|
Forum BMW3ER
|
|
Modyfikacje, Tuning & Styling - chiptuning 320i 170km
forest24xd - 08-09-17, 21:16 Temat postu: chiptuning 320i 170km Jak w temacie,mam 320i 170km 210NM i mam okazję zrobić chiptunning,auto po będzie miała 185 km i 227 KM, jak dla mnie laika różnica wydaje się być niewielka.Stąd pytanie czy będę czuł różnice nie tylko w portfelu.
Ponoć auto ma palić o litr mniej na 100km
kaczoro - 08-09-17, 21:29 Temat postu: Re: chiptuning 320i 170km
forest24xd napisał/a: | Ponoć auto ma palić o litr mniej na 100km |
Oleju? Brałbym!
Patryk7250 - 08-09-17, 22:59
skąd Pan masz takie informacje? z fejsbunia?
Qczy - 08-09-17, 23:36
forest24xd napisał/a: | 170km 210NM |
Prognozuje 173 kuce i ~220 momentu.
Chipsy w wolnossaku jest nierealne.
Założ turbo / kompresor i wracamy do tematu
Szczurek - 09-09-17, 07:45
Ktoś Ci kolego sprzedał piękną bajkę
To nie diesel i jak nie wjedziesz z mechanicznymi zmianami to sam program możesz Sobie do roweru wgrać
ksx9 - 09-09-17, 17:37
forest24xd napisał/a: | auto po będzie miała 185 km i 227 KM |
Szczurek napisał/a: | jak nie wjedziesz z mechanicznymi zmianami to sam program możesz Sobie do roweru wgrać |
Załóż sobie stożek, zyskasz więcej mocy
Sprawdzone info
C0rvette - 09-09-17, 18:04
Polecam wentylatorek w filtr powietrza wsadzić.
Nie wierzył bym w takie cuda.
Artur.325 - 10-09-17, 09:12
Szkoda kasy,już lepiej zainwestować to w auto.
Oczywiście można trochę poprawić mapy,ale efekt będzie
tak mały,że nawet tego nie odczujesz.
Albo możesz trochę dozbierać i robić swapa,najlepsza opcja
jak chcesz więcej mocy
tafik - 10-09-17, 10:24
Witam podepne sie pod temat zeby nowego nie zakladac.
Czy ktos modzil m52b20 ? Myslalem aby do b20 zalozyc kolektor z m50b25+wtryski b28+kompa rowniez z b28 ewentualnie chipa w orginalnym b20. Wiem wiem za najlepsza opcja to swap ale ciekawi mnie to czy ktos probowal z b20
Kratek - 11-09-17, 16:52
tafik, Tez jestem ciekawy
Szczurek - 11-09-17, 23:37
tafik napisał/a: | Witam podepne sie pod temat zeby nowego nie zakladac.
Czy ktos modzil m52b20 ? Myslalem aby do b20 zalozyc kolektor z m50b25+wtryski b28+kompa rowniez z b28 ewentualnie chipa w orginalnym b20. Wiem wiem za najlepsza opcja to swap ale ciekawi mnie to czy ktos probowal z b20 |
Panowie poczytajcie o takim zabiegu a będzie zaspokojona ciekawość wasza
Marsss - 29-09-17, 21:39
Mi w Kreatorze Mocy w Warszawie w ogóle powiedzili, że M52 nie tykają pod kątem chiptuningu.
Szczurek - 30-09-17, 02:12
Przynajmniej nie kasują hajsu za znikomy przyrost mocy
Black Dynamite - 30-09-17, 22:45
forest24xd napisał/a: | Stąd pytanie czy będę czuł różnice nie tylko w portfelu. |
Zmień dyfer na krótszy wtedy odczujesz lepszą różnice , w przyspieszeniu i elastyczności. Zaleta : mniejsze spalanie w mieście , Wada : większe w trasie
tafik napisał/a: | Czy ktos modzil m52b20 ? Myslalem aby do b20 zalozyc kolektor z m50b25+wtryski b28+kompa rowniez z b28 ewentualnie chipa w orginalnym b20 |
kolektor 500+ przerobienie 200-300+wtryski 100+ komp 150 i jak widzisz wychodzi 900-1300 z robocizną
już lepiej sprzedać własny silnik i wstawić słupek m52b25 lub b28 .
4Navig8 - 01-10-17, 10:38
Czasami warto pójść inną drogą. Usztywnić zawieszenie,poprawić układ hamulcowy, zainwestować w opony dobrej klasy. To już daje lepsze wrażenia z jazdy.
Podobnie jak przed mówca -》 pobawił bym się z lżejszym kołem zamachowym, przesunięciem epromem odcinki i już odczujesz zmiany. Dedykowany układ wydechowy i na koniec program który z dolotem może dać parę nm.
|
|