Forum BMW3ER

Modyfikacje, Tuning & Styling - F31 318D automat podnoszeniemocy,wymiana oleju w skrzyni

Smiri - 28-05-17, 19:57
Temat postu: F31 318D automat podnoszeniemocy,wymiana oleju w skrzyni
Czesc wszystkim jestem szczesliwym posiadaczem BMW F31 318D 143Pk 320Nm 8stopniowy automat ( model skrzyni GA8HP-45Z ).

1.Chcial bym podniesc moc tego samochodu przez oddanie go w rece fachowca i napisanie calej mapy od nowa tylko czy ktos z was sie orientuje ile Nm jest w stanie wytrzymac skrzynia bez obciarzania jej zabardzo i jak rekomenduje producent bo na necie nie zabardzo moge cos znalesc.

2. auto ma przejechane 108K i chcialem sie dowiedziec co ile Km powinno sie wymieniac olej w tej oto skrzyni bo z tego co czytalem to cos kolo 200K ale to troche za jak dlamnie i niechce jej wymeczyc a szczegolnei ze moc bedzie podnoszona.

Dzieki. Za niedlugo przedstawie ja na forum ;)

Qczy - 29-05-17, 10:47

Przy modyfikowaniu tak świeżego serducha nie wiem, czy znajdziesz tutaj poradę...
JA bym powiedział, że idzie wypluć ~180 kuca i ~380 niuta, może lekko więcej o ile ta sama skrzynia występował w 320D.

Najbezpieczniej skontaktuj się np z TC Performance w Łodzi.

Smiri - 29-05-17, 21:01

Qczy napisał/a:
Przy modyfikowaniu tak świeżego serducha nie wiem, czy znajdziesz tutaj poradę...
JA bym powiedział, że idzie wypluć ~180 kuca i ~380 niuta, może lekko więcej o ile ta sama skrzynia występował w 320D.

Najbezpieczniej skontaktuj się np z TC Performance w Łodzi.


Tak wlasnie myslalem ja mieszkam w belgii to w polsce nie bede podnosil mocy. wedlug belgijskich specow 400Nm i 190 koni mozna wyciagnac bezpieczenie. Jedynie dziwne ze tylko tyle przy podwójnej turbinie ale pewnie chodzi o nie uszkodzenie skrzyni biegow automatu

Qczy - 30-05-17, 08:40

Smiri napisał/a:
pewnie chodzi o nie uszkodzenie skrzyni biegow automatu

Dokładnie tak. Kuce jak kuce, ale bardziej chodzi o moment...

Szczurek - 30-05-17, 13:26

Zrobiony z głową program na pewno nie odbije się na skrzyni :)
kazikm3 - 30-05-17, 14:00

a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc :lol:
Szczurek - 30-05-17, 14:02

kazikm3 napisał/a:
a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc :lol:



Czasem jest łatwiej kupić zadbany egzemplarz z mniejszą jednostką napędową ;)


a jeśli można podnieść moc to dlaczego nie ?

kazikm3 - 30-05-17, 16:32

Szczurek napisał/a:
kazikm3 napisał/a:
a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc :lol:



Czasem jest łatwiej kupić zadbany egzemplarz z mniejszą jednostką napędową ;)


a jeśli można podnieść moc to dlaczego nie ?


ja myśle inaczej, najważniejsze, że seria F, silnik schodzi na drugi plan :lol:

Smiri - 30-05-17, 22:51

kazikm3 napisał/a:
Szczurek napisał/a:
kazikm3 napisał/a:
a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc :lol:



Czasem jest łatwiej kupić zadbany egzemplarz z mniejszą jednostką napędową ;)


a jeśli można podnieść moc to dlaczego nie ?


ja myśle inaczej, najważniejsze, że seria F, silnik schodzi na drugi plan :lol:


Akurat tutaj sie nie zgodze ja nie mieszkam w polsce a w belgii sa bardzo drogie podatki drogowe za samochody powyzej 2L i nie oplaca sie takiego rejestrowac chyba ze jestes bogaczem. A moje pytanie bylo inne i niechce waszej opinie na temat silnika bo mi taki odpowiada.

Szczurek - 30-05-17, 23:17

Masz do tego prawo ale weź pod uwagę że słabsza motorownia generuje Mniejsze koszta przy zakupie atkiego autka ;)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group