Forum BMW3ER

Modyfikacje, Tuning & Styling - TWARDE sprężyny ale nie betony

Blitz - 06-03-17, 17:49
Temat postu: TWARDE sprężyny ale nie betony
Ktoś się orientuje na temat twardych sprężyn ale nie betonów od stammka czy helmuta ?

Ładuję w lecie 10j et19 przy max kątach oraz zrolowanych rantach błotników i seryjne sportowe springi z gwintu tatesco będą za miękkie, a stammkowe już dużo za twarde, nie mówiąc od tych od helmuta.
Od razu piszę, że nie zależy mi na MEGA spasach co do milimetra.
Ktoś zna alternatywę prócz włożenia węższych felg ;) ?

dyziux666x - 07-03-17, 14:46

Jest jedno rozwiązanie -sprężyny z bizona one nie są twarde a nie przyciera na nich tylko trzeba regulację zmodyfikować :D
Qczy - 07-03-17, 14:55

Wsadź w obecne springi gumy.
Znacznie utwardzi ale bez przesady.

http://allegro.pl/gumy-us...6333462218.html

dyziux666x - 07-03-17, 15:27

Qczy, ' gumy które prędzej czy później szlak trafi i będą wylatywac ze sprężyny
Qczy - 07-03-17, 15:31

dyziux666x napisał/a:
Qczy, ' gumy które prędzej czy później szlak trafi i będą wylatywac ze sprężyny

Jeździłeś ? ;)
Mam je założone 3 sezon. Z żadnym z powyższych się nie zgodzę. Jedyne co mogę powiedzieć to WYDAJE MI SIĘ, że farba ze springów szybciej odpada.

Adikocw - 07-03-17, 15:50

Qczy, ile masz ich wsadzonych?
Qczy - 07-03-17, 15:56

Adikocw, sztuk 1 / sprężyna - pokrywa ona dwa zwoje
Burza954 - 07-03-17, 16:28

Qczy, może nie w bmw, ale w astrze miałem wsadzone takie gumy do miękkich sprężyn by tył nie przycierał i po 2 miechach musiałem je wywalać, bo jedna wypadła prawie, a druga za kolejne 2 miechy by się rozwaliła. One są może dobre, ale jako tymczasowe rozwiązanie przed kupnem innych sprężyn, ale nie do jazdy non stop.
dyziux666x - 07-03-17, 16:34

Qczy napisał/a:
dyziux666x napisał/a:
Qczy, ' gumy które prędzej czy później szlak trafi i będą wylatywac ze sprężyny

Jeździłeś ? ;)
Mam je założone 3 sezon. Z żadnym z powyższych się nie zgodzę. Jedyne co mogę powiedzieć to WYDAJE MI SIĘ, że farba ze springów szybciej odpada.


Tak jeździłem i sa nic nie warte ...

JOHNY - 07-03-17, 18:35

Mi od tych gum pękła spręzyna :D
Qczy - 07-03-17, 18:50

No nic - tyle ile osób - tyle opinii ;)
Z mojej strony - polecam

Blitz - 08-03-17, 09:40

Myślałem o tych gumach też. Jak nic innego mi nie wpadnie do głowy to wypróbuję.

Jaki współczynnik kg/mm mają springi stammkowe/helmutowe ? Gdzieś czytałem że 67kg/mm. Na olx jest jeden komplet z wartością około 32kg/mm i tak myślę, czy to nadal mega beton ?

Zwykłe sportowe sprężyny jaki mają współczynnik ?

JOHNY - 08-03-17, 10:00

Qczy napisał/a:
No nic - tyle ile osób - tyle opinii
Z mojej strony - polecam
Ano dokładnie trzeba też brać pod uwagę jak kto auto używa. Ja w dwóch autach wkładałem gumy i w dwóch swoich autach musiałem potem wymieniać sprężyny bo pękły i przerobiłem wszelkie modele tych gum od kostek po te zawijane. Może u mnie różnica polega na tym, że tyrałem autami dzień w dzień bez głaskania po dziurawych ulicach okolicznych miast nie rzadko z pełnym obciążeniem.
Blitz - 08-03-17, 13:44

No właśnie, bo u mnie coupe robi max 3000km rocznie bez obciążenia prócz pasażerki ;) ;)
C0rvette - 08-03-17, 18:31

Szkoda samochodu na te pseudo sprężyny Stammka, helmuta czy BIZONA.


To już lepiej wspawać zamiast amora i sprężyny kawałek profila stalowego bo i tak amortyzacji nie ma i tak.



Może warto kupic np. amory koni + jakaś sprężynę. Np z ISC racing lub jakiś Ksporta, HR itd.

dzordz - 08-03-17, 20:49

Tu sa beton by budowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group