BMW: 528i E39
Imię: Tomasz Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
Wysłany: 25-01-09, 15:42
vmasher napisał/a:
Enzo napisał/a:
Haha a takiej glupoty jeszcze nie slyszalem
dobrze że ty same mądrości piszesz Enzo
według ciebie w czym gwint jest lepszy od dobrej sprężyny (pomijając możliwość regulacji)
Sorry moze napisalem to zbyt agresywnie.
No ale nie wiem jak mozna porwnywac gwint do zwyklego zawieszenia, nie mwoie tu o pseudo gwintach tylko tych prawdziwych gzdie cen yzaczynaja sie od 3000
- Po pierwsze, ze jest stosowany w sporcie jak np. WTCC, rajdi itd itp to juz o czyms swiadczy (fakt, ze tam gwint to juz z najwyzszej polki)
- Masz pelna regulacje, zarowno sprezyny jak i amortyzatora.
- Sprezyna i amortyzator wykonywane sa w innej technologii, tzn. z uzyciem mocneijszgeo materialu, dzieki czemu sa twardsze, wytrzymalsze.
- Sprezyna jest robiona na tzw. waska sprezyne dzieki czemu tez ma wieksze wlasciwosci tlumienia.
za te pieniądze mozna kupić markowy niemiecki gwint typu WEITEC CZY FK
KONI z regulacja twardości bedzie troche droższy
ale napewno zamiast tego TAT za 3 tyś kupił bym jakiegos niemca ze sredniej półki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach