WYMIANA SPREZYN TYL |
Author |
Message |
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
|
Posted: WYMIANA SPRĘŻYN TYŁ
|
[ !!! ]
|
|
Witam...jak najprościej i najsprawniej zmienić sprężyny tył..E36... ;( |
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
Podnieść do góry furacza. Odkręcić u dołu amor i wyciągnąć springa. |
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
oj to bardzo dobrze.....biore się do roboty po niedzieli....zobacze jakie efekty... :hyhy: :hyhy: |
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
troszeczke..tak ze 20-30mm.... |
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote]troszeczke..tak ze 20-30mm....[/quote]
Gdybybyło więcej to łatwiej sprężynkę wcisnąć i fura niżej :D |
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
oprócz amora trzeba jeszcze jedną tuleje odkręcić ale to nie ma problemu. jak u siebie wyciągałem to kumpel wisiał na wahaczu a ja ciągnąłem za sprężynę :P |
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote="Don.Wojciech"]oprócz amora trzeba jeszcze jedną tuleje odkręcić ale to nie ma problemu.[/quote]
nie trzeba
wystarczy amor z dołu |
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote]nie trzeba
wystarczy amor z dołu[/quote]
dokładnie amor z dołu i sprężyna wychodzi !!
jak masz ściagacz to sam sobie poradzisz, jak nie masz to fakt - ktoś musi na wahaczu wisieć :ok: |
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
jak wy tam wsadziliście ściągacz :P może u mnie coś inaczej bo mam m tech zawieszanie. w kazdym bądź razie problemów nie było, sprężyny z przodu i z tyłu zmieniłem w 30 minut z zegarkiem w reku :) |
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote="Don.Wojciech"]sprężyny z przodu i z tyłu zmieniłem w 30 minut z zegarkiem w reku :)[/quote]
Mi zawsze z tymi ściągaczami się schodzi najdłużej. Sama kolumna do wymiany to moment. |
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
|
Posted: s
|
[ !!! ]
|
|
i odkręcam z tyłu amortyzator i nic,sprężyny nie moge ruszyć ni cholery,staje nogą żeby nagiąć i wyjąć sprężyne a tu nawet niedrgnie...hihihinie tylko amortyzator trzeba odkręcić.... :( |
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
tylko amor wystarczy ale nie wiem czy się da tak na lewarku bo ktos musi się powiesić na wachaczu by go odciagnac w doł |
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote]i odkręcam z tyłu amortyzator i nic,sprężyny nie moge ruszyć ni cholery,staje nogą żeby nagiąć i wyjąć sprężyne a tu nawet niedrgnie...hihihinie tylko amortyzator trzeba odkręcić....[/quote]
Seba tylko amor, ale wahacz trzeba mocna nagiąć w dół, mi kumpel wziął kawał rury zahaczył o coś tam pod spodem i mocno naginał wahacz w dół, a ja wyciągałem sprężyny !!
poszło pięknie !! |
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
|
Posted: g
|
[ !!! ]
|
|
i tak sie zrobi..... :hyhy: :ok: |
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote="seebba"]i tak sie zrobi..... :hyhy: :ok:[/quote]
musi się udać !! |
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
już niemoge się doczekać jutra jak zapodam ciżemki do Cukiereczeka..oj zapodamy z Vmasherem...aaajjjjjjjjjjj :yeah: :yeah: :yeah: :oczy: :oczy: :oczy: |
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
A jakby przed podniesieniem niech ktoś usiądzie na tyle i na kanale związać czymś sprężynę i potem dopiero podlewarować to sama chyba wypadnie prawda ? :hm: |
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote="yeahman"]na tyle i na kanale związać czymś sprężynę i potem dopiero podlewarować to sama chyba wypadnie prawda ? [/quote]
tak tylko ciężko jest związać jak siądzie to raz,
a dwa że jak pier :cenzura: nie i sie rozwiąże to lipa ;) |
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote="vmasher"]a dwa że jak pier :cenzura: nie i sie rozwiąże to lipa ;)[/quote]
Można zęby stracić. Lepiej jak ktoś wisi na wachaczu, wtedy bez problemu wyłazi. |
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
unas kiedyś latały spreżyny po warsztacie to zęby stracic to jest mało, one dziury w scianach robią :hyhy: |
|
|
|
Dresik.PL
BMW: E46 330sc
Imię: Voytec
Silnik: 3.0/0.6Bar
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
Koledzy fajnie wszystko fajnie. W mojej poprzedniej buni złamała się jedna sprężynka. Własnie tak jak Wy tu opowiadacie przystąpiłem do działania.. I co? I na pierwszej śrubie od amorka złamałem oba klucze;/ I tak oto odstawiłem samochód do warsztatu:-)
Ale plan był dobry:D |
|
|
|
|