BMW: E90 320d 190KM
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan Pomógł: 48 razy Wiek: 41 Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 4148 Skąd: Radom
Wysłany: 10-02-11, 11:57
odgzeje troche kotleta,jakie papiery konkretnie trzeba miec zeby sobie zamontowac uzywana sekwencje legalnie i bez zadnych problemow?
bobi74 napisał/a:
ja sprzedalem ostatnio cala instalke do V8 z papierami
x_e_o_n, jakie konkretnie to byly papiery?,domyslam sie ze papiery firmy ktora to zakladala i wogole ale czy jeszcze cos poza tym jest potrzebne?no nie wiem np:xero dowodu auta z ktorego sekwencja byla wyciagnieta etc?jak sie sprawa ma z wpisem w dowod?firma ktora montuje daje papier i wydziale komunikacji wbijaja w dowod czy to sie jakos inaczej odbywa?pytam o to wszystko bo myslalem kiedys nad taka opcja a ze sekwencje ogolnie uwazane sa za drogie instalacje to jakby mnie wyszlo( kiedys tam powiedzmy)2000zl za sekwencje to nie jest to taki zly interes
BMW: E46
Imię: Tomek
Nadwozie: Touring Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 846 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 10-02-11, 22:49
Do silników czterocylindrowych koszt instalacja nowej waha się w granicach 2000-2400zł, zależy jaka, więc ja nie widzę sensu żeby ładować za 2 tyś używkę... a co do papierów to chyba tylko homologacja na butlę (jeżeli nie masz, wysyłasz maila o kopię do firmy która ją wyprodukowała, spisujesz dane z tabliczki i za 50zł masz ) Jest to sprawdzone, ostatnio zamawiałem znajomemu... I chyba to wszystko, resztę powinna Ci wystawić osoba która montowała...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach