Forum BMW3ER

Modyfikacje, Tuning & Styling - Turbooo!!!!!

lolejko - 05-03-08, 08:05
Temat postu: Turbooo!!!!!
http://moto.allegro.pl/it..._do_400_km.html
No i są gotowe zestawiki turbo do beemek!

padre - 05-03-08, 11:14

To taki zestaw dla majsterkowicza.
Gdybym do siebie założył to turbo z wersją odprężenia proponowaną przez sprzedającego i doładował go do 400KM to raczej długo bym nie pojeździł.
Układ wydechowy też musi być zrobiony od podstaw pod turbo, a tu mamy kolektor.
No i najważniejsza sprawa to zestrojenie czego w tej cenie nikt nam nie zapewni.
Jeżeli ktoś nie chce ryzykować to do 0,5bara owszem, może przy M50 bez vanosa trochę więcej.

lolejko - 05-03-08, 12:01

NIe no wiadomo, że ten zestaw to nie wszystko!
Jeszcze dodatkowo z 5000zł i myślę, że do tych 350KM da radę na tym!
Dodatkowo wtryski mocniejsze i 400KM by zrobił!

vmasher - 05-03-08, 13:05

wczoraj widziałem ten sam zestaw i interesuje mnie czy coś takiego do 1.8 także uda się wcisnąć i czy opłaca się z tym bawić - jaką moc można uzyskać !!
jak wiadomo przy turbo zmiana programu bo do powietrza musi być zwiększona dawka paliwa!!
no i wiadomo inne wtryskiwacze !!

czy ktoś się orientuje z jakiej cenie to wszystko by się zamknęło ?? :hyhy:

padre - 05-03-08, 13:28

Jeżeli już zdecydowałbym się na taki krok, to od podstaw w zakładzie, który się tym typowo zajmuje, gdyż znałem ludzi montujących u siebie takie cacka i np. topiących tłoki itd.
Mniej inwazyjny jest kompresor, o którym również myślałem.

vmasher - 05-03-08, 13:47

ale czy do 1.8 jest sens montować turbo?? ile mocy można osiągnąć i ile silnik czasu wytrzyma ?? a jakie koszta KOMPRESORA ??
lolejko - 05-03-08, 14:01

Nie ma sensu montować turbo do 1.8! Najlepiej sprzedać beemkę i kupić 2.5 lub 2.8, najtaniej i nawięcej mocy uzyskasz!
vmasher - 05-03-08, 14:12

jakbym kupił 2.8 to nie montował bym turbo bo moc by mnie w zupełności satysfakcjonowała!!
wczoraj kupiłem e32 4.0 V8 - wymiatacz chociaż automat!!
ale niestety idzie na handel z racji zbyt dużych gabarytów i apetytu na PB!!
ale Moc i dźwięk silnika jest zaje :cenzura: :yeah:

padre - 05-03-08, 14:26

każda moc jest wystarczająca na krótki czas i szybko się nudzi, także zawsze są myśli nad jej zwiększeniem
vmasher - 05-03-08, 14:38

padre napisał/a:
każda moc jest wystarczająca na krótki czas i szybko się nudzi, także zawsze są myśli nad jej zwiększeniem


zgadzam się ale jak siądzikesz ze 115 KM na 286 to nawet mimo tego że to 7er i tak daje popalić!!

wiem że 1.8 to nie 2.8 ale mimo wszystkiego cieżko mi się roztać z moją laleczką, mimo tego że to biedne M40, ale ile serca w nią włożyłem :hmm: no i kaski też :hyhy:

Annoth - 05-03-08, 17:01

A czy w tym zestawie napisali że turbo jest made in china??? i że to samo na ebayu kosztuje 2500 zł? (przynajmniej do E30)? Unikaj tego, spręzarka chińska nie wróży nic dobrego. Wypytywałem się o to u ludzi którzy masowo uturbiają auta (w zasadzie wszystko co im w łapy wpadnie).

Co do 1.8. Z turbiną powinieneś osiągnąć moc przynajmniej porównywalna z innymi autami o podobnych silnikach (duzo zalezy od ciśnienia doładawoania). Mysle, że na 0.5 bara powinno podbijać w okolice 200KM (koniecznie odrazu wydech pod turbo rób (u mnie już zrobiony:P) by układ nadazył z pozbywaniem się spalin). No i sprawdź czy w zderzaku zmieści się intercooler. Dla bezpieczeńśtwa jakiś bov zamontować i pamięać by nie wyłączać odrazu silnika po ostrej jeździe

bibi - 06-03-08, 11:46

Szkoda pieniędzy na tę chińszczyznę . Wysypie się szybciej niż zostanie zamontowane.
vmasher - 06-03-08, 11:51

Annoth napisał/a:
A czy w tym zestawie napisali że turbo jest made in china??? i że to samo na ebayu kosztuje 2500 zł? (przynajmniej do E30)? Unikaj tego, spręzarka chińska nie wróży nic dobrego. Wypytywałem się o to u ludzi którzy masowo uturbiają auta (w zasadzie wszystko co im w łapy wpadnie).

Co do 1.8. Z turbiną powinieneś osiągnąć moc przynajmniej porównywalna z innymi autami o podobnych silnikach (duzo zalezy od ciśnienia doładawoania). Mysle, że na 0.5 bara powinno podbijać w okolice 200KM (koniecznie odrazu wydech pod turbo rób (u mnie już zrobiony:P) by układ nadazył z pozbywaniem się spalin). No i sprawdź czy w zderzaku zmieści się intercooler. Dla bezpieczeńśtwa jakiś bov zamontować i pamięać by nie wyłączać odrazu silnika po ostrej jeździe


Annoth a myślisz że montarz całości w takim warsztacie ile wyniesie, komplet z ich częściami i zestrojeniem wszystkiego??

jeżeli się orientujesz lub możesz zapytać to napisz jakie koszta całkowite!!

:ok:

///ESIU - 06-03-08, 18:14

po ile się nie myle o akurat sprężarka w tym zestawie to garett ale reszta to faktycznie pewnie chińszczyzna.
jezeli czcesz coś uturbic to startujesz od 10tyś w góre
osobiście uważam uturbianie m40 ze sporym pomyleniem radze to dobrze rzemyśleć a jeszcze bardziej polecam zakup drugiej bawarki 2,8 i najprościej i taniej.
jak masz turbo musisz mieć tez drugi samochód na codzień bo ten bedzie sie ciągle psół tzn. zawsze będzie coś nie tak chyba że zaprowadzisz powiedzmy np. go grabowskiego i zostawisz mu worek pieniędzy

vmasher - 06-03-08, 18:44

Oki, dzięki za uzmysłowienie Esiu:) widzisz sprowadzam co jakiś czas coś z anglii, ale nic konkretnego do swapu jeszcze się nie trafiło:) miałem ostatnio e36 2.0 vanos ale 476tys miała nalatane:( ale muszę przyznać że jeszcze kapcia paliła konkretnie;)
najchętnie zrobił bym swap z 4.0 V8, bo mam takowa 7er, ale niestety nie da się:( więc z tym turbo jak mam wydać 10tys to faktycznie swapa wolę zrobić z anglika jakiegoś! W końcu coś się kiedyś trafi:D

no_limit - 06-03-08, 21:16

vmasher napisał/a:
najchętnie zrobił bym swap z 4.0 V8, bo mam takowa 7er, ale niestety nie da się:(


Wszystko się da... tylko że to wyższa szkoła jazdy... :D

Annoth - 06-03-08, 22:17

Annoth a myślisz że montarz całości w takim warsztacie ile wyniesie, komplet z ich częściami i zestrojeniem wszystkiego??

jeżeli się orientujesz lub możesz zapytać to napisz jakie koszta całkowite!!

:ok: [/quote]


jak bede w Tomie to moge sie zapytać

vmasher - 07-03-08, 00:17

Cytat:
jak bede w Tomie to moge sie zapytać

daję spokój z tym turbo do biednej M40, raczej głeboko o swapie pomyślę na vanos 2.0 przynajmniej !!
ale jak będziesz to orientacyjnie mozesz spytać :ok:

Annoth - 07-03-08, 11:19

no co? z 1.8 4 cyl. można sporo wycisnąć:P. w przyszłym tygodniu tam będe to spytam. A, tam mają chyba 3.5l od beemki na sprzedaż (skrzynie zarżneli)
///ESIU - 07-03-08, 22:42

Annoth napisał/a:
no co? z 1.8 4 cyl. można sporo wycisnąć:P

no pewnioe że można nikt nie powiedział że się nie da tylko po co? i jakim kosztem kiedy np. w tych samych pieniądzach uturbimy 2,5 a przyrost mocy jest dwukrotny niż w 1,8

są ludzie w polsce którzy swapują v8 i np. sawp v8 4,0 do e30 na czysto wychodzi 10tyś z czego sprzedamy pare gratów z naszej starej beemki to powiedzmy na czysto wyjdzie 8 koła :ok:

Annoth - 07-03-08, 22:47

kiedy ja nie chce v8. Chce najmocniejszą w kraju dwulitrową E30 :cwaniak2: .
///ESIU - 07-03-08, 22:57

proponuje zagłębic sie dalej w temat uturbiania m20, podejrzewam że szybko Ci odejdzie zajawka na m20 turbo

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group