Warning: include(/usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/cache/board_config.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/common.php on line 250 Warning: include(/usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/cache/board_config.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/common.php on line 250 Warning: include(): Failed opening './cache/board_config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/common.php on line 250 :: View topic - WYMIANA SPRĘŻYN TYŁ
Warning ! cookie path is empty! Check in in the Admin Control Panel or set it in the PhpMyAdmin table: prefix_config - cookie_path row
 Forum Index
 SearchSearch  MemberlistMemberlist RegisterRegister  Log inLog in

Previous topic «» Next topic
WYMIANA SPREZYN TYL
Author Message
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Posted:    WYMIANA SPRĘŻYN TYŁ [ !!! ]

Witam...jak najprościej i najsprawniej zmienić sprężyny tył..E36... ;(
 
 
lolejko
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

Podnieść do góry furacza. Odkręcić u dołu amor i wyciągnąć springa.
 
 
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

oj to bardzo dobrze.....biore się do roboty po niedzieli....zobacze jakie efekty... :hyhy: :hyhy:
 
 
lolejko
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

Ile w dół??
 
 
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

troszeczke..tak ze 20-30mm....
 
 
lolejko
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

[quote]troszeczke..tak ze 20-30mm....[/quote]
Gdybybyło więcej to łatwiej sprężynkę wcisnąć i fura niżej :D
 
 
Don.Wojciech



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Posted:     [ !!! ]

oprócz amora trzeba jeszcze jedną tuleje odkręcić ale to nie ma problemu. jak u siebie wyciągałem to kumpel wisiał na wahaczu a ja ciągnąłem za sprężynę :P
 
 
///ESIU
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Posted:     [ !!! ]

[quote="Don.Wojciech"]oprócz amora trzeba jeszcze jedną tuleje odkręcić ale to nie ma problemu.[/quote]

nie trzeba
wystarczy amor z dołu
 
 
vmasher



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Posted:     [ !!! ]

[quote]nie trzeba
wystarczy amor z dołu[/quote]

dokładnie amor z dołu i sprężyna wychodzi !!
jak masz ściagacz to sam sobie poradzisz, jak nie masz to fakt - ktoś musi na wahaczu wisieć :ok:
 
 
Don.Wojciech



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Posted:     [ !!! ]

jak wy tam wsadziliście ściągacz :P może u mnie coś inaczej bo mam m tech zawieszanie. w kazdym bądź razie problemów nie było, sprężyny z przodu i z tyłu zmieniłem w 30 minut z zegarkiem w reku :)
 
 
lolejko
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

[quote="Don.Wojciech"]sprężyny z przodu i z tyłu zmieniłem w 30 minut z zegarkiem w reku :)[/quote]
Mi zawsze z tymi ściągaczami się schodzi najdłużej. Sama kolumna do wymiany to moment.
 
 
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Posted:    s [ !!! ]

i odkręcam z tyłu amortyzator i nic,sprężyny nie moge ruszyć ni cholery,staje nogą żeby nagiąć i wyjąć sprężyne a tu nawet niedrgnie...hihihinie tylko amortyzator trzeba odkręcić.... :(
 
 
///ESIU
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Posted:     [ !!! ]

tylko amor wystarczy ale nie wiem czy się da tak na lewarku bo ktos musi się powiesić na wachaczu by go odciagnac w doł
 
 
vmasher



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Posted:     [ !!! ]

[quote]i odkręcam z tyłu amortyzator i nic,sprężyny nie moge ruszyć ni cholery,staje nogą żeby nagiąć i wyjąć sprężyne a tu nawet niedrgnie...hihihinie tylko amortyzator trzeba odkręcić....[/quote]

Seba tylko amor, ale wahacz trzeba mocna nagiąć w dół, mi kumpel wziął kawał rury zahaczył o coś tam pod spodem i mocno naginał wahacz w dół, a ja wyciągałem sprężyny !!
poszło pięknie !!
 
 
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Posted:    g [ !!! ]

i tak sie zrobi..... :hyhy: :ok:
 
 
vmasher



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Posted:     [ !!! ]

[quote="seebba"]i tak sie zrobi..... :hyhy: :ok:[/quote]

musi się udać !!
 
 
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

już niemoge się doczekać jutra jak zapodam ciżemki do Cukiereczeka..oj zapodamy z Vmasherem...aaajjjjjjjjjjj :yeah: :yeah: :yeah: :oczy: :oczy: :oczy:
 
 
yeahman
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

A jakby przed podniesieniem niech ktoś usiądzie na tyle i na kanale związać czymś sprężynę i potem dopiero podlewarować to sama chyba wypadnie prawda ? :hm:
 
 
vmasher



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Posted:     [ !!! ]

[quote="yeahman"]na tyle i na kanale związać czymś sprężynę i potem dopiero podlewarować to sama chyba wypadnie prawda ? [/quote]

tak tylko ciężko jest związać jak siądzie to raz,
a dwa że jak pier :cenzura: nie i sie rozwiąże to lipa ;)
 
 
lolejko
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

[quote="vmasher"]a dwa że jak pier :cenzura: nie i sie rozwiąże to lipa ;)[/quote]
Można zęby stracić. Lepiej jak ktoś wisi na wachaczu, wtedy bez problemu wyłazi.
 
 
///ESIU
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Posted:     [ !!! ]

unas kiedyś latały spreżyny po warsztacie to zęby stracic to jest mało, one dziury w scianach robią :hyhy:
 
 
Dresik.PL


BMW: E46 330sc
Imię: Voytec
Silnik: 3.0/0.6Bar
Posted:     [ !!! ]

Koledzy fajnie wszystko fajnie. W mojej poprzedniej buni złamała się jedna sprężynka. Własnie tak jak Wy tu opowiadacie przystąpiłem do działania.. I co? I na pierwszej śrubie od amorka złamałem oba klucze;/ I tak oto odstawiłem samochód do warsztatu:-)
Ale plan był dobry:D
 
 
Display posts from previous:   
[ REPLY ]
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group