problem z m50 |
Autor |
Wiadomość |
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Hubabuba
BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 644 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-04-08, 09:48
|
|
|
a widzisz, tyle tylko że ja nie katuje w ogóle aut... a poprzedni sprzedający się wykręca.
teraz już po zawodach, oni czekają na decyzje co robić. W takim układzie szukam głowicy. |
_________________ built not bought |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 24-04-08, 10:19
|
|
|
jak motor był przegrzany to mogły spuchnąć też tłoki i w takim wypadku przy każdej mocniejszej i dłuższej przegazówce wóz będzie stawał i trzeba będzie odczekać, aż się schłodzi
tego jednak nie doczekasz bo się bierz za robotę
[ Dodano: Czw Kwi 24, 08 10:19 ]
pytałeś juz o koszty??? |
|
|
|
|
Hubabuba
BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 644 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-04-08, 11:28
|
|
|
Coś tam mówili, że tłoki są ok i ruszali tłokami i było spoko. Coś tam o rantach mówili chyba tłokowych, że ich nie ma i ponoć to dobra informacja.
Licze że zamknę się w 1500.
Raczej nie będę ściągał dołu, bo nie mam na to kasy - tymbardziej w razie czego na remont. A z tego co wiem, to przed rozłożeniem głowicy - wszystko było wporządku. Po za odpalaniem (woda na cylindrze, ubywanie płynu, woda w oleju i dymienie na biało) |
_________________ built not bought |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 24-04-08, 14:42
|
|
|
Hubabuba, idź na całość wkładaj 2.8! Musisz wyłożyć pewną sumkę na remont!
Kupujesz 2.8 wkładasz kolektor od 2.5, stroisz kompa i masz 220 KM!
I jak nie opłaca się??? |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 24-04-08, 14:52
|
|
|
Z tym kolektorem to nie jest taka prosta sprawa, gdyż przy okazji swojego swapu mocno studiowałem temat i okazywało się na hamowni, że w niektórych przypadkach moc wzrastała, ale moment spadał, o który najbardziej chodzi.
Oprócz strojenia trzeba jeszcze dodać regulator ciśnienia paliwa, dobrze też udrożnić wydech np. z M3 łącznie z baranami.
Można kombinować na inne sposoby tj. most.
Najważniejsze aby pamiętać, że po zwiększeniu dawki paliwa trzeba zmienić skład mieszanki bo wykończymy motor (na faktach). |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 24-04-08, 14:58
|
|
|
padre, ale mi gadke popsułeś! Ja tu kolegę namawiam na Swapika, żeby się dowiedzieć jak to wszystko wygląda w rzeczywistości, bo kiedyś sam może będę chciał tak zrobić!
|
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
Hubabuba
BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 644 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-04-08, 22:35
|
|
|
na 2.8 nie mogę sobie niestety pozwolić. Musze pozostać przy 2.0.
Właśnie mój bardzo dobry znajomy, ściągnął sobie m50b20 z anglika po wypadku. Przebieg 132 tysiące - z bardzo pewnego źródła. Dziś dostałem od niego cynke, że sprzedaje bo zmienił plany - kupuje co innego.
Jutro jade z przyczepką.
boję się trochę zaryzykować kupując jakikolwiek silnik. Mam już takie coś, że nie ufam już nikomu w kwestiach części i aut.
Muszę podjąć szybką decyzję do jutra... ten znajomy powiedział, że jak dla mnie to za ten silnik bez osprzętu - 750 zł.
Ja z kolei byłem dziś oglądnąć to pęknięcie... holly shit... głowica pęknięta pomiędzy zaworami i to pęknięcie bardzo widoczne, nie trzebabyło sprawdzać szczelności. bardzo sympatyczne pęknięcie.
Zaś oglądałem tłoki, hmmm... silnik u mnie nie wróży już niczym dobrym chyba...
1 tłok był ok.
2.3.4.5 - nie wiem bo były na dole
6 tłok ruszał się na boki... :niepasi:
czyli realne że 5 też ruszał się lekko na boki, bo pęknięcie pomiedzy 5 a 6. |
_________________ built not bought |
|
|
|
|
|