Forum BMW3ER

Paliwa & Spalanie - Swap z R4 na R6 a sekwencja

Michal95 - 24-10-17, 23:19
Temat postu: Swap z R4 na R6 a sekwencja
Witam mogłby mi ktoś rozjaśnić jak to jest ze swapem z R4 na R6 i przełożeniem instalacji LPG, gdzies wyczytałem ze praktycznie tylko butla zostaje, wielozawór w butli oraz cały przewód miedziany łączący butle z reduktorem tez muszę zmienic(byłoby to dla mnie bardzo dziwne) ?

Pozatym oczywiscie zmieniam reduktor sterownik i wtryski, ale czy wiązka z sekwencji do R4 moze zostać czy ją takze trzeba zmieniac ?

Proszę o info od osob siedzących w temacie, lub tych którzy przeszli przez ten etap :D

Szczurek - 25-10-17, 08:30

Sprawa jest tego typu iż silnik R6 potrzebuje wydajniejszej instalacji jak silnik R4 :)

Kwestia co masz założone na tą chwilę do teraźniejszego silnika :) Wtryski i reduktor będzie do wymiany bo zapewne są zasłabych parametrów :)

Michal95 - 25-10-17, 09:22

Ale co z wielozaworem oraz przewod3m idacym od butli pod maske
Maro328i - 25-10-17, 09:49

zawór , butla , instalacja pozostają bez zmian
i_g - 25-10-17, 15:36

Zależy jaki masz przewód (przekrój) i jakie R6 znajdzie się pod maską? Z tego co orientuje się sterowniki do conajmniej 6 garów mają inne wiązki (2 wtyczki) niż 4 cyl.
ksx9 - 25-10-17, 16:17

Zostaje tylko butla z przewodem miedzianym, reszta do wymiany ;)
Michal95 - 25-10-17, 16:19

do m52b25 reduktor AC R01, wtryski Barracuda i sterownik stag 300-6 bedzie ok ? :Djak patrzyłem to wiązka lpg jest inna bo sterownik ten 300-6 ma o wiele większe wyjscie a ten moj małe kwadratowe
Szczurek - 25-10-17, 18:53

Sterownik może być Staga a może być również KME Nevo czy też LPG Tech w sumie te dwa ostatnie poszły troszkę do przodu a stag tak jak by stanął w miejscu i ma mniejsze możliwości chodź i tak bezproblemowo wystarczające :)
i_g - 25-10-17, 21:57

U siebie mam czerwonego ac r01 (do 250KM), ale też wielozawór extra i grube przewody faro (tak jak miedź 8mm) z butli do parownika, wtryski dragon solo (dość zbliżone do barracud) oraz lpgtech 326. Chodzi to elegancko, ale po opiniach na forach dałbym teraz wtryski barracuda, choć moje szczśliwie od ponad 20kkm chodzą jak nowe. Podobno M52B25spokojnie pójdzie na miedzi 6mm i nawet czarnym ac r01. Sterownik z ww. to chyba bez większe różnicy, choć lpgtech ma opinie dosyć łatwego. Ja swój sam stroję, a nigdy wcześniej tego nie robiłem;)
Michal95 - 26-10-17, 14:11

Dzięki a powiedzcie mi jeszcze gdzie polecacie zamontować reduktor w r6 myslalem nad miejscem tam gdzie obecnie akumulator bo przenosze do.bagaznika tylko czy nie bedzie problemu z odpowietrzeniem układu?
i_g - 26-10-17, 14:25

To jest chyba najlepsze miejsce, z odpowietrzaniem jest OK, ale gorzej sensownie ułożyć przewody z układu chłodzenia i gazu jeśli chcesz mieć to estetycznie.
Szczurek - 26-10-17, 14:42

nie dziękuj - kliknij pomógł :)
Michal95 - 26-10-17, 16:12

i_g, mogłbys wysłać fotke Twojej komory silnika zebym zobaczył jak u Ciebie poprowadzone są własnie przewody chłodzenia oraz fazy lotnej gazu
i_g - 26-10-17, 21:38

Postaram się jutro wrzucić fotę.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group