moje bejbe jest chore |
Autor |
Wiadomość |
sterol [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-08, 17:11 moje bejbe jest chore
|
|
|
witam własnie zauwarzyłem ze na moscie tylnim dokładnie na dyfrze jest wyciek olej tzn dyfer jest spocony no i te stuki jak wysprzeglam samochod pryu cofaniu jest głuche stukniecie . tak samo przy przerzucaniu z jedynki na drugi bieg . przy zaciagnietym recznym z wrzuconym wstecznym przy szybszym puszczaniu i i wciskaniu sprzegała (szybkie krutkie ruchy ) napier.... jak dzik panowie pomocy bo serce boli..... |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
sterol [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-08, 17:22
|
|
|
:D boki nigdy:D:D ile kosztują antybiotyki?? zeby już nic nie stukało.. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
sterol [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-08, 17:44
|
|
|
ok jutro jade to mechanika i sproboje sie czegoś dowiedzieć
[ Dodano: Wto Sie 12, 08 17:46 ]
jak byłem na kanale to zdaje mi sie ze stuki były ze srodka dyfra albo niedalekiej okolicy.. |
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-08-08, 17:53
|
|
|
że wyciek..to się zdarza. trzeba by go zlikwidować i uzupełnić olej. jeśli jesteś pewien ze to stuka dyfer no to już pewnie nie ma w nim oleju i umiera ale najpierw sprawdził bym poduszki amortyzatorów tuleje wahacza. tez możesz sprawdzić elastyczny łącznik wału i podporę wału ( ale one raczej cały czas hałasują, może tez być walnięty krzyżak wału ale to raczej w dużym fiacie się działo a nie w BMW.
ceny części około:
tuleja wahacza od 25złszt( ja na takich jeżdżę i jest ok, nie ma sensu kupować oryginału)
podpora wału 100zł
poduszka amortyzatora 28zł |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
sterol [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-08, 17:58
|
|
|
elastyczny łącznik wału sprawdzałem sroby sztywno nie pływają w gumie.. a jezeli tak jak mówisz dyfer umiera z braku oleju to jezeli okazało by sie ze to to i dolał bym oleju to stuk by zniknoł czy trzeba nowy dyfer. i jezeli nowy dyfer to trzeba zajebistego miechanika który umie wymienić dyfer i nastawić tak powinło byc bo coś mi sie zdaje ze to trzeba zrobić precyzyjnie.. |
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-08-08, 18:06
|
|
|
e tam, sam byś wymieniał tylko klucz pneumatyczny by się przydał bo śrub nie ruszysz zwykłym kluczem. Najlepiej by było zajrzeć do środka w jakim stanie są satelitki, no ale jesli uzupełnisz olej i stukanie ustąpi to bym się nie przejmował. |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
kamilo
BMW: ee Lanos 1.6 SX
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 59 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 12-08-08, 22:27
|
|
|
co do stukania to mojej E30 dyfer po prostu był luźny, poluzowane były śruby łączące go z belką, po skręcenie go z belką przestał stukać |
|
|
|
|
sterol [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-08, 21:42
|
|
|
nie wiem dziś jak jechałem i miałem 3 tyski obrotów po mocniejszym nacisnieciu gazu to też coś telepało w pododze chyba to poduszka napiernicza a olej cieknie z jednego uszczelniacza olej jest bo sprawdzałem. co myslicie o tym telepotaniu przy szybszej jeździe jest tak jak mam od2700 do 3000 odrocików. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 13-08-08, 23:00
|
|
|
Musisz podjechać do jakiegoś mechaniora, bo podobne objawy może i wydawać docisk na sprzęgle, ale najbardziej jakieś luzy na tulejach lub poducha z tyłu. Tak obstawiam. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
sterol [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-08, 23:11
|
|
|
włąsnie sie ustawilem ze znajomym mechanikiem na jutro rano na ogledziny i naprawe i odrazu mam zamiar dodac troche mocy poprzez zmiane oprogramowanka:D:D:D zrobi to za frajer a zna sie na rzeczy:] napisze ile koników i co najwarzniejsze ile momentu skoczyło go góry |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 14-08-08, 00:23
|
|
|
sterol napisał/a: | włąsnie sie ustawilem ze znajomym mechanikiem na jutro rano na ogledziny i naprawe i odrazu mam zamiar dodac troche mocy poprzez zmiane oprogramowanka:D:D:D |
Jak już sprawdzi co stuka to pisz bo ciekawy jestem.
Nowa mapka??? Od razu opisuj czy czuć różnicę. Masz 320D 139Km??? |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 14-08-08, 13:51
|
|
|
jak dyfer stuka to zaspawać go ...100% |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
|