Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: yeahman
27-08-10, 10:34
Zawieszenia sportowe
Autor Wiadomość
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 10-05-08, 09:23   

Muszę się pochwalić, że wczoraj zakupiłem Bilsteiny B6 ale do M3 więc i sprężyna inna wymiarem, w tym wypadku Eibach.
W przyszłym tygodniu zakładam, także postaram się opisać jak się jeździ.
Niestety moje przednie AC Schnitzer już nie pasują dlatego będą na sprzedaż (to tak w ramach ciekawostki ;) )
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 10-05-08, 13:11   

ja mam zawieche AC Schnitzer i powiem wam ze na poczatku to w zyciu takim sztywnym autem nie jezdziłem! ale teraz moge powiedziec ze to jest lux zawiecha! w zakrety wchodzi sie z duzą szybkoscia pieknie! heh... pamietam jak kiedys dopadłem ojca słuzbowe seicento i jak sie jedzie do mnie to jest taki dosc ostry łuk beta tam 120km/h wchodze elegancko wiec pomyslałem a spróbuje jak sie fiatem wejdzie.... kurde miałem 100km/h wchodze a tu prawa strona auta w gorze :O taka panika odrazu na heble opadło zatrzymałem sie na chwile i sobie powiedziałem nigdy wiecej z taka predkoscia innym samochodem niz BMW!
a wracajac do zawiechy to mam sprezyny białem ACS i amorki rózowe :hyhy: KW!!!
jak auto stoi mozna w galerii zobaczyc!
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 10-05-08, 16:06   

więć nie twoja twardość nie wynika tylko ze sprężyn, ale dodatkowo amorki mają twardą charakterystykę
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-05-08, 22:36   

A przerabiał ktoś Springi WEITEC zielone?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 04-11-08, 08:35   

Zawieszenie gwintowane TA TEchnics

Na pełnym obniżeniu jazda jest i niska i nawet komfortowa. Po podniesieniu zawias robi się sztywniejszy, ale wiadomo podnosi się na zimę to do tego dochodzi opona z większym profilem i się to wyrównóje :D
W zakrętach jest sztywno i czuje się samochód. Obniżenie jakieś -80 do chyba +30 :lol:
Teraz na najwyższym ustawieniu w cabrio mam i jest Koza straszna :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
mkolosa 


BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 21
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-11-08, 20:58   

najtwardsze zawieszenie jakim jezdzilem bylo w 323 hehe, dla kumpla zawiesilo sie ponad tydzien temu, cos co zdarza sie czasem zima, ze za zadne chiny nie ruszysz tego, jak zaspawane, ale sie tym jezdzi auto wogole sie nie wychyla :)

za to mialem strach w oczach wjezdzajac na wiadukt w granicach 120 gdy auto nagle wybilo do gory na laczeniu nowego asfaltu z starym, myslalem ze amorki wyjda maska, ale jak to sie mowi glupi ma szczescie
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 05-11-08, 11:35   

mkolosa napisał/a:
ze za zadne chiny nie ruszysz tego, jak zaspawane

HEhehee może takie było :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Shu 


BMW: E36 328i Individual
Wiek: 48
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-01-10, 16:56   

każdy pisze co innego więc napiszę na czym mi zależy: auto ma być obniżone, ale bez przesady, ma być w miarę miękkie ale z małym skokiem tak aby gumy (8,5J i 10J) nie tarły o nadkola na chopach; jakie springi i amory a może jednak gwint z regulacją twardości?
_________________
klub bmw szczecin


nisko szeroko gładko - german style
"chcesz dogonić BMW? kup BMW" - Shu
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=3899
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 04-01-10, 17:09   

ten TaT odradzam od ręki

jest miękki (same sprężyny)
wątpię aby te amory były na tyle twarde że gumy nie będą tarły o nadkola
niezastąpionym amorem jest Koni Sport - można go skręcić na mega beton

miałem w E30
przód B6, a tył Koni Sporty

przód był twardy, ale tył był beton nawet na ori springach
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 04-01-10, 18:49   

polecam gwint FK wersja AK lekko ponad 1000zł
tawardszy od TAT i swietnie się jeździ
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15