Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z m50
Autor Wiadomość
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 24-04-08, 09:39   

Hubabuba napisał/a:
Zastanawia mnie jedynie, co się mogło stać jeżeli głowica pękła.... wiadomo motor musiał się zagotować...

katowanie na zimno!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Hubabuba 



BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 644
Skąd: Polska
Wysłany: 24-04-08, 09:48   

a widzisz, tyle tylko że ja nie katuje w ogóle aut... a poprzedni sprzedający się wykręca.

teraz już po zawodach, oni czekają na decyzje co robić. W takim układzie szukam głowicy.
_________________
built not bought
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 24-04-08, 10:19   

jak motor był przegrzany to mogły spuchnąć też tłoki i w takim wypadku przy każdej mocniejszej i dłuższej przegazówce wóz będzie stawał i trzeba będzie odczekać, aż się schłodzi
tego jednak nie doczekasz bo się bierz za robotę

[ Dodano: Czw Kwi 24, 08 10:19 ]
pytałeś juz o koszty???
 
 
Hubabuba 



BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 644
Skąd: Polska
Wysłany: 24-04-08, 11:28   

Coś tam mówili, że tłoki są ok i ruszali tłokami i było spoko. Coś tam o rantach mówili chyba tłokowych, że ich nie ma i ponoć to dobra informacja.

Licze że zamknę się w 1500.

Raczej nie będę ściągał dołu, bo nie mam na to kasy - tymbardziej w razie czego na remont. A z tego co wiem, to przed rozłożeniem głowicy - wszystko było wporządku. Po za odpalaniem (woda na cylindrze, ubywanie płynu, woda w oleju i dymienie na biało)
_________________
built not bought
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 24-04-08, 14:42   

Hubabuba, idź na całość wkładaj 2.8! Musisz wyłożyć pewną sumkę na remont!
Kupujesz 2.8 wkładasz kolektor od 2.5, stroisz kompa i masz 220 KM!
I jak nie opłaca się???
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 24-04-08, 14:52   

Z tym kolektorem to nie jest taka prosta sprawa, gdyż przy okazji swojego swapu mocno studiowałem temat i okazywało się na hamowni, że w niektórych przypadkach moc wzrastała, ale moment spadał, o który najbardziej chodzi.
Oprócz strojenia trzeba jeszcze dodać regulator ciśnienia paliwa, dobrze też udrożnić wydech np. z M3 łącznie z baranami.
Można kombinować na inne sposoby tj. most.
Najważniejsze aby pamiętać, że po zwiększeniu dawki paliwa trzeba zmienić skład mieszanki bo wykończymy motor (na faktach).
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 24-04-08, 14:58   

padre, ale mi gadke popsułeś! :mur: Ja tu kolegę namawiam na Swapika, żeby się dowiedzieć jak to wszystko wygląda w rzeczywistości, bo kiedyś sam może będę chciał tak zrobić! :mur:
;)
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Hubabuba 



BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 644
Skąd: Polska
Wysłany: 24-04-08, 22:35   

na 2.8 nie mogę sobie niestety pozwolić. Musze pozostać przy 2.0.

Właśnie mój bardzo dobry znajomy, ściągnął sobie m50b20 z anglika po wypadku. Przebieg 132 tysiące - z bardzo pewnego źródła. Dziś dostałem od niego cynke, że sprzedaje bo zmienił plany - kupuje co innego.

Jutro jade z przyczepką.

boję się trochę zaryzykować kupując jakikolwiek silnik. Mam już takie coś, że nie ufam już nikomu w kwestiach części i aut.

Muszę podjąć szybką decyzję do jutra... ten znajomy powiedział, że jak dla mnie to za ten silnik bez osprzętu - 750 zł.

Ja z kolei byłem dziś oglądnąć to pęknięcie... holly shit... głowica pęknięta pomiędzy zaworami i to pęknięcie bardzo widoczne, nie trzebabyło sprawdzać szczelności. bardzo sympatyczne pęknięcie.

Zaś oglądałem tłoki, hmmm... silnik u mnie nie wróży już niczym dobrym chyba...

1 tłok był ok.
2.3.4.5 - nie wiem bo były na dole
6 tłok ruszał się na boki... :niepasi:

czyli realne że 5 też ruszał się lekko na boki, bo pęknięcie pomiedzy 5 a 6.
_________________
built not bought
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14