zabawie :P największą satysfakcja jest gdy na ekranie komputera w hamowni ujrzysz chodź by jeden konik więcej :D miałem robić podmiankę na m50 b28 ale zakładam kompresor. koszta stanowczo przemawiają za swampem ( mam już nawet silnik i cała e 34 na dawce ) ale podje pod prąd i zorbie na złość wszystkim właściciela 325 i 328 i będę ich objeżdżał na 1/4 :D

jeśli chodź o m40, rakiety z niego nie będzie przez te 8 zaworów ;( ale 150zł na cipa chyba można wydać skoro sie nie ma EWS'u :) bboyone wsadził i nie narzeka, wprost przeciwnie :)


No masz troche racji ale ja wole od 1 km ujzec np 50 i to jest dopiero radosc.
Bawilem sie u siebie juz w rozne glupoty i prawde mowiac ciagle jest malo a jak sobie to policzylem to wyszlo ze za te wszystkie glupoty moglem juz miec 2,8 to nie jest mi do smiechu.

SID - 10-02-08, 16:25

_BBoyOne_, mam pytanie skąd zamawiałeś chipa i ile mniej więcej dał ci koników? Ponieważ znalazłem na Allegro dedykowany do 1.8i i trzeba podać numer starego. Po prostu jestem takim chipem zainteresowany a jak bym kupował to coś konkretnego! Pozdro! ;)
yeahman - 10-02-08, 16:27

SID, wklej tutaj link do tej aukcji. Ile kosztuje ??
SID - 10-02-08, 17:10

http://moto.allegro.pl/it..._318is_320.html w tej aukcji sprzedaje członek innego forum podobno dobre robi! A to inna
Aukcja http://moto.allegro.pl/it..._318_318is.html i z tej chciałem zamówić nawet pisałem do jednego co kupił tylko do 316i dla znajomego u mówił ze całkiem się zbierało. Ale co do wzrostu koników i reszty to nie wiedział bo niebyli na hamowni.

losiu - 11-02-08, 22:20

z tego co sie orietuje to dobry chip kosztuje ok 1200 zl do m 40
Don.Wojciech - 12-02-08, 13:12

to nie chip tylko strojenie ecu na hamowni razem z opłaceniem praw autorskich danej mapy paliwowej.

te co sa na allegro albo od reservd'a to jest to samo co za te 1200zł tylko pirackie ;D tak jak oryginalny Windows i z bazaru. poza tym tu wkładasz gotowa mapę paliwowa z przełożeniem odcięcia na 7 tys i zaniedbaniem normy emisji spalin :D , oczywiście nie da takiego efektu jak zestrajanie na hamowni, ale to i tak nie ma sensu czy z chipa dostaniesz 15 km czy 18. jak ktoś chce sobie kupić chipa za 1200 to proszę bardzo, ja mam za 30zł ( ale i tak za zgranie ews'u trzeba było 250 zapłacić ;/) z gotowym programem i dał dużo na hamowni ;]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group