Forum BMW3ER

Mechanika & Eksploatacja - 325i nie odpala bez plaka

Deciik - 15-09-14, 21:03
Temat postu: 325i nie odpala bez plaka
Witam . Mam taki problem otóż miałem problem z poprzednim silnikiem ponieważ kopcił i miał bardzo duże luzy na pierścieniach ... No ok postanowiłem żeby wymienić blok (akurat miałem taki blok w stanie idealnym ...) no ok zrobiłem wszytko i po włożeniu silnika w komorę silnik Strzelał w wydech i w ssący aż strzelał ogniem z wydechu i przy zdjętym filtru także przez dolot ;/ okazało sie ze kolo pasowe jest trochę inne przełożyłem to co był w pierwszym bloku i zapal normalnie lecz tylko na Plaku nw co się dzieje proszę o pomoc
elmo0104 - 16-09-14, 19:13

A co jeszcze jest z tego "nowego" silnika? Głowica też ? Dzieje sie tak bo masz jakiś czujnik z innej parafii lub źle podłączone jakieś wtyczki(źle to znaczy zamienione)
Deciik - 16-09-14, 19:22

nie . Wszystko zostało z starego tylko blok tłoki korbowody i wał a tak wszystko przełożyłem z tego starego
elmo0104 - 16-09-14, 19:26

Czujnik położenia wału jest ze "starego" silnika? Sprawdź wszystkie wtyczki czy dobrze sa podłączone-w dobre miejsca. Czy węzy paliwowych nie podłączyłeś odwrotnie? Ewentualnie jakichś węzy od układu dolotowego.
Deciik - 16-09-14, 19:56

tak ze starego. wtyczki sa dobrze nic nie zostało paliwo tez dobrze ;/ dolot tez dobrze więc nie wiem :mur:
KOPYCIARZ - 17-09-14, 08:05

to widocznie tak musi byc. Skoro wszystko dobrze. Zamykamy temat?


A tak serio to chyba na kompa bys musial bo jak jestes pewny ze wszystko wporzadku podlaczone.

Deciik - 17-09-14, 16:55

teraz nie podaje paliwa możliwe ze padała pompa i nie dawała takiego ciśnienia i dlatego nie chciał ? ;/
KOPYCIARZ - 17-09-14, 19:00

mozliwe. A filtr jak? Sprawdz zasilanie na pompie czy jest
Deciik - 17-09-14, 19:40

Filtr jest nowy ale jest przelotowy bo ktoś wywalił ori filtr :ops:
spinaczo - 18-09-14, 14:24

Raczej chodziło mu o filtr paliwa, czy nie zapchany. Może regulator się zaciął na listwie ?? Sprawdzałeś w ogóle podstawy, czyli iskrę i paliwo ?? Czy wolisz siepać na forum :lol:
Deciik - 18-09-14, 17:54

mi też chodzi o filtr paliwa :piwo: tak iskra jest paliwo też
whitedevil - 18-09-14, 17:57

z tego co wiem kolego to Tomik napisał Ci PW co masz sprawdzic itd ale widze ze wolisz pisac zamiast działać
Deciik - 18-09-14, 18:10

sprawdziłem i nic nie dało to co mam działać ?
ravenxkr - 18-09-14, 20:11

Posprawdzaj czujniki, od wału szczególnie. Poza tym, możesz wyciągnąć listwę wtryskową i sprawdzić czy w ogóle paliwo leci kiedy kręcisz silnikiem.
Deciik - 18-09-14, 20:17

ale jak by był czujnik wału padnięty to by raczej nie było iskry tak ? a paliwo leci ...
mati.91 - 18-09-14, 20:39

Komp Ci zostaje. Tak to sobie można gdybać i wymieniać wszystko po kolei, co jest bez sensu.
KOPYCIARZ - 19-09-14, 10:10

pisalem ziomkowi. Ale lepiej nabijac posty i jezdzic z bagaznikiem plaku hahahah
Deciik - 19-09-14, 17:32

ej ziomek chyba nie jeżdżę na plaku a po za tym może ty nabijasz posty bo ja szukam sensownej odpowiedzi (ktr ty mi nie dajesz więc ...). byłem na kompie i nic nie ma żadnego błędu
mati.91 - 19-09-14, 18:08

Jesteś 100% pewny, że masz wszystkie czujniki, podciśnienia podpięte tak jak powinny być? Układ paliwowy sprawny i iskra też jest?
KOPYCIARZ - 19-09-14, 18:35

zmierz ciśnienie na listwie... koles mało piszesz co masz już zrobione a co nie wiesz.
Deciik - 20-09-14, 15:49

jest taka sytuacja ze nie podawał paliwa wgl i spiełem go na krótko i podawał ale nie odpalał i sprawdziłem czy jest iskra i nie ma a była ;/ więc inny czujnik na podmiankę i nic to odpiłem komputer i śmierdzi z niego spalenizną więc myślę ze jest spalony może jeszcze dziś bede miał inny komp na sprawdzenie ....
mati.91 - 20-09-14, 15:52

No to kompa masz spalonego, nic o tym nie wspominasz i oczekujesz, że ktoś Ci wywróży co dolega Twojej e36? :P
Deciik - 20-09-14, 17:13

ej kolego co się sapiesz zaobserwowałem to dopiero dziś więc dziś napisałem ....
mati.91 - 20-09-14, 18:13

a to spoko, myślałem, że to już widziałeś wcześniej. To podmieniaj jak masz możliwość, a w razie jak nie pomoże to coś może się wymyśli jeszcze.
Deciik - 20-09-14, 18:58

nie mam od kogo podmienić myślałem ze dostanie takiego kompa na szrocie ale był tylko że z końcówką 402 a ja mam 403 i go nie kupiłem a jak przyjechałem do domu to dowiedziałem się ze pasują te 402 ale już jest zamknięte ... :mur:
KOPYCIARZ - 20-09-14, 19:15

byle na wtyk pasowal i tej samej firmy. Nr malo wazny jest.
Deciik - 20-09-14, 19:30

no wiem własnie jak się uda to w poniedziałek kupię inny komputer ...
kat23 - 20-09-14, 21:58

od 400 do 413 mają te same wtyki na 100% a do nv pasują od 400 do 405
Deciik - 20-09-14, 22:05

Ok dzięki za radę więc w poniedziałek kupię kompa ale teraz lepiej kupić 402 czy 405 ?
KOPYCIARZ - 21-09-14, 09:29

pisałem ci. Byle pasuje we wtyk i tego samego producenta...


Masakra.............

Deciik - 21-09-14, 10:12

a ja się po prostu pytam czy lepiej kupić bardziej zbliżony czyli 402 czy 405 ? tylko się upewniam ...
ksx9 - 21-09-14, 13:22

Deciik napisał/a:
a ja się po prostu pytam czy lepiej kupić bardziej zbliżony czyli 402 czy 405 ? tylko się upewniam ...


to jest już obojętne, miałem m50b20 i m50b25 bez vanosa i obydwa chodziły zarówno na 402 i na 405, aktualnie mam nawet sterownik 405 z usuniętą sondą lambda, też był testowany na b20 i b25 i nie ma różnicy w jeździe :)

kat23 - 21-09-14, 14:17

KOPYCIARZ napisał/a:
pisałem ci. Byle pasuje we wtyk i tego samego producenta...


Masakra.............

kopyciarz do edukuj się a potem radź bo mogę ci nawet podesłać zdjęcie na którym mam 5 sterowników silnika firmy Bosch i każdy jest od innego silnika (m50 m51 m60 m62 m70) :cisza:

Deciik - 21-09-14, 14:21

Ok dzieki bardzo to kupie 402 :)
KOPYCIARZ - 21-09-14, 14:56

kat23, ty sie naucz czytac ze zrozumieniem! Pisalem o silnikach? Czy o wtykach przy kompie?! Co za ciolek...

Bierz ten co masz na szrocie i bedzie gitara. Nie sluchaj kolegi bo maci wode tylko.

kat23 - 21-09-14, 15:12

koleś hamuj bo nie jesteś moim kolegom
masloszczak - 21-09-14, 17:12

Chłopaki zanim wydrapiecie sobie oczy to opanujcie posługiwanie się j. polskim.
Ktoś doradził żebyś pojechał na kompa do osoby, która umie coś więcej niż kasowanie błędów.

ikarus - 21-09-14, 19:28

Mi sie juz nawet nie chce tych zgłoszonych postów czytac... Jeszcze jedna chamska zagrywka i wszyscy równo pójdą na wypoczynek 26 dni roboczych
KOPYCIARZ, czy ty chłopie nie możesz się w jęzor ugryźć zanim coś palniesz? Który to już raz bana ode mnie dostaniesz ? Drugi,trzeci ?? Bo juz nie pamietam... Potrzebny ten
KOPYCIARZ napisał/a:
Co za ciolek...
??
matthewx@o2.pl - 21-09-14, 23:00

co do tematu, to sprawdziłeś pompkę paliwa? Paliwo może podawać, ale czy odpowiednia mgiełka idzie? Czy tylko zalewa silnik?

Pozdrawiam

Deciik - 22-09-14, 17:38

Witam wszystkich :D

Kupiłem kompa innego i samochód odpalił :yeah:

Ale wkręca się mozolnie i jak dodam gazu i puszcze to zgaśnie i nie odpali muszę poczekać ok 1min i odpali znów ;/
a nieraz wgl nie odpala ale cały czas łapie łapie ale nie odpala ;/

ikarus - 22-09-14, 19:35

No to żeś naprawił :wstyd: masz jakiś odczyt błędów ze sterownika silnika ?? Cos mi sie wydaje,ze mieszanka paliwowo powietrzna miesza sie jak chce :lol: Swiece pewnie zalane a sondy już dawno umarły , jakie cisnienie paliwa jest ? kompresje sprawdzałeś ? moze zacznij diagnoze od początku - DIS,INPA daje rade,pod warunkiem,ze sie umie odczytać wskazania a nie wciskać Read Fehler i F1 :lol:
Deciik - 22-09-14, 19:57

kompresja jest ok bo są nowe pierscienie ... w tym tyg wezmę go na komputer i się zobaczy
lukaszsolecki29 - 30-09-14, 22:14

nowe pierścienie to nie znaczy że kompresja jest ok .Pierścionki muszą się dołożyć ,moim zdaniem coś skopałeś w silniku ,może rozrząd ,a po drugie komputer się tak nagle sam z siebie nie jara ,brakuje jakiejś masy albo któryś kabel robi zworę , ale najlepiej pojedz na kompa i niech ktoś odczyta bloki pomiarowe ,jakie wartości daje przepływka itd.
E30 ROST - 30-09-14, 22:22

jesli pali kompa moze byc problem z podłaczeniem pod ECU
spinaczo - 30-09-14, 22:42

Spaliło kompa a gość zamiast przeglądać przewody kupuje nowy i zakłada :lol: nie no rewelacja :lol: :dance: :dance: :dance2:
Deciik - 01-10-14, 00:52

A z kad wiesz ze nie przegladalem ? Wszystko ok




TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

lukaszsolecki29 - 01-10-14, 20:27

To dla potomności mógł byś napisać co było ,chyba że życzysz innym takich problemów i takiej samej męki.
KOPYCIARZ - 02-10-14, 08:40

pewnie baganik plka ma heheheheheeehe
Deciik - 02-10-14, 12:18

Hahaha ty dawno sie tak nie usmialem

problem nie rozwiazany ale po co ma byc temat skoro i tak nikt nie pisze.

spinaczo - 03-10-14, 23:03

:lol:

No nie piszesz nic o postępach, to nic nie piszemy :lol:

Deciik - 03-10-14, 23:27

No Ok to do ZAMKNIĘCIA !!
spinaczo - 06-10-14, 22:59

Ja bym nie zamykał :lol: możliwe, że mucha wpadła to cylindra i trzeba to sprawdzić.
butelky - 07-10-14, 00:39

Ja mam takie pytanie: lepiej odpala na Plaku nabłyszczającym czy matowym? Ew. może jakiś konkretny zapach powoduje szybszy rozruch silnika? Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy.
Deciik - 07-10-14, 12:35

na truskawkowym normalnie da się jechać ... a w cylindrze byl komar dlatego nie chciał odpalić bo komar pił paliwo ...
groobybca - 22-10-14, 22:32

plak do BENZYNY ?? ?...pierwsze słyszę, dobrze że się nie zapalił
KOPYCIARZ - 23-10-14, 00:15

a co do diesla lepiej? wiadomo ze do beny najlepiej. tak samo do sprawdzania lewego powietrza. nie wiem co ma ci się zapalić? no chyba ze iskry skacza ci po całym silniku kolego groobybca, ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group