Chip tuning BMW |
Autor |
Wiadomość |
zbigniew
Przyjaciel Forum
BMW: E-46 320d 2000r.
Imię: Zbigniew
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 364 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
|
|
|
|
renoraines
Przyjaciel Forum
BMW: było E39 540ia,E46 320cd
Imię: Bartek
Pomógł: 14 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Wlkp
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 24-01-08, 23:36
|
|
|
W sumie ze 115KM na 127 KM To dość realne że zrobią to dość bezpiecznie i naprawdę zmniejszy się zużycie paliwa. Bo na allegro za 9.99 można kupić chip który dodaje +30KM i zmniejsza o 20% zużycie paliwa
Zgłosiłem się do nich na telefon Jak zadzwonią to zdam relację |
_________________
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 25-01-08, 07:22
|
|
|
Te suche liczby przyrostu mocy i momentu trzeba potraktować z przymrużeniem oka, gdyż każdy samochód przyjmie to inaczej ze względu na stan techniczny, przeróbki itd.
Jadąc na hamownię okazuje się jednak, że przybyło nam mniej niż naposane było w reklamie zakupu.
Ja poprzednio w M50B25 wstawiałem chipa od kolegi.
Chip oczywiście pewny z programem Dinana, wcześniej wstawiał go ktoś inny i realny przyrost na hamowni wyszedł 10KM i 15 Nm- nie liczcie na więcej no chyba, że skorzystacie z ekstremalnych o mocno zwiększonej dawce paliwa.
Faktycznie u mnie zmiany były, ale przy tych wartościach po kilku razach już ich nie odczujesz. Minimalnie większa moc i od troszeczkę niższych obrotów się wkręca.
Powiem szczerze, że tak naprawdę to gra nie warta świeczki.
Mi po głowie chodzi kompresor.
[ Dodano: Pią Sty 25, 08 07:24 ]
I jeszcze jedno, nic nie jeździ na samym powietrzu.
Po zmianie chipa zrobił się większy podział między spokojną jazdą, a przyduszeniem, na którym spalanie wzrosło. |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 25-01-08, 14:19
|
|
|
No 325 z kompresorem to już dobry sprzęt.. ale do mojej 318i to nie warto inwestować w coś takiego. |
_________________
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 25-01-08, 14:21
|
|
|
jest gdzieś w you tube film z BMW E36 1.8 z kompressorem no i czad na całego |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 25-01-08, 14:22
|
|
|
Ale ja i tak przymieżam się do 325/328 Cabrio..
Wtedy pomyślę o czymś takim |
_________________
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 25-01-08, 14:26
|
|
|
moja rada startuj typowo na 2.8.
Maiłem wcześniej 2.5, a teraz 2.8 no i różnica to kosmos.
W tym drugim dopiero jest odpowiednia ilość niutków. |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 25-01-08, 14:27
|
|
|
Też tak myślę. Śmigałem 325 i 328. Wolałbym 328 ale zakup tego w dobrym stanie to kilka ciężkich tygodni spędzonych na poszukiwaniach |
_________________
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 25-01-08, 14:29
|
|
|
Jak to mówią:
"bez trudu nie ma cudu" |
|
|
|
|
łaby
BMW: e30 335 coupe
Imię: marcin
Silnik: m30
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 17 Skąd: lublin
|
Wysłany: 28-01-08, 21:41
|
|
|
Wiatm chciałem napisac o swoich przeróbkach czyli
mam 325 e 36 miierzyłem ja na g-techu i wyszło mi przyspieszenie o 0 do 100km/h w 7,8s.
Po zamontowaniu chipa takiego dobrego od kumpla zgrałem go i wyszło mi we dwóch jadac 6,8s. a samemu 6,5s. do 100km/h tylko ten program jest tak napisany ze dawki paliwa zmieniaja sie w dwóch fazach predkosci obrotowej i kiedy auto ma 5000obr./m. wstepuje drugi potwór i jest trudne do opanowania dla osoby która by pierwszy raz nim jechała.Ja sie juz przyzwyczaiłem i biore sie za modyfikacje głowicy dolotu i wylotu i na pewno te 20 km sie uratuje jak juz wszystkie opcje przetestuje to sie nimi podziele pozdrawiam. |
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 28-01-08, 22:07
|
|
|
Ma ktoś virusa w M40B18 Jaki koszt i jakie zmiany dało by radę
W tym jestem zielony |
_________________
|
|
|
|
|
zbigniew
Przyjaciel Forum
BMW: E-46 320d 2000r.
Imię: Zbigniew
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 364 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
|
|
|
|
|