czy felgi od opla wejdą do e30? |
Autor |
Wiadomość |
Binio-LODZ
BMW: 728iA+E36 CABRIO+ 535iA+520iA TOURING
Imię: ROGER
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 23 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 5403 Skąd: ŁÓDŹ- OKOLICA
|
Wysłany: 07-02-10, 19:11 czy felgi od opla wejdą do e30?
|
|
|
WITAJCIE !
Szukam felg do e30 i trafiłem jedne od opla astry. 4x100 . przednie 7,5J, tylne 9J
Niestety nie znam ET - czy waszym zdaniem wejdzie to bez problemu do e30?
Dziekuje za informacje. |
_________________
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 07-02-10, 19:50
|
|
|
z tego co sie orientuje powinny wejś bez problemu...tam et wacha sie 35 do 20..więc raczej bezproblemowo....no ale im więcej wystaje tym lepiej... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
CalibraFan
BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1061 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 07-02-10, 19:53
|
|
|
A my nawet średnicy nie znamy...
Wróżenie z fusów |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 07-02-10, 20:16
|
|
|
podejrzewam że 16 lub 17". zawsze można dawać dystanse i/lub pchać nadkola |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Binio-LODZ
BMW: 728iA+E36 CABRIO+ 535iA+520iA TOURING
Imię: ROGER
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 23 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 5403 Skąd: ŁÓDŹ- OKOLICA
|
Wysłany: 07-02-10, 20:23
|
|
|
Juz mówie - felgi 16 cali ET nie znam- siedziały w oplu astrze...
pchanie nadkoli odpada |
_________________
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 07-02-10, 21:26
|
|
|
Chłopy! Wy się o ET nie martwa tylko o otwór centrujący bo tu jest haczyk między markami |
_________________
|
|
|
|
|
SlaVkoEg
BMW: E36
Silnik: M40B18
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 369 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 07-02-10, 21:52
|
|
|
yeahman napisał/a: | Chłopy! Wy się o ET nie martwa tylko o otwór centrujący bo tu jest haczyk między markami |
Właśnie bym się o ET martwił bo jak będzie za małe to będą obcierać o ranty. Jak za duży otwór to można założyć pierścienie centrujące, a jak za mały to da rade rozwiercić. Jak nie znasz ET to możesz jechać z nimi do wulkanizacji i w dobrym zakładzie powiedzą Ci jakie jest. |
_________________
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 07-02-10, 21:54
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | a jak za mały to da rade rozwiercić. |
SlaVkoEg napisał/a: | Jak nie znasz ET to możesz jechać z nimi do wulkanizacji i w dobrym zakładzie powiedzą Ci jakie jest. |
NA każdym oryginalnym azevie będzie wybite
Poza tym samemu można zmierzyć jak się wie o co chodzi |
_________________
|
|
|
|
|
Binio-LODZ
BMW: 728iA+E36 CABRIO+ 535iA+520iA TOURING
Imię: ROGER
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 23 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 5403 Skąd: ŁÓDŹ- OKOLICA
|
Wysłany: 07-02-10, 22:17
|
|
|
Wszystko fajnie ale nie bede dymał 300 km po to by wulkanizacji powiedzieli: nie pasuje...muszę podpytać gościa na telefon
Pytanie jakie ET wchodzi do e30 bez rozpychania nadkoli i jakiś jest ten otwór cenrtrujacy |
_________________
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 07-02-10, 22:47
|
|
|
E30 = 57.1mm
Dzwoniłem do kumpla, ma opla astrę 96 rok i BBS 15 cali - otwór 57.1mm |
_________________
|
|
|
|
|
SlaVkoEg
BMW: E36
Silnik: M40B18
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 369 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 07-02-10, 23:27
|
|
|
Napisałem posta ale widzę ze został usunięty wiec napisze jeszcze jednego...
yeahman napisał/a: |
SlaVkoEg napisał/a: | a jak za mały to da rade rozwiercić |
|
Nie śmiej się kolego z kogoś jeżeli nie masz o czymś pojęcia. Takie rzeczy jak rozwiercanie otworu centrującego to nic dziwnego. Jeżeli ma się do tego sprzęt(np. tokarkę), trochę wiedzy i umiejętności to można samemu to zrobić lub też w jakieś firmie która się zajmuje takimi rzeczmi. W każdym bać razie nie jest to drogi zabieg i bardziej martwiłbym się ET bo jak już pisałem wcześniej może się okazać że będzie Ci obcierać o ranty a z tym jest już więcej roboty. |
Ostatnio zmieniony przez yeahman 07-02-10, 23:37, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 07-02-10, 23:33
|
|
|
Binio-LODZ, mam nadzieję ze wybaczysz że chciałem Cię wrobić w takie bagno, faktycznie otwór centrujący to małe piwo, przecież weźmiesz kupisz felgi, spakujesz je w paczki, wyślesz do pana rzemieślnika, pan rzemieślnik Ci je wytoczy na tokarce tak by otwór się zgadzał tym co potrzebujesz, zapakuje je z powrotem w paczki i wyśle do Ciebie, zapłacisz przelewem i po sprawie. Przepraszam raz jeszcze
A kolegę SlaVkoEg, też przepraszam że się śmiałem i w ogóle że Ci się post usunął (o ile go w ogóle napisałeś) i że nie wstałem jak do ciebie rozmawiam (bo przecież musiałem jakoś napisać te przeprosiny) i za to że śmiałem wspomnieć że ważnym parametrem przy doborze obręczy z innego auta jest właśnie otwór centrujący. No i na koniec to przepraszam że w ogóle napisałem i przepraszam że tak późno przeprosiłem. |
_________________
|
|
|
|
|
Binio-LODZ
BMW: 728iA+E36 CABRIO+ 535iA+520iA TOURING
Imię: ROGER
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 23 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 5403 Skąd: ŁÓDŹ- OKOLICA
|
Wysłany: 08-02-10, 07:57
|
|
|
Panowie spokojnie
Z uwagi na fakt ,ze nie znam się na tym zupełnie(bo nie muszę) pytam w wszelkie szczegóły.
Dziekuje Tomaszu z pomoc z tym otworem centrującym - sprzedawca również mnie zapewnia ,ze bedzie pasować
Kolego slavkoeg tak jak pisałem wcześniej - fele sa 300 km ode mnie więc szczerze mówiąc wolę się upewnić niż później wozic ,wysyłac przerabiać ;( |
_________________
|
|
|
|
|
SlaVkoEg
BMW: E36
Silnik: M40B18
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 369 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 08-02-10, 10:07
|
|
|
yeahman, wiem ze otwór centrujący jest ważny ale nie widzę nic śmiesznego w tym co napisałem wcześniej i wyśmiewanie się z tego nie było na miejscu wiec teraz nie musisz się unosić. Pozatym napisałeś, że o ET nie trzeba się martwic z czym się nie zgadzam.
Binio-LODZ, rozumiem i masz racje co do tego ale pisałem o tym ze ważniejsze jest to żeby dopasować dobrze ET bo później będziesz miał więcej roboty z "rozpychaniem" nadkoli niż z założeniem pierścieni lub rozwierceniem otworów. W każdym bądź razie obydwa parametry są ważne |
_________________
|
|
|
|
|
Binio-LODZ
BMW: 728iA+E36 CABRIO+ 535iA+520iA TOURING
Imię: ROGER
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 23 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 5403 Skąd: ŁÓDŹ- OKOLICA
|
Wysłany: 08-02-10, 10:09
|
|
|
No to dziś podbijam do gościa i zobaczymy - jak bede znał to się odezwe |
_________________
|
|
|
|
|
|