Forum BMW3ER

Felgi, Opony & Zawieszenie - Jak podnieść przód e46

bolek1414 - 22-09-17, 15:19
Temat postu: Jak podnieść przód e46
Witam , Na początku napiszę że jestem zielony w kwestii zawieszenia...
Mój przypadek to bmw 328 Ci amortyzatory m-pakiet do tego sprężyny czerwone h-r tył-30 przód-50 . Potrzebuje podnieść przód samochodu z racji zbliżającej się zimi i słabego dojazdu do domu , zastanawiam się nad kupnem całego zawieszenia do coupe bez m , lub gwintu, (wylany tylni amortyzaor) , dodam , że mało jeżdżę i chce na ten cel przeznaczyć jak najmniej pieniędzy

Raw - 22-09-17, 16:57

Wylany amor? To na smietnik.

Mozesz przecucac sprezyny, najlepiej podmieniac mcpersony jak wspomniales.
Gwint? Tanio nie bedzie.

Wogle tanio nie bedzie bo przy opuszczaniu podnoszeniu robimy geometrie.
Zmienia sie kat pochylenia i zbierznosc.

bolek1414 - 22-09-17, 18:05

Mam świadomość, że pewne koszty muszę podnieść, Mam nadzieję tylko że nie wydam 2000zl żeby podnieść auto o kilka cm

Jeśli bym się zdecydował na wymianę, tylnych amortyzatorów i przednich sprężyn to jakiej firmy
Jeśli bym się zdecydował na gwint to jakiej firmy polecicie

Raw - 22-09-17, 18:48

Tylnych amorow nie.musisz wymieniac. Zprezyne zmienic.
Na przodzie najlepiej z amorem bo mniej zabawy. A jaki to bedzie amor to nie istotne az tak jak jezdzisz normalnie. Moze ktos tu nasiadzie na to ale nie oszukujmy sie. Nie chcesz za duzo wydac to.patrzysz cos tanszego ale nie najgorszego. Meyle? Mialem kontakt wszystko ok. Mialem takze jakis noname z jakimi kupilem.auto i tez tragedii nie bylo tylko pytanie ile.wytrzymaly.

Gwint kupisz mtsa ktory jest popularny za 1300 czy 1500 ale pomysl czy tego chcesz ;p komfort spada bardzo mocno.

bolek1414 - 23-09-17, 07:19

Na obecnym sprzęcie , komfortu i tak nie ma , także nie wiem czy jest możliwe żeby spadł, tylne amory i tak muszę wymienić bo się wylał,
majkiZjamajki - 23-09-17, 10:08

Jak chcesz po taniosci to kup używany zestaw amortyzatorów i sprężyn (przód + tył) z jakiegoś anglika i sobie przełóż. Chyba prostszego rozwiązania nie ma. Oczywiście jak kolega wyżej wspomniał warto później pojechać na geometrię co niestety wiele osób pomija.
bolek1414 - 23-09-17, 10:15

Nie ma sensu zakładać używanych rzeczy .. Czyli zostaje albo nowe amory i sprężyny na przod i tylł albo gwint
Szczurek - 23-09-17, 14:57

Używki nigdy nie wiesz w jakim stanie kupisz jak dla Mnie kiepski pomysł...
Raw - 23-09-17, 18:45

Co do uzywek, bardzo nie polecam, tym bardziej z anglikow bo w sumie w anglikach spotykalem tylko padlo jesli chodzi o zawieszenie, tak ze szkoda opon bo przy gownianych amorkach to i oponke moze zle zebrac.

Chyba ze zalozysz i sprawdzisz na stacji, a to kolejne koszty.
Lepiej jakis nie drogi zamiennik i na jakis czas spokoj zwlaszcza ze bedziesz jezdzil na 2 kompletach.

bolek1414 - 08-10-17, 18:56

Wracając do tematu czy jeśli posiadam , zawieszenie m pakiet muszę kupować jakieś inne sprężyny i amortyzatory o krótszym skoku jak w przypadku m pakietu czy mogę dobrać sobie takie jak mi pasują, drugie pytanie jakie sprężyny polecacie może jakieś linki ?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group