Forum BMW3ER

Modyfikacje, Tuning & Styling - Halogeny dalekosiężne zamiast przeciwmgielnych.

mgdz99 - 10-12-17, 16:53
Temat postu: Halogeny dalekosiężne zamiast przeciwmgielnych.
Ma ktoś może zamontowany taki patent? Zamiast świateł przeciwmgielnych w zderzaku chciałem założyć dalekosiężne prostokątne halogeny np: hella. Byłyby zintegrowane z długimi.Wiadomo że światła w naszych 3- kach szału nie robią .A przy szybkiej jezdzie zawsze to para oczu więcej:) Taki pomysł mi wpadł do głowy .Latam też trochę po skandynawii i tam dodatkowe 2 lub 4 halogeny na przednim zderzaku volvo to norma ,podejrzewam że ze względu na ilość łosi na tamtejszych drogach.Ale bunia w m-pakiecie z takimi światłami na zderzaku to słaby pomysł dlatego pomyślałem, żeby je wpasować zamiast przeciwmgielnych ;) co wy na to??
chudy - 10-12-17, 18:03

dalekosiezne powinny byc wyzej, przy ziemi za duzo to nie da
mgdz99 - 11-12-17, 21:01

widziałem pomontowane na dole zderzaków również tak że róznica nie jest az tak duża w stosunku do poziomu przeciwmgielnych
chudy - 11-12-17, 22:40

no to skoro widziales i wiesz ze jest ok to po co tutaj temat zakladac?

zakladalem w roznych miejscach dalekosiezne ledy i zwykle (w terenowkach) im byly nizej tym mniej to robilo ,a mialem jeszcze regulacje polozenia czego ty juz raczej nie bedziesz mial jak cos wpasujesz do wneki halogenow.

Mialem na dachu i ponizej normlanych lamp a i tak najlepszy efekt byl na wyskosci seryjnego oswietlenia i wyzej...

mgdz99 - 14-12-17, 23:13

chudy napisał/a:
no to skoro widziales i wiesz ze jest ok to po co tutaj temat zakladac?

zakladalem w roznych miejscach dalekosiezne ledy i zwykle (w terenowkach) im byly nizej tym mniej to robilo ,a mialem jeszcze regulacje polozenia czego ty juz raczej nie bedziesz mial jak cos wpasujesz do wneki halogenow.

Mialem na dachu i ponizej normlanych lamp a i tak najlepszy efekt byl na wyskosci seryjnego oswietlenia i wyzej...


Myślę o czymś takim:

PROFESJONALNE DALEKOSIĘŻNE SOCZEWKOWE HALOGENY SAMOCHODOWE: przykładowy opis:

- poprawiają widoczność z przodu samochodu
- w ciężkich warunkach pogodowych bardzo dobrze oświetlają przestrzeń przed samochodem, zwiększając bezpieczeństwo
- w czasie mgły dzięki niskiemu usytuowaniu poprawiają widoczność,
rzucając wiązkę światła poniżej mgły
(nie rozpraszają światła we mgle jak robią to fabryczne światła mijania i drogowe)
- są bardzo pomocne jako uzupełnienie świateł przednich (nie zawsze spełniających nasze oczekiwania, lub zwyczajnie słabo oświetlających drogę)
- powodują że jesteś o wiele bardziej widoczny na drodze
- skutecznie uatrakcyjniają stylizację samochodu
- wypełnią puste miejsca w przestrzeni zderzaka przedniego
- chromowana obudowa pięknie skomponuje się z karoserią samochodu, dzięki wysokiej jakości powłoce odporna jest na warunki atmosferyczne
- bardzo dobrze sprawdzają się w profesjonalnym Tuningu (montaż dodatkowego kolorowego oświetlenia, stroboskopów itp.)




TYLKO PROFESJONALNY PRODUKT GWARANTUJE WYSOKĄ JAKOŚĆ WYKONANIA ORAZ FUNKCJONALNOŚĆ:

- wiązka światła emitowana przez halogeny wynosi 10 stopni w pionie oraz 130 stopni w poziomie
- długość wiązki światła wynosi 160m
- pełny zestaw montażowy, umożliwi prosty samodzielny montaż
- soczewka potęguje efekt świetlny i zapewnia idealny strumień światła
- homologacja E13 zapewnia pełną legalność
produktu i dopuszczenie go do użytku drogowego
- opływowa obudowa halogenów nie stworzy dodatkowego oporu powietrza
- przemyślane mocowanie zapewni regulację w pełnym zakresie,
co umożliwia odpowiednie ustawienie wiązki światła
- przemyślana konstrukcja obudowy, umożliwia prostą wymianę żarówek
- odpowiedniej grubości szkło soczewek odporne jest na uszkodzenia mechaniczne z drogi
- kompaktowe wymiary, pozwolą usytuować oświetlenie
w dogodnym miejscu w każdym samochodzie
- wodoodporna obudowa zapewni dużą żywotność produktu
bez względu na warunki atmosferyczne

The Polak - 15-12-17, 08:12

Zapakuj pod kratkę w zderzaku jakiś light bar i po sprawie.Rzucać w oczy się nie będzie, a światła będzie znacznie więcej. Z tego co widziałem to w offroadzie wielu poleca.
mgdz99 - 15-12-17, 08:44

chudy napisał/a:
dalekosiezne powinny byc wyzej, przy ziemi za duzo to nie da



tu jest przykład że nie masz do końca racji: http://bit.ly/2ywzzr0


:

The Polak - 15-12-17, 09:35

Zauważ tylko, że jak dasz nisko to na śniegu, albo po deszczu będzie dochodziło do samooślepienia.
chudy - 15-12-17, 16:35

mgdz99, no na tym filmie ja widze ze najlepiej robia jak koles je ma nad glowa a przy zmiemi juz nie tak bardzo.
ja opisuje wlasne doswiadczenia a i jeszcze rodzaju lamp jest sporo o roznych kątach i roznych ukladach
np zewnetrze diody sa rozpraszajace a wewnetrzne daja swiatlo skupione itp itd...

mgdz99 - 15-12-17, 20:43

chudy -ja bym nie chciał wchodzić w polemikę 5 cm wyżej= lepiej a 5cm niżej już gorzej. I tak jest dużo lepiej" z" niż "bez" :hyhy: Ja po prostu szukam jakiegoś fajnego patentu na poprawę widoczności w nocy .Lampy w starych autach są jakie są .Nasze auta mają swój urok i jak dla mnie opcja psucia ich np halogenami dodatkowymi na masce czy u góry na zderzaku albo dużą listwą ledową nie wchodzi w grę. jak również zakładanie tzw "zenonów " Motocykle w nowych odsłonach też mają silne światła ledowe skupiane soczewką i nie tylko na wysokości kierownicy, ale i na wysokości podnóżków .Właśnie o takie zródło światła mi chodzi .I tak pomyślałem żeby nie psuć całości, to miejsce po przeciwmgielnych byłoby wyborne jeśli chodzi o wygląd.I pytanie brzmi ,co tam teraz wrzucić żeby był i wygląd i efekt ?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group