Forum BMW3ER

Rozmowy Motoryzacyjne - Opinie o gwincie Maxpeedingrods

C0rvette - 05-08-17, 21:11
Temat postu: Opinie o gwincie Maxpeedingrods
Siema.
Ostatnio tak sobie przeglądam internety i wygrzebałem gwint firmy Maxpeedingrods niby z UK. Gość niedaleko mnie tym handluje i za 1.5k mamy cambery regulacje 24st. i sprężyny 8kg.
Ale czy to nie jest jakości MTS czy jakiegoś innego TaT?

Słyszał ktoś kiedyś o tym?

Qczy - 06-08-17, 00:01

Słyszeć - nie słyszałem... ale
C0rvette napisał/a:
24st.
no ni cholery Panie. 8 stopni to tak realnie :hm:
masz jakiś link do tego ?

C0rvette - 06-08-17, 12:25

Na olx znalazlem w Pulawach a jak wklepiesz w google nazwe to jakies stronki z UK nic od nas.
Szejk - 06-08-17, 15:37

https://forum.bmw-syndykat.pl/index.php?/topic/15961-e36sterlingsilber-sedan-future/

Tutaj masz jakieś opinie + możesz napisać do gościa :ok:

C0rvette - 06-08-17, 18:37

Dzięki już piszę PW do niego.
PoliniSpeed - 07-08-17, 22:33

Niestety jest to china pełną gebą, angole sobie tylko brandują ;)

Jestem w stanie załatwic Ci taki komplet w lepszej cenie.

NoFlashZone - 08-08-17, 20:59

Z tego co widziałem właśnie jest na sprzedaż gwint z tej e36 to chyba nie był najlepszy wybór. ;)
C0rvette - 08-08-17, 21:11

Tez wlasnie to widzialem na fb.

Na syndykacie wlasciciel mowil ze niby spoko tylko nie moze nisko na nim zejsc.

Raczej to jest taki sam syf co tat czy mts tylko ze w zestawie ma camber. Tylko ciekawe ile ten camber wytrzymuje.

Marcin_GS - 09-08-17, 11:02

ten gwint nie ma nawet homologacji na drogi, w DE nie można na tym latać np.
box-e - 10-08-17, 21:01

Mam tą zawieche u siebie w e46. Jest 24 stopniowa regulacja, jak ktoś lubi mocno i sztywno-będzie to coś dla niego. Można oczywiście skręcić bardziej lajtowo, wtedy nie mamy taczki w aucie. Ale na tym kończą się pozytywy(noo nie licząc ceny). Tył, jakiś dramat-nie można tego auta zglebić, ew obniżyć. Przód jeszcze trzyma pod tym względem fason, ale czort wie czemu ale w moim(i kolegi też) egzemplarzu przeskakuje "coś" przy maksymalnym skręcie. Tylni amor jak się nie skręci na maxa twardości stuka na wybojach. Ogólnie nie polecam
Qczy - 11-08-17, 09:00

box-e napisał/a:
przeskakuje "coś" przy maksymalnym skręcie

Przy mocnej glebie springi przeskakują

box-e - 11-08-17, 09:33

Miałem wcześniej ta techixa, i to opuszczonego jeszcze bardziej, i nic nie przeskakiwało :/ Ogólnie na pewno jest lepiej wykonany niż TA, ale też bez szału, lepiej chyba odłożyć na spokojnie i kupić coś pokroju ISC
SelectoSK - 11-08-17, 14:26

Przy obecnym kursie dolara ten gwint kosztuje teraz na aliexpress tyle co mtsa.
bodzio501 - 01-09-17, 01:47

Zrobione na tym gwincie juz ponad 15 tys km i jedyny problem to wadliwe nakretki, co do glebienia sie nie wypowiem bo nie probowalem, jest twardy sztywny, babcia caly czas narzeka ze mam popsute z tylu zawieszenie :no: mi on pasuje i lubie jego wlasciwosci podczas ostrej jazdy, lecz kolejny gwint to napewno nie on, cos wyzszej polki
bodzio501 - 01-09-17, 01:48

Zrobione na tym gwincie juz ponad 15 tys km i jedyny problem to wadliwe nakretki, co do glebienia sie nie wypowiem bo nie probowalem, jest twardy sztywny, babcia caly czas narzeka ze mam popsute z tylu zawieszenie :no: mi on pasuje i lubie jego wlasciwosci podczas ostrej jazdy, lecz kolejny gwint to napewno nie on, cos wyzszej polki
czarny2891 - 23-01-18, 11:06

czyli tylne sprezyny 8kg/mm sa sztywniejsze niz te z tat/mts??

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group