Szpera, elektroszpera !! |
Autor |
Wiadomość |
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 02-04-08, 17:24
|
|
|
No wlasnie rowerem z pzrezutkami jest idealnym przykladem....
Im wieksza zebatka, tym szybciej przyspieszae, im mneisjza tym wolneij !
Wlasnie opory toczenia slabszy silnik, chodzi wam o to, ze niekazdy silnik dokreci do konca obrotow...! NP M40 raczej nie rozpedzi sie do tych 250km/h. Ale np. na hamowni, na rolkach juz tak... A tekie M4 0z dyfrem 4.10 juz nie
Ale mwoimy o dyferach, ze jest taka mozliwosc. |
_________________ rev |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-04-08, 11:40
|
|
|
Enzo, enzo dobrze gada wiadomo ze nie chodzi o moc silnika tylko o możliwości przełozenia.
KOSTEK nie potrzebnie namieszałes |
_________________
|
|
|
|
|
kostek_ja
BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 1096 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-04-08, 15:42
|
|
|
Potrzebnie, bo taka zmiana przełożeń pogorszy koledze i kopa i V-maxa. |
_________________
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-04-08, 16:34
|
|
|
jak zmieni na wieksze przełozenie to czemu ma pogorszyc kopa? bzury gadasz!! jak załozy np. 4,19 to bedzie miał odejscie ale mniejszy v max i tyle |
_________________
|
|
|
|
|
kostek_ja
BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 1096 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-04-08, 16:46
|
|
|
vmasher napisał/a: | czy moje 1.8 ma przełożenie powyżej 4, to jak włożę most z przełożeniem 3.25 lub 3.15 to teoretycznie co powinno sie zmienić - predkość max czy przyspieszenie |
Enzo napisał/a: | bedzie wolniej przyspieszac ale v-max wiekszy |
Nie wiem jak się oznacza przełożenia(czy jak większa liczba to silnikowi lżej, czy odwrotnie), ale tak wywnioskowałem z powyższej odpowiedzi Enzo.
Napisałem że jak zmieni sobie przełożenie na większego V-max to w rzeczywistości spadnie mu i V-max i przyśpieszenie, a jak zmieni w drugą strone to będzie miał lepszego kopa kosztem V-maxa.
Więc się zdecydujcie czy zmniejszenie przełożenia to lepszy kop czy nie? |
_________________
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-04-08, 17:03
|
|
|
przeciez cały watek jest o tym ze czym cyfra wieksza tym przyspieszenie wieksze a mniejszy v max
i w przypadku kolegi wyjdzie mu to tylko na dobre a nie odwrotnie |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-04-08, 18:10
|
|
|
vmasher, jezeli masz most przypuśćmy te 3,5 i jak załozysz np 4.10 to bedziesz miał lepsze przyśpieszenie a mniejszy v-max |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 06-04-08, 00:11
|
|
|
vmasher napisał/a: | No dobra, ale jak z powrotem włoże most załóżmy 3.5 to będzie tak jak było |
no oczywiscie że bedzie tak jak było hehe nie dygaj |
_________________
|
|
|
|
|
Andrew E36
BMW: E36 coupe
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 33 Skąd: WWA / Ochota
|
Wysłany: 10-04-08, 14:25
|
|
|
Ja mam takie refleksje na temat spawania mostu:
Jeździłęm na elektroszperze około miesiąc, felfa 17" przód tył 15" do wykończenia gum
Jazda po mieście --> bez problemu, dużo ludzi teoretyzuje na temat elektroszpery że łatwo się zabić i wogóle hardkore, mam inne zdanie...
Natomiast z parkowaniem jest ciężko, trzeba się przyzwyczaić...
Jak skręca się na betonie kostce itp. to opony piszczą, a ludzie jak na debila się patrzą o co chodzi...
Przy wolnych skrętach strasznie auto chamuje na na zakrętach
Natomiast przy prędkościach rzędu 60 czy 140 po mieście, zakrętach łukach, nie miałem przykrych niespodzianek, jeździło się naprawdę spoko
Ale wystarczy że nadmuchało się 3,5 bar na tylną opone i wtedy zaczynał się szał zakrętów !!
Po miesiącu jazdy na elektroszperze już czułem luzy na półosiach (przeguby wewnętrzne) i na wale (na frezie i na krzyżaku)
Zdemontowałem ją ponieważ już szkoda mi było już autka, opony już też nie bardzo wyglądały jak opony po wieczornych zabawach
Założyłem z powrotem normalny dyfer i już luzów przy jeździe nie wyczówam jak było to na zblokowanym dyfrze
A i jeszcze start z 5000obr./min. na szutrze albo na mokrym --> poprostu bajka, piszczy, rzuca trochę dupcią ale leci do przodu ostro a nie jak na seryjnym moście że stoi w miejscu, mieli jednym kołem i nic... |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
kostek_ja
BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 1096 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-05-08, 18:34
|
|
|
vmasher napisał/a: | bo np wszystkie 7er w automacie miały szpere, |
Nie wiem kto ci takich bzdur nagadał. Ja mam 750iL e38 i szpery na pewno nie ma.
Możesz to sprawdzić w ten sposób że jak obydwa koła będą w górze to zakręć jednym i jak drugie będzie się kręcić w tą samą stronę to szpera jest, a jak w przeciwną to jej nie ma. |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 14-05-08, 18:43
|
|
|
I jeszcze jak weźmiesz go do góry to spróbuj przekręcić w tym samym czasie oba koła tylko że jedno do przodu drugie do tyłu! Jeżeli nie przekręcisz to znaczy, że masz szpere!
Napisik na szperze S ułatwi ci zadanie, niekoniecznie musi być! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
|