|
Forum BMW3ER
|
|
Blacharstwo, Lakiernictwo & Kosmetyka - [E36] Chcę podratować trochę moje bmw blacharsko
bubuch93 - 04-10-17, 12:48 Temat postu: [E36] Chcę podratować trochę moje bmw blacharsko Witajcie.
Mam e36 z 1992r. i chcę ją podratować trochę blacharsko bo mi progi zjadać zaczyna i zakonserwować całą podłogę. Mój ojciec tym się zajmie wszystkim ale proszę Was o pomoc w doborze progów i środków do konserwacji aut.
Chciałem zakupić takie progi wyglądają przyzwoicie i blacha aż 1mm http://allegro.pl/bmw-e36...18.html#thumb/2
Może ktoś coś polecić bardzo proszę o pomoc
Zdjęcie podglądowe słabej jakości XD jak wyglądają z zewnątrz https://imgur.com/Lhx69At
Raw - 04-10-17, 21:23
1mm podstawa jesli chodzi o progi.
Czyść całą rudą do zera, nie bój się ciąć. W środku proga nie może nic zostać.
Wzmocnienia na lewar przerób na inne, spływy z progów przerób.
Najlepsza konserwacja czystej blachy to pasta do cynowania i na to epoksyd.
Wosk w progi, nie żałować tego specyfiku.
Jesli jest szyberdach przerobić spływy po za progi.
Testowałem wiele metod, i wiele nie maja racji bytu pomimo że są polecane w necie.
Będzie na długie lata.
bubuch93 - 04-10-17, 22:49
Dziękuje za odpowiedź, prawde mówiąc tej rudej tak dużo tam nie ma podłoga zdrowa oprócz tej dziury która już została oczyszczona i dalej nie idzie.
Raw napisał/a: |
Wzmocnienia na lewar przerób na inne, spływy z progów przerób.
|
Przerób? tato mi mówił że chce odtworzyć oryginał. Jakaś mała podpowiedź? a te progi z aukcji myślisz że się nadzadzą?
Raw - 06-10-17, 13:38
każde się nadadzą, widziałem kila i igły chyba nie dostaniesz. Ale tu podpowiedzą może ludzie którzy przerobili więcej tego tematu. Te progi są chyba najlepsze jakie można dostać Polecane przez użytkowników.
orginał nie zawsze jest lepszy Akurat w e36 lewarek to trochę lipa ja w swojej będę robił na lewarek od nowszego modelu.
A orginalne spływy to porażka, zakonserwujesz za mocno zalejesz te "spływy" i za kilka lat w nocy będzie słychać jak to chrupie ;P
bubuch93 - 20-10-17, 14:28
Ok już po wymianie progów jakby ktoś chciał to te progi z aukcji do końca nie pasowały trzeb a było przycinać a może to tak specjalnie ktoś zrobił ten nadmiar blachy. Ale progi masywne i co do jakości nie mam zastrzeżeń.
https://imgur.com/IT321vC
Przy okazji dowiedziałem się że auto nie było jakoś mocno bite ;d stare progi były od początku istnienia auta (spawane na mosiądz) podłużnice całe nie pordzewiałe i nie spawane. Tylko lekko dostał prawą stroną błotnik był już zmieniany i coś tam przy mocowaniach majstrowane dlatego prawa strona auta tak łapie rudy mocno bo lewa zero rdzy.
Saymon - 20-10-17, 17:08
A jak robiłeś rurki pod lewarek?
|
|