Przesunięty przez: yeahman 27-08-10, 10:34 |
Zawieszenia sportowe |
Autor |
Wiadomość |
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 08-05-08, 11:09 Zawieszenia sportowe
|
|
|
Jakie kto ma zawiesznie sportowe? Chodzi mi o to żeby przy zakupie wiedzieć czego się spodziewać. Jakiej są firmy, jaki mają kolor, ile obniżają, jaka jest trakcja i jaki jest komfort! Myślę, że taki temat pomoże przyszłym kupującym takie zawieszenia! |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
kryters
BMW: E36
Imię: Łukasz
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Lut 2008 Posty: 195 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 08-05-08, 14:14
|
|
|
Więc może ja zacznę Mam zawieszenie KONI Sport. Amorki żółte, sprężyny niebieskie (progresywne). Zawias ten już był założony jak kupiłem autko.
W sumie to dokładnie nie wiem ile obniżają ale z tego co znalazłem w katalogu to chyba przód- 40 tył- 20 lub 50 - 40.
Co do komfortu to - wrażenia z pierwszej jazdy- myślałem że jadę taczką :niepasi: Wcześniej woziłem się golfem III z normalnym zawiasem więc może dlatego były takie moje odczucia. Ale jakoś się przyzwyczaiłem. W zakręty wchodzi się elegancko
Ale za to powoli zaczyna mi już tapicerka trzeszczeć od tych naszych polskich dróg
Co do tego obniżenia to jestem za tym drugim. Bo dupa tak mi siedziała że w końcu wymieniłem z tyłu sprężyny na normalne.
W zimie w koleinach to zdarzało się że tarłem całym podwoziem
I tym samym chciałem trochę zmniejszyć twardość bo powoli zaczęła mi już dokuczać.
Dopiero niedawno dowiedziałem się że mają również regulację siły tłumienia Na razie regulowałem tylko przód bo tył trzeba rozkręcać. Różnica w regulacji jest zauważalna.
Przy okazji dodaję fotkę jak wyglądała bmka przed zmianą sprężyn.
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 08-05-08, 14:37
|
|
|
Zielone zazywczaj sa sprezyny Weitec |
_________________ rev |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
SID
BMW: E36 Sedan
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 1037 Skąd: Mrągowo
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 08-05-08, 21:38
|
|
|
vmasher napisał/a: | a czerwone sprężyny
co to moze byc za firma ? |
Czerwone to też mocno obniżające H&R, które również wypuściły niebieskie- średnio obniżające |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 08-05-08, 23:23
|
|
|
U mnie tak - Bilstein B6 + niebieske sprężyny H&R przód i tył (-40 bodajże). Komfort dużo lepszy niż mnie straszyli (amorki dodatkowo utwardzone, znajomy robił pod drift, ale sprzedał E30 i kupił nyske s13)
Prowadzenie super, dosyć twardo (ale komfortowo jak dal mnie), nic tylko polecić
Jak wygląda na tym zawiasie można w galerii zobaczyć |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 08-05-08, 23:35
|
|
|
Trzeba też dodać zawieszenie:
- M3, które obniza o około 30mm,
- sprężyny M-technic też około 30mm
- Biały AC Schnitzer- około 30mm (mam przód)
te zestawy obnizają, ale bez pogorszenia komfortu
- niebieski H&R 40/20 również delikatnie (mam tył) |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 09-05-08, 10:26
|
|
|
Annoth, masz niebieski H&R??? I jak wrażenia. bo nad tym się zastanawiam.
Amorki Bilstein B6 i blue H&R dobry zestaw
padre napisał/a: | Biały AC Schnitzer- około 30mm (mam przód) |
padre nie są twarde te Ac? Bo słyszałem, że nie da sie na tym jeździć. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 09-05-08, 11:30
|
|
|
AC Schnitzera przyrównałbym raczej do m-technica. Nie ma utraty komfortu jazdy w znacznym stopniu. W żadnym razie nie jest to decha.
Teraz właśnie chcę zapodać do nich B6, wtedy pewnie znowu stracę trochę na komforcie. |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 09-05-08, 17:04
|
|
|
lolejko, wrażenia jak najbardziej pozytywne. Jest twardo, ale nie jest to twardość męcząca. Po przejechaniu 350 km nonstop nie odczuwałem zmęczenia ani innych negatywnych objawów (co prawda w jednym miejscu podskakiwałem jak piłeczka, ale to juz wina drogi - krajowa 7, przed płońskiem za intercarsem. kto jeździ wie o który fragment mi chodzi )
Swoją drogą widać, że galerie moją oglądałeś |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 09-05-08, 20:42
|
|
|
Czerwone H&R wcale nies atkei mocne, np. w E30 te M-technik obnizaja -35/35 |
_________________ rev |
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 09-05-08, 22:10
|
|
|
BMW: u mnie bilstein b6 wyregulowany pod mase m30 + spręzyny robione na zamówienie pod mase m30 + robione na zamówienie stabilizatory o większej sztywności
obniżenie -30/-30
prowadzenie idealne ;]
ALFA: fabryczne sportowe zawieszenie -15/-10+grubsze stabilizatory - bujania się brak
-bardzo niskie auto ... |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
|
|
|
|
|