Przesunięty przez: vmasher 05-07-10, 18:01 |
jak wyregulować gaz |
Autor |
Wiadomość |
E30 ROST
e46 330iC skalpel
BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 517 Skąd: BAU
|
Wysłany: 21-02-11, 10:13
|
|
|
obroty niee to nie wina dlugosci!! a na benzynie nie faluje ci chodzi nawet o falowanie 50 obr/min? ja bym na poczatek obstawil silniczek krokowy wolych obrotow, jak nie to to mieszanka gazowa za uboga badz jeszcze lewe powietrze |
_________________ czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0 |
|
|
|
|
jok211
BMW: E-46 328i
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 104 Skąd: WKZ
|
Wysłany: 21-02-11, 11:01
|
|
|
Na benzynie jest OK,wiec to nie krokowiec lewe powietrze też odpada,mieszanke gazu właśnie przy tej wizycie mi ustawiali jest trosze lepiej niż było ale problem pozostał w mieście gdzie często się przyśpiesza i hamuje jeździ się okropnie.PS.Jak zgaśnie to wiadomo,ale jak zaczyna falować obroty schodza praktycznie do zera,kołyska do 1000 i tak kilka razy zanim się unormuje.ogólnie lipka a szkoda bo tanio się jeździ |
_________________
|
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 22-02-11, 00:26
|
|
|
"Dupa tam Panie Paździoch "
Faluje bo Twoje wtryski to totalne dno a Panowie dobrze wiedzą, że po montażu Hany będą mieli spokój. Dla ubawienia Dziatwy kazałbym im podłączyć Hany na tej samej długości wężykach co Valteki i wkleić wyniki na forum....
Valtekom może pomóc tylko zestaw naprawczy (7,50zł ) plus kalibracja plus korekty na każdym wtrysku osobno.... objedziesz max 3 tysiące km i problem wróci.
Pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
E30 ROST
e46 330iC skalpel
BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 517 Skąd: BAU
|
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 22-02-11, 12:18
|
|
|
Hana jest Koreańska. Znam auta które przelatały po 300tysi na Valteku, o niczym to nie świadczy. Jedyne co z tego możemy wywnioskować to że użytkownik miał niskie wymagania. Przy jakiej temperaturze przełączasz na LPG? Czy w mrozy -15 wtryski działają Ci prawidłowo na krótkich dystansach? Jak auto zachowuje się zaraz po przełączeniu na gaz? |
_________________
|
|
|
|
|
E30 ROST
e46 330iC skalpel
BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 517 Skąd: BAU
|
Wysłany: 22-02-11, 16:43
|
|
|
mam na gazie 2 auta nie bmw . dwie audi jedna na stagu 300 i valtekach 2 fure na landirenzo omegas'ie , staga mam ustawionego na 15*c przelaczenie i w mrozy nie zauwazam zadnej ale to zadnej roznicy i nigdy nic z nia sie nie dzialo! nie wplywa to ani na reduktor ani na listwe ! filtry wymieniam czesto zdarza sie ze nie przejezdzja 8000km. omegas mam wywalony czujnik i w wakacje nie uzywam benzyny chyba ze sporadycznie a w ziime 3-4 minuty po odpaleniu klikam na gaz ! |
_________________ czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0 |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 23-02-11, 00:55
|
|
|
Sam widzisz różnice
Masz ustawioną opcję rozgrzewania wtryskiwaczy?
To jest tylko Twój przypadek przeciwko np takiemu:
E36 Alexy na Diego G3 >> nie znosi zimy, faluje, gaśnie itp dopóki zimna
Nic w ten sposób nie udowodnimy dlatego dajmy już Sobie siana
Potrzeba screenów, plików osc itp żeby potwierdzić teorie
Pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Sidriel
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 320i
Imię: Krzysiek
Silnik: M50B20S2
Nadwozie: Coupe
Wiek: 39 Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-11, 11:00
|
|
|
jok211 napisał/a: | Na benzynie jest OK,wiec to nie krokowiec lewe powietrze też odpada,mieszanke gazu właśnie przy tej wizycie mi ustawiali jest trosze lepiej niż było ale problem pozostał w mieście gdzie często się przyśpiesza i hamuje jeździ się okropnie.PS.Jak zgaśnie to wiadomo,ale jak zaczyna falować obroty schodza praktycznie do zera,kołyska do 1000 i tak kilka razy zanim się unormuje.ogólnie lipka a szkoda bo tanio się jeździ |
Kolego miałem podobny problem na silniku M50B20 podczas jazdy ok, a na wolnych obrotach hustawka i przygasanie, czasem gasł podczas zejścia z obrotów + hamowanie i skręt (czyli zwiększone obciążenie silnika).
Konf. instalacji to: 2 listwy Valeteka po 3 wtryski, wężyki z 25 cm :/ reduktor KME Silver + KME Diego
Problem leżał w zestrojeniu całej instalacji i jej stanie technicznym.
Po pierwsze, dysze były dość spore bo 2,4mm przez co przy 1,0 - 1,1 Bar przy prawidłowym ustawieniu mapy komp. silnika skracał czas trysku poniżej możliwości Valteków. Czas trysku wtedy wynosił około 2,9-3,0ms, a moje Valteki (co dokładnie sprawdziłem podczas kalibracji) stabilnie pracowały powyżej 3,7ms. W efekcie trzeba było mocno wzbogacić (na mapie gazu) sektor biegu jałowego. Trzeba jednak uważać na wartości graniczne i niestabilną pracę wtryskiwaczy - która powoduje huśtawki obrotów.
Druga sprawa to stan techniczny reduktora i wtrysków. Reduktor jak się okazało był mocno brudny i przytkany, membrany popękane. A szpilka która odpowiedzialna jest za regulacje ciśnienia gazu (w KME Silver) zacierała się, powodując niechciane skoki ciśnienia.
Definitywnie pomogła wymiana reduktora oraz wtrysków (pojedyncze) na MagicJet + skrócenie węży + porządna regulacja mapy gazu i dobór wielkości dysz co zajęło mi trochę czasu
A! Jeszcze jedna ważna rzecz. Sprawdź masz podłączone ogrzewanie reduktora? Jest wpięte równolegle z nagrzewnicą? Czy może szeregowo w obwód ogrzewania przepustnicy?
Ta druga opcja to nie najlepsze rozwiązanie, daje słabsze ogrzewanie reduktora. A niekiedy jak jest rozgrzany silnik, może zostać w całości odcięte! |
_________________ Never Enough |
|
|
|
|
|