|
Forum BMW3ER
|
|
Modyfikacje, Tuning & Styling - F31 318D automat podnoszeniemocy,wymiana oleju w skrzyni
Smiri - 28-05-17, 19:57 Temat postu: F31 318D automat podnoszeniemocy,wymiana oleju w skrzyni Czesc wszystkim jestem szczesliwym posiadaczem BMW F31 318D 143Pk 320Nm 8stopniowy automat ( model skrzyni GA8HP-45Z ).
1.Chcial bym podniesc moc tego samochodu przez oddanie go w rece fachowca i napisanie calej mapy od nowa tylko czy ktos z was sie orientuje ile Nm jest w stanie wytrzymac skrzynia bez obciarzania jej zabardzo i jak rekomenduje producent bo na necie nie zabardzo moge cos znalesc.
2. auto ma przejechane 108K i chcialem sie dowiedziec co ile Km powinno sie wymieniac olej w tej oto skrzyni bo z tego co czytalem to cos kolo 200K ale to troche za jak dlamnie i niechce jej wymeczyc a szczegolnei ze moc bedzie podnoszona.
Dzieki. Za niedlugo przedstawie ja na forum
Qczy - 29-05-17, 10:47
Przy modyfikowaniu tak świeżego serducha nie wiem, czy znajdziesz tutaj poradę...
JA bym powiedział, że idzie wypluć ~180 kuca i ~380 niuta, może lekko więcej o ile ta sama skrzynia występował w 320D.
Najbezpieczniej skontaktuj się np z TC Performance w Łodzi.
Smiri - 29-05-17, 21:01
Qczy napisał/a: | Przy modyfikowaniu tak świeżego serducha nie wiem, czy znajdziesz tutaj poradę...
JA bym powiedział, że idzie wypluć ~180 kuca i ~380 niuta, może lekko więcej o ile ta sama skrzynia występował w 320D.
Najbezpieczniej skontaktuj się np z TC Performance w Łodzi. |
Tak wlasnie myslalem ja mieszkam w belgii to w polsce nie bede podnosil mocy. wedlug belgijskich specow 400Nm i 190 koni mozna wyciagnac bezpieczenie. Jedynie dziwne ze tylko tyle przy podwójnej turbinie ale pewnie chodzi o nie uszkodzenie skrzyni biegow automatu
Qczy - 30-05-17, 08:40
Smiri napisał/a: | pewnie chodzi o nie uszkodzenie skrzyni biegow automatu |
Dokładnie tak. Kuce jak kuce, ale bardziej chodzi o moment...
Szczurek - 30-05-17, 13:26
Zrobiony z głową program na pewno nie odbije się na skrzyni
kazikm3 - 30-05-17, 14:00
a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc
Szczurek - 30-05-17, 14:02
kazikm3 napisał/a: | a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc |
Czasem jest łatwiej kupić zadbany egzemplarz z mniejszą jednostką napędową
a jeśli można podnieść moc to dlaczego nie ?
kazikm3 - 30-05-17, 16:32
Szczurek napisał/a: | kazikm3 napisał/a: | a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc |
Czasem jest łatwiej kupić zadbany egzemplarz z mniejszą jednostką napędową
a jeśli można podnieść moc to dlaczego nie ? |
ja myśle inaczej, najważniejsze, że seria F, silnik schodzi na drugi plan
Smiri - 30-05-17, 22:51
kazikm3 napisał/a: | Szczurek napisał/a: | kazikm3 napisał/a: | a ja się zapytam po co kupować najmniejsza wersje silnikową, a potem podnosić moc |
Czasem jest łatwiej kupić zadbany egzemplarz z mniejszą jednostką napędową
a jeśli można podnieść moc to dlaczego nie ? |
ja myśle inaczej, najważniejsze, że seria F, silnik schodzi na drugi plan |
Akurat tutaj sie nie zgodze ja nie mieszkam w polsce a w belgii sa bardzo drogie podatki drogowe za samochody powyzej 2L i nie oplaca sie takiego rejestrowac chyba ze jestes bogaczem. A moje pytanie bylo inne i niechce waszej opinie na temat silnika bo mi taki odpowiada.
Szczurek - 30-05-17, 23:17
Masz do tego prawo ale weź pod uwagę że słabsza motorownia generuje Mniejsze koszta przy zakupie atkiego autka
|
|