M52B25 da się coś podkręcić? |
Autor |
Wiadomość |
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 13-05-08, 10:40
|
|
|
Niestety nie ma takiej recepty jak przy 2.8 (chociaż jest udowodnione, iż w większości przypadków nie daje pozytywnych efektów w momencie obrotowym)
Ja w 2.5 wstawiłem sprawdzonego chipa, który jednak w silniku wolnossącym nie daje dużych efektów, a do odczuwalnych to tak szybko się przyzwyczaisz, że po czasie zaczniesz się zastanawiać, czy faktycznie były.
Są też chipy wyczynowe, ale tu bardzo zwiększy się spalanie- wyniszczające. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 13-05-08, 11:34
|
|
|
Ja robiłem z M50B25 bez vanosa.
Kupiłem zestaw z całym oprzyrządowaniem aby uniknąć kombinacji.
Most zostawiłem z 2.5, gdyż jest trochę krótszy aniżeli w 2.8 o ile dobrze pamiętam 2.93, a mój 3.15 czyli troszeczkę lepsze przyspieszenie. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 13-05-08, 13:25
|
|
|
wał dałem z 2.8 i nie było żadnego problemu |
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 13-05-08, 13:48
|
|
|
jak dla mnie to nie ma co podkręcać o te pare koników bo i tak po czasie przestaje być to odczuwalne dla kierowcy...pociecha na krutką mete....
jak podkręcać to konkretnie ...uturbić i już...albo wcale nic nie kombinować.......
albo kupić M-powera...i problem z głowy,choć po czasie i to może znudzić się prawdziwemu napaleńcowi mocy.... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 13-05-08, 14:26
|
|
|
seebba napisał/a: |
albo kupić M-powera...i problem z głowy,choć po czasie i to może znudzić się prawdziwemu napaleńcowi mocy.... |
do wszystkiego można się przyzwyczaić
myślałem jakiś czas temu nad kompresorem, ale też jest strasznie dużo przeróbek jakby isę chciało żeby wszystko działało poprawnie |
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 13-05-08, 14:54
|
|
|
dużo roboty i co najważniejsze kasy....
ja już uruchomiłem skarbonke i zaczynam do niej sypać talary...zbiórka na turbinke...
na samą myśl już się ciepełko robi...
pssssssss..... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
Jaras E21
BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 13-05-08, 17:46
|
|
|
warto założyć dolot z m50b25 ... daje bardoz pozytywne efekty w tym silniku ... słyszałem ze rzędu kilkunastu km |
_________________ krucjata przeciwko kebap style`owi !
E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 13-05-08, 20:00
|
|
|
Jaras E21 napisał/a: | warto założyć dolot z m50b25 ... daje bardoz pozytywne efekty w tym silniku ... słyszałem ze rzędu kilkunastu km |
masz tą teorię potwierdzoną jakimiś danymi?
to jest taka sama teoria jak zmiana samego kolektora z 2.5 do 2.8
jak wydech z 2.5 w 2.8 daje kilka km to według ciebie ile daje kompletny wydech z M3?
Fajnie jest udrożnić wydech, ale i dolot trzeba wtedy udrożnić, ale wtedy znowy za dużo powietrza staje się smiertelne dla silnika i musimy przejść do regulatora ciśnienia paliwa i ustawić nowy skład mieszanki i to dopiero początek zabawy................... |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 13-05-08, 21:47
|
|
|
Jaras E21 napisał/a: | warto założyć dolot z m50b25 ... daje bardoz pozytywne efekty w tym silniku ... słyszałem ze rzędu kilkunastu km |
No ten przepis jest znany właśnie do M52B28, a czy w M52B25 się sprawdzi? |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 14-05-08, 10:16
|
|
|
lolejko napisał/a: | No ten przepis jest znany właśnie do M52B28, a czy w M52B25 się sprawdzi? |
słyszałem że w b25 to nie działe ylko i wyłącznie b28
lolek a po co pytasz o swap z m52b25 na b28 a nie lepiej od razu kupic b28 i mieć świety spokuj??
poza tym nie wiem po co sie tak uparłes na b25 i szukać na siłe tuningów i sie uszcześliwiać na siłe jak mozna kupic b28 |
_________________
|
|
|
|
|
|