Coś ode mnie. Zdecydowanie wolę robić zdjęcia jak mi dłonie nie zamarzają... Jako fotograf (fotograf-amator) nie jestem zadowolony z tego dnia. Ale to ocenią inni, a nie ja. Krytyka mile widziana
BMW: E46 3XX Touring Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Wrz 2008 Posty: 941 Skąd: Siedlce i Wawka
Wysłany: 20-10-10, 11:13
większośc fotek masz takich że przód auta w ogóle nie oddycha czyli w tyle dużo w kadrze a z przodu nic, wiem że w sumie to drift wiec dym też się liczy ale ja bym chyba próbował nawet przy obróbce stawiać centralnie punkt główny - czytaj auto , oczywiscie nie pisze o kadrach które z zamierzenia miał być ucięte
ps. bonus AMG z shiftera jakoś sobie słabo w lublinie radziło i uważam że to zdecydowanie za ciężkie auto jak na takie akcje
No właśnie to nie było takie łatwe. Z jednej strony wiadomo auto to punkt centralny, ale jest też dym który w drifcie jest taką wisienką na torcie Patrząc na 10 (może zły przykłąd bo tu jest niezdrowo ciasny kadr z każdej możliwej strony) to auto jest centralnie, niby panoramowanie jest, coś tam z dynamiki też widać ale szału nie ma. Takich zdjęć miałem setki więc trzeba było coś z kadrami kombinować. Wbrew pozorom to dużo myślenia żeby wykrzesać jakiś ciekawszy kadr.
No i szukałem różnych wersji. Szkoda że nikt więcej nie piszę nic o zdjęciach. Nie wymagam szczególnych komentarzy typu "nad dachem wystaje kawałek krzaka, lub auto o 2stopnie krzywo itp". Mówcie ludzie które zdjęcie się podoba, a które mniej. To naprawdę pomoże w kolejnych wariacjach z aparatem Się nie obrażę przecież jak ktoś mi napisze że są do dupy.
A no i z tymi kadrami to też taka sprawa, że mając 30 zdjęć gdzie auto jest centralnie to nie pomoże nam nic wtedy i paczka zdjęć uznana będzie ogólnie za nudną. Szczególnie że na treningu wymiatały 4 auta, no max 5. Więc i one mają najwięcej zdjęć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach