Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem przy zamianie kiery !!
Autor Wiadomość
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 27-05-08, 18:34   Problem przy zamianie kiery !!

Witam, dzisiaj wziąłem się za wymianę kiery w e36 - ze zwykłej - tej dużej czarnej, na taka mniejsza z logiem bmw w kolorze!
No i problem tkwi w tym, że i ta i ta kiera jest do e36, ale ta która chciałem zamontować, ma oprócz kostki od poduszki druga kostkę na 6 pinów - z czego w 2 pinach są kabelki! I ta kostka tak wystaje z kiery, że nie daje się jej obrócić w pełni, gdyż ta kostka blokuje w pewnym momencie! Kurde nie mam aparatu bo był zrobił zdjęcia, byście wiedzieli dokładnie o co biega! Ale może ktoś spotkał się z podobnym problemem i jest w stanie mi pomoc! Dodam jeszcze że tył tej starej kiery w miejscu łączenia jest metalowy, a ta która chce założyć ma plastik! Czy da się zmienić sam tył?? Czy ktoś przerabial podobny temat ?? Czekam na jakąkolwiek pomoc!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-05-08, 20:05   

Jeżeli drugiej kostki nie podłaczasz... to czemu po prostu jej nie wyrzucisz... :hyhy:
Czasami najprostsze metody są najskuteczniejsze... :P
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 27-05-08, 20:24   

Ale ta kostka ma 2 końce i przy jednym z nich są kable od poduchy! A dopiero potem rozchodzą się na 2 kostki! Sam niewiem co z tym zrobić! Może ktoś już to przerabial
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-05-08, 20:53   

Wywal to jakoś !! !! Albo spróbuj przełożyć te tyły, może podejdzie!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 27-05-08, 21:05   

No widzisz trochę się waham, bo niechciałbym zepsuć obu kierownic!! Bo patent z tyłem już dzisiaj miałem, aby przełożyć! A napiszcie mi jeszcze na jakiej zasadzie dokładnie działa klakson - dwie blaszki się stykają - czyli plus z minusem , minus z minusem, czy plus z plusem ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-05-08, 21:27   

plus z minusem nigdy!!!!! Zapamiętaj !! !!!!! :cisza: :cisza:
plusy się stykają! Ja w tej kierze co miałeś rozbierałem tył i jak dobrze pamiętam bez problemowo schodził!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 27-05-08, 22:16   

Mnie chodzi o to, aby tylko wyjąć to kółko z tylu z tym metalem i przełożyć do tej drugiej! Jutro jak się uda to podam foty o co chodzi!

[ Dodano: Sro Maj 28, 08 09:16 ]
tak to wyglada - ta druga kiera


kostka zaznaczona czerwonymi kółkami to własnie ta kostka, która nie pozwala obrócić kierownicą

[ Dodano: Sro Maj 28, 08 09:25 ]


może uda się zmienić ten plastkowy tył, na tamten ze starej kiery
tam tył jast z takim metalowym kółkiem

[ Dodano: Sro Maj 28, 08 09:50 ]
http://allegro.pl/item372...nowy_model.html

o taką kierę sie rozchodzi !! chce taka założyć

[ Dodano: Sro Maj 28, 08 13:32 ]
to jest tył z mojej starej kiery:

[ Dodano: Sro Maj 28, 08 21:12 ]
Co do zmiany kiery, to już wiem praktycznie o co chodzi i interesuje mnie tylko jedna rzecz - przy kolumnie jak zdejmiemy kiere, to jest u góry taki plastikowy biały bolec, który się wciska i wyciska! Do czego on służy - po angielsku on ma opis "slip ring pin"

tu jak wszystko zrobić krok po kroku...
http://home.earthlink.net...eringwheel.html



temat kiery załatwiony, ale interesuje mnie do czego ten bolec jak wyżej(ten zaznaczony czerwonym kółkiem) czy jest istotny czy nie koniecznie ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 14