Forum BMW3ER

Mechanika & Eksploatacja - pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marsel - 24-01-08, 08:44
Temat postu: pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niiewiem co szie dzieje ? jak skrecam kiera na miejscu nie do oporu na malych obrotac jest spoko a gdy dam gazu do 2 tysi. i krece kiera to zaczyna beczec jak krowa i niewiem co to plynu od wspomagania nie wymienialem od kad kupilem auto (1.5 roku) czy to pompa siada juz ?? ??????????
razyel - 24-01-08, 08:48

Sprawdź poziom płynu, jak masz dobrze to już pompa wspomagania może Ci siadać.
Acha i skręć koła do oporu i puść kiere, powinna zostać w miejscu. Ponoć jak sama wraca to już pompa padaka.

Gość - 24-01-08, 10:20

PLYN TO NAWET NIE LAPIE WSKAZNIKA TEGO W KORKU I JAK PRZYGAZUJE TO POTEM BABELKI SA NA POWIERZCHNI .ZA MALO ?
razyel - 24-01-08, 10:22

Za mało ! Dolej płynu i później zostaw odkręcony korek, odpal samochód i parę razy pokręć kierą do oporu w jedną i w drugą stronę. Żeby zeszły bąbelki bo układ masz zapowietrzony.
Don.Wojciech - 24-01-08, 10:37

:coo: dolewaj płyn raz dwa bo zaraz będzie po pompie!! Wstyd ze do takiej sytuacji dopuściłeś!! :wstyd:

może by warto było wymienić płyn :) nie chce mi sie już pisać jak to robić wiec przeczytaj sobie tu:

link

yeahman - 24-01-08, 13:44

Zamiast dolewać radziłbym wymienić. Płyny do układów hydraulicznych muszą mieć odpowiednią lepkość. Przez 1.5 roku na pewno nie ma już takich właściwości jakich powinien. Możesz poznać po kolorze. Jeśli traci czerwonkawą barwę to do wymiany. :)
cartonik - 24-01-08, 14:09

u Mnie poszła Pompa Płynu było pod dostatkiem i Poszła Wymieniam za Tydzien :hyhy: ooo to trzeba dbać :) ja Płyny sprawdzam tak gdzies co Tydzien czasem czesciej To jest najwazniejsze :) Pozdrawiam :) :hyhy:
marsel - 24-01-08, 20:46

ok.dzieki za rady , a u mnie przy zbiorniczku sa 2 przewody jeden zaraz zakreca w strone kola pasowego drugi zas idze za pompe to ktory odkrecic trzeba a w maglownicy niema zadnej srubki do spuszczenia plynu ?
Hawaii - 24-01-08, 21:09

musisz odkrecic przewod w najniższym miejscu. Muszisz sie polozyc pod auto i zobaczysz za zdezakiem miejsce łącznia sztywnego przewodu z wężem gumowym pod pompą wspomagania. 10 minut roboty i po bólu.
nie zapomniej tylko potem odpowietrzyć.
Muszisz krecic po zalaniu nowym płynem na maxa w lewo i prawo az przestanie ryczeć :)

marsel - 24-01-08, 21:13

CZYLI jeden t tych dwoch co sa przy zbiorniczku ? a niema srubeczki w maglownicy zadnej?
Hawaii - 24-01-08, 21:56

tak, jeden z tych dwóch, ale nie odkręcasz przy zbiorniczku tylko niżej.
yeahman - 24-01-08, 22:49

A, no i wyczyść zbiorniczek :ok:
marsel - 25-01-08, 09:16

tak ale te przewody ida do pompy i wydaje mi sie ze odkrecenie ich moze cos popsuc bo tam sa sruby z dziura w srodku zeby pltn przeplywal
yeahman - 27-01-08, 14:26

Dałoby radę zrobić foto ?? To porównałbym z tym co mam u siebie.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group