Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Szpera, elektroszpera !!
Autor Wiadomość
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 06-07-08, 08:35   

szperun 100% to jest to :ok:
_________________
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 23-07-08, 11:47   

jest na zasadzie wiscozly taka sama byla montowana w IX np E30 totalna porazka po wlozeniu do auta nie wiadomo kiedy zlapie i kiedy odpusci zero kontroli :( nie wime czy dobrze widze ale cos sie tam mam dzic jeszcze z cisnienim oleju w dyfrze wiec nie wiadomo czy tez nie jest sterowana pompka oleju ktora jest zamontowana w dyfrze jesli tak to czym wieksze nagle cisnienie tym bardziej spina oprocz tego widac ze jest normalna szpera plytkowa LSD sprostowanie do wypowiedzi z pierwszej strony w E30 ///M szpera wynosila 40 % a nie 25%

W E34 540 mialem bardzo fajna szpere zalaczala sie w momencie naglego dodania gazu i zawszena wsteczny wylaczala sie powyzej 60 km/h dzialal podobnie jak wiskotyczna tylko zalaczala sie odrazu po naglym dodaniu gazu przy lekkim nie zalaczala nie mialem ochoty rozbierac mostu zeby sprawdzic i zaluje zwykla plytkowa LSD znam na pamiec
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-07-08, 02:10   

Ja właśnie kocham swoją emkę za to że dokładnie wiadomo kiedy złapie, a kiedy puści ;)
_________________
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 24-07-08, 07:07   

E ja kocham swoja 335i, ze nigdy nie pusci :hyhy: ;)
_________________
rev
 
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 24-07-08, 08:11   

no tak to jest wlasnie najwazniejsze ze wiadomo kiedy nie pusci a w przypadku szper wiskotycznych lub dzialajacych na zasadzie sily odsrodkowej czy zapinanych olejem tak naprawde nie wiadomo , jedno jest pewne blokada ploytkowa LSD potocznie szpera jest najlepszym wynalazkiem jaki istnieje :) reszta to półprodukty
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 24-07-08, 12:34   

x_e_o_n napisał/a:
no tak to jest wlasnie najwazniejsze ze wiadomo kiedy nie pusci a w przypadku szper wiskotycznych lub dzialajacych na zasadzie sily odsrodkowej czy zapinanych olejem tak naprawde nie wiadomo , jedno jest pewne blokada ploytkowa LSD potocznie szpera jest najlepszym wynalazkiem jaki istnieje :) reszta to półprodukty


no tak tu sie z toba zgodze, jeszcze jak traktowalem E30 jako normalne auto mialem szpere 25% z M3 i zawsze lapala :)

Co do mojej poprzedniej wypowiedzi to powiedzialem to w formie zartu, bo teraz mam spawany dyfer :hyhy:
_________________
rev
 
 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-07-08, 18:33   

x_e_o_n napisał/a:
w przypadku szper wiskotycznych lub dzialajacych na zasadzie sily odsrodkowej czy zapinanych olejem tak naprawde nie wiadomo


To raczej kwestia jakości szpery, a nie samego rozwiązania. Moja adaptacyjna szpera chodzi cudnie ;)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15