[E36] Most ze szperą |
Autor |
Wiadomość |
kobiol3
BMW: M52b25x2 m50b20 and m47d20
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 221 Skąd: pl
|
Wysłany: 29-03-10, 20:42
|
|
|
padre, kazda s3.15 ma 25% ? nie wiesz czy te 328 ktore mialy szpere seryjna to tez tylko 25% ?
P.S jak sie jezdzi 2.8 ze szpera 3.15 25% , jest niebezpiecznie , trzeba byc juz rozsadniejszym na zakretach ?, a jak to jest z ASC+T, gdy wsadze szpere to juz to asc nie bedzie dzialalo ? |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-03-10, 20:50
|
|
|
BMW w E36 montowało szperę 25%
czytałem, ze wychodziły krótkie serie do wyścigów z 40%, ale się jeszcze z tym nie spotkałem
są magicy, którzy stworzą zapięcie takie jakie chcesz
dla mnie mechanizm z E46 M3 jest bajeczny tylko do E36 trochę za długie przełożenie
jazda ze szperą nie jest, aż taka niebezpieczna, przy określonych trudnych warunkach trzeba się przyzwyczaić
ja już sobie nie wyobrażam mieć samochód bez szpery, ona przy umiejętnym zastosowaniu pomaga |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
kobiol3
BMW: M52b25x2 m50b20 and m47d20
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 221 Skąd: pl
|
Wysłany: 29-03-10, 21:00
|
|
|
padre, ale ty posiadasz szpere s.3.15 25 % z e36 325 ? |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-03-10, 21:19
|
|
|
dokładnie
zawsze minimalnie lepsze przyspieszenie |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
tomeks50
BMW: e36s50b32
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 217 Skąd: gostynin
|
Wysłany: 29-03-10, 21:40
|
|
|
przyspieszenie troszke lepsze ale na kazdym biegu 10km/h mniej. |
|
|
|
|
kobiol3
BMW: M52b25x2 m50b20 and m47d20
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 221 Skąd: pl
|
Wysłany: 29-03-10, 22:45
|
|
|
czy most 3.15 to zawsze ze szpera 25% ? |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 30-03-10, 07:08
|
|
|
kobiol3 napisał/a: | czy most 3.15 to zawsze ze szpera 25% ? |
niestety nie |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
AlMastar
BMW: E36 328
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 45 Skąd: Stara Iwiczna
|
Wysłany: 30-03-10, 09:30
|
|
|
a czy ktoś mierzył jak jest z tym przyśpieszeniem własnie
po zmianie z 2.93 na 3.45 wydaje się szybciej ale czy tak jest na 100% druga sprawa że samo napędzanie na 2 koła na raz coś na pewno pomaga |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 30-03-10, 09:41
|
|
|
ze szperą już sam start jest lepszy
do normalnej jazdy nie proponuję w 2.8 zmiany przełożenia na 3.45, gdyż będą strasznie krótkie biegi, "zakwasy" w łapie murowane |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
kobiol3
BMW: M52b25x2 m50b20 and m47d20
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 221 Skąd: pl
|
Wysłany: 30-03-10, 16:36
|
|
|
to jaka najlepsza szpera do jazdy normalnej czasem lekki drift do 328 e36 sedan ? na co zwracac uwage przy zakupie |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 30-03-10, 17:54
|
|
|
najlepsza kompozycja to 3.15 lub 3.23
3.23 wyjdzie drogo, gdyż trzeba wymienić kompletny tył
pozostaje 3.15 i żeby nie zmieniać wału to z 325i
przy zakupie niestety musisz zaufać sprzedającemu, najlepiej kupić od sprawdzonego gościa
ja swój most (właśnie taki) będę za jakiś czas sprzedawał, ale nie wiem dokładnie kiedy |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
kobiol3
BMW: M52b25x2 m50b20 and m47d20
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 221 Skąd: pl
|
Wysłany: 30-03-10, 18:26
|
|
|
a ile sobie cenisz ? w jakim jest stanie ? |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 30-03-10, 19:38
|
|
|
mam w stanie idealnym, jeżdżę na nim cały czas, ale w związku ze zmiana motoru chcę wymienić tył na M3 3.2
co do ceny to jeszcze nie wiem dokładnie |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
wally
BMW: 320 e36
Imię: rafik
Dołączył: 26 Lis 2009 Posty: 49 Skąd: wawa
|
Wysłany: 04-04-10, 23:22
|
|
|
kobiol3, masakrujesz moja glowe tymi pytaniami.
najpierw 323, 320, 328 sedan....i ogolnie z tego tematu zapamietalem ze vmasher ma znajomego speca od szper hehehe
kobiol3, kup auto a pozniej wkladaj odpowiedni szperunek.bo z tym jazda na maksa.
co do przelozen i jazdy to kazdy ma swoj obrany ideal.
ja osobiscie mam 25% i to bylo w 320 fajne ale zima. na lato przy tej mocy wolalbym chyba 40%
w 320 oprócz s3.45 widzialem na allegro s3.38 jaka to ma charakterystyke do 25%?? |
|
|
|
|
kobiol3
BMW: M52b25x2 m50b20 and m47d20
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 221 Skąd: pl
|
Wysłany: 06-04-10, 09:36
|
|
|
to do e36 328 najlepsza szpera to 3.15 albo 2.93. czym sie rozna ? obie maja 25%? |
|
|
|
|
|