Przesunięty przez: no_limit 22-04-08, 19:48 |
sie porobiło..:/ |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 22-04-08, 18:35 sie porobiło..:/
|
|
|
Witam!
dzis podczas regulowania hamulca recznego podniosłem sobie tył auta! ze wzglegu ze pogubiłem gumowe poduszki pod podnosnik to podnosiłem sobie tym podnosnikiem bmw! i juz gdy prawie konczyłem usłyszałem ze cos zaczyna strzelac.... patrze a tu podnosnik mi napiera juz na listwe progowa wiec szybko opusciłem auto z tego podnosnika i wyjałem podnosnik z tej dziury! patrze a tam przerdzewiało mi cholerstwo i ta dziura poszła do góry ledwo ja widac przez ta zaslepke w progu! co mam teraz zrobic?? da sie to jakos naprawic??
POZDRO! |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 23-04-08, 09:22
|
|
|
Tak jak napisał Lolejko trzeba wstawić nowy element, gdyż nawet jak włożysz teraz łom i sobie to obniżysz to przy następnym podniesieniu zrobi się podobnie.
W coupe tak nie widać spustoszenia, ale gdyby to się stało w sedanie to po otwarciu tylnych drzwi widać przegiętą wnękę w progu. |
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-04-08, 09:28
|
|
|
da sie naprawić, bez problemu. teraz mamy dwie możliwości, albo pojedziesz do blacharza i zrobi ci próg z blachy 1mm albo kupisz z jakiegoś rozbitka progi i pojedziesz do blacharza żeby ci przespawał. jeśli wybierzesz opcje pierwsza to lepiej bądź przy robocie, bo jak ja robiłem w blacharstwie to szły szmaty i szpachla w takie dziury( szef kazał, ja nie miałem na to wpływu :/) jak mojego rajdowego escorciaka robiłem to brak progów, brak tylnych błotników spokojnie wyleczyłem blacha 1mm, bo nie można było dostać żadnych reperaturek bo to amerykaniec był.
ps. to nie będzie tanie |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 23-04-08, 13:31
|
|
|
kurcze:/ to lipa! najlepsze jest w tym to ze z przodu te dziury nawet nie sa rdza pokryte i siedza idealnie w srodku a te tylnie podchodza coraz bardziej do góry.. noo w sumie to juz jedna poszła ostro
a ile by to koztowało??
bo moze bym z tym wpadł do wujka mechanika bo on jest taki uniwersalny wszytsko zrobi i to lepiej niz nie jeden blacharz zareczam!
w sumie to jakos ostro mi sie to nie zarwało tylko jak zobaczyłem ze zaczyna lekko opadac i cos słychac to zaraz opusciłem podnosnik! ale jak dodam foty to zobaczycie sami!
a fotki to zapodam w weekend bo narazie aparatu nie mam!
jeszcze jakbyscie mi mogli opisac jak najbardziej dokładnie jak zdjac ta listwe prógową(///M pakiet) zeby niczego nie uszkodzic i nie pourywac to byłbym bardzo wdzięczny!
POZDRO! |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
losiu
BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: garwolin
|
Wysłany: 23-04-08, 19:11
|
|
|
ja w sedanie tak mialem ze wymiane progu + polakierowanie zaplacilem 250 zl tyle ze to zamiennik byl i tez u znajomego robilem a wiec nie tak calkiem duzo |
_________________ pawel |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
|
|
losiu
BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: garwolin
|
Wysłany: 23-04-08, 22:09
|
|
|
ok 100- 150 zl zamiennik zalezy jakiej firmy bo podobno jest tak ze nie kazdej firmy pasuja najlepiej jak masz blacharza znajomego to on bedzie wiedzial jaki zamiennik kupic i jeszcze pewnie bedzie zniszki mial |
_________________ pawel |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 24-04-08, 07:08
|
|
|
Ja bym kupił oryginał, oczywiście zdrowy, ale przed tym wszystkim niech Ci blacharz stwierdzi jaki kawał jest tak naprawdę zgnity bo to co widać to przeważnie tylko fragment.
Ja w moim również przespawywałem tylne prawe nadkole z fragmentem progu.
Podstawa to po takiej robocie dobrze zakonserwować elementy od wewnątrz bo korozja szybko postępuje. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
losiu
BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: garwolin
|
Wysłany: 24-04-08, 21:21
|
|
|
lolejko napisał/a: | I racja kupuj oryginał, żadnych tych rzemieślniczych podróbek! |
niby tak bo tez mi radzili ze lepszy uzywany orginal i ze dluzej wytrzyma niz zamiennik nowy ale mi byl szybko samochod potrzebny a nie mialem czasu sie krecic za tym |
_________________ pawel |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 24-04-08, 22:05
|
|
|
kurde wezcie mnie juz nie straszcie! lepiej powiedzcie jak bezinwazyjnie sciagnac ta nakładke progowa to wtedy zrobie foty i zobaczycie jak sie sprawa ma!
POZDRO! |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 06-05-08, 23:27
|
|
|
krzysiek8833, ale tu Cię nikt nie straszy tylko dobrze radzi. Często w warsztatach lubią sobie przyoszczędzić na czasie i materiale.. Ja też znam auta po podobnych zabiegach typu gazeta lub pianka montażowa.
Porób fotki to będziemy myśleć dalej ! migomaty drogie nie są |
_________________
|
|
|
|
|
|