Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
wygląd 323, a 325!
Autor Wiadomość
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-04-08, 01:46   wygląd 323, a 325!

Jak rozróżnić wygląd zewnętrzny silnika M52B25 170KM produkowanego po 95 roku, a wygląd zewnętrzny silnika M50B25 190KM produkowanego do 99roku?
Po 95 r różnią się wyglądem zewnętrznym? Czy są identyczne?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
DIDI 
Black gleboszuracz



BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 1417
Skąd: NBA
Wysłany: 27-04-08, 02:10   

Nie wiem jak w trójce ale pewnie tak samo. W piątce jak lukałem to jest całkiem inny kolektor ssący. Od razu widać że to nie 325 :cwaniak:
_________________
"My robimy te manewry tuuuu, więc podejdź bliżej i zejdź trochę w dół..." :P

MOJE FELGI NA SPRZEDAŻ!!!
http://img511.imageshack....38/becikes3.jpg

Moja black bejbe ;) http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=279
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-04-08, 09:57   

Rozumiem, że M50B25 cały czas było produkowane bez żadnej zmiany na wyglądzie!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 28-04-08, 09:32   

ostatnio widzialem u kolegi w 3.2.8 i powiem ze taki ten kolektor mniejszy taki bardziej smukly no i wogole caly silnik jakis taki maly.....
3.2.3 tez jast prawie takiej samej budowy i zewnetrznej optyki mniejszy....nie wiem czemu ale M50B25 jest bardziej masywny i wizualnie taki potezniejszy....jak dla mnie
323 i 328 po 95 roku powinny miec budowe tych wczesniejszych.....konkretniej to wyglada..... :ok:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 29-04-08, 11:52   

Tak jak napisali koledzy w M50 jest kolektor ssący znacznie większy niż w M52.
Druga sprawa to korek wlewu oleju w M50 jest od strony ściany grodziowej, a w M52 od strony vanosa.
M50 mają sterownik Bosha, a M52 Siemensa
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-04-08, 12:55   

padre napisał/a:
Druga sprawa to korek wlewu oleju w M50 jest od strony ściany grodziowej, a w M52 od strony vanosa.

Kurde z tym korkiem to lekkie zamieszanie jest! Widziałem w M50 od strony chłodnicy!
Jakiś farmazon! Na bank był to M50!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 29-04-08, 15:01   

Cytat:
Druga sprawa to korek wlewu oleju w M50 jest od strony ściany grodziowej, a w M52 od strony vanosa.
kich r

zgadza się bywają M50 co maja korek to po 1 to po 2 stronie, widziałem kilka takich różnic i to napewno były m50!!
natomiast mój kolega ma m52b20 z 96 roku i ma korek od strony podszybia :oczy:
niewiem o co chodzi z tymi korkami, ale to napewno nie znak rozpoznawczy m52
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 29-04-08, 15:11   

Największa różnica to kolektor ssący, a poza tym M52 jest aluminiowy
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 29-04-08, 19:31   

lolejko, naprawde nigdy sie nie spotkałem zeby do 99 roku były produkowane ciągle m50, dam sobie głowe uciac ze po 95 roku były tylko m52 i nie było juz m50.
co do wygladu na najłatwiej rozpoznac po ssącym,w m50 jest duzy i taki prosty poziomy jak w TDS natomiast w m52 jest zaokrąglony, mniejszy i schodzi sie ku dołowi.
ta róznice widac od razu, m52 ma aluminiowy blok m50 zeliwny.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14