|
Forum BMW3ER
|
|
Paliwa & Spalanie - 525tds Automat
Irekmotoszopa - 25-10-16, 22:53 Temat postu: 525tds Automat Witam serdecznie mam mały problem ze swoją bawarką mianowicie ciężko się wkręca na obroty czasem ciągnie jak szalona a czasem cięzko ruszyć nie wiem gdzie może tkwić problem bo EGR zaślepiony przepływka dobra pompa wtryskowa regenerowana i ustawiana w serwicie boscha komputer nie wskazuje żadnych błędów poza czujnikiem ale jest uszkodzony czujnik ABS i świeci ASC czy to może być jakoś powiązane? jesli ktoś miał taki problem proszę o pomoc i z góry dziękuję
Qczy - 26-10-16, 08:06
Wtryski przelewające ?
Nie wiem - podłącz Bawarę pod kompa
disu - 29-10-16, 11:39
sprawdź przewody podciśnienia, czy zaślepiony egr jest dobrze zaślepiony
Irekmotoszopa - 11-12-16, 17:56
wtryski są pewne pompa robiona a egr zaslepiony na 100% kurcze a komp pokazuje tylko brak komunikacji z czujnikiem temperatury
jezior - 18-12-16, 09:57
A jaka masz dawke paliwa? To zazwyczaj rozwiazuje wiekszosc problemow.
JOHNY - 19-12-16, 14:32
Czujnik cisnienia doladowania wyskakuje na kompie? Czujnik temperarury w tdsi ktory? Bo z tego co pamietam u Nas sie okazalo ze byl walniety jakis czujnik temp paliwa i tez swirowal.
AdamDMI - 23-01-18, 22:06
Siemano Irekmotoszopa
ABS czujnik - stąd świeci Ci się ASC = kontrola trakcji. Czujnik walnięty, zapala się ASC. tyle.
Jeżeli dawkę masz ustawioną prawidłowo, to jak się ma kąt wtrysku zadany od realnego.
Czy masz MBC czy standardowa gruszka ? I tutaj może ramię gruszki sterującej jest po prostu zapieczone czy coś jest z nią nie tak.
Sprawdź zawór WG czy nie ma jakiejś nieszczelności <- ten który gruszka steruje ( po to właśnie sprawne ramię gruszki sterującej ) być może wężyk łapie gdzie nieszczelność.
Może gruszka zacina się w położeniu zamkniętym i cały czas ładuje maks.
Tak czy inaczej albo odczyt z przepływomierza albo sterowanie turbo. o sterowaniu napisałem. co do przepływki - jeżeli jest walnięta, to zwykle ECU podstawia wartość zastępczą i zawsze jest niej mocy.
Turbawka w M51D25 powinna ''wstawać'' już od 1700 obr / min , gdzie przy 2200 obr / min masz już maks Nm.
|
|