czy warto montować gaz w e46 |
Autor |
Wiadomość |
koko2403
BMW: e46 323i
Silnik: M52TUB25
Dołączył: 31 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: RADOM
|
Wysłany: 09-11-11, 20:19
|
|
|
Pozatym wydaje mi się że jakby gaz był dobry to montowali by go w autach seryjnie ale chyba koncerny boja sie reklamacji i akcji serwisowych i tego nie robią. Choć obiło mi się coś o ucho że ktoś kupił seata z gazem w salonie ale nie wiem czy nie był montowany po za nim więc nie jestem tez w 100% pewny |
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 09-11-11, 20:32
|
|
|
Spinaczo widzisz nadal tylko solisz teksty, ktore nic nie wnosza.
Nie rozumiem dlaczego ktos wczesneij napisal, ze na gazie musi wiecej palic.
Jesli instalacja jest dobra, na dobrych czesciach to pali tak samo, po prostu nie widac roznicy to po co pzreplacac za paliwo
Ktos wspomnial o serwisie, co jak sie zepsuje? To ja proponuje w ogole silnik wymontowac bo azdy moze pasc i tez czeka nas serwis
Jeszcze koko wspomnial czemu tego w autach nie montuja.
Odpowiedz jest bardzo prosta, tu juz chodzi o polityke.
Panstwo juz na tym nie zarobi jakby produkowali auta z instalacja lpg.
Podobne jak auta na wode juz od dawna znamy technologie, ktora pzowala napedzac auta woda.
Nawet byl keidys program o taksowkarzu co domowym sposobem to zrobil czyli auto zuzywalo 20% paliwa a 80% wody.
A i co do tego, ze gaz zabija silnik - to kolejny mit wyssany z palca.
Jak sie dba tak ma.
Kolega ma 535i na pozadnej sekwencji nie dosc ze spalanie ma super, to kupil auto jak mialo 200 tys najechane, teraz ma 450 tys i zadnych problemow... Przy 400 tys byl na hamowni wyszlo mu 235KM wiec to jest najlepszy przyklad na to, ze gaz zabija silniki to mit |
_________________ rev |
|
|
|
|
RZaba
BMW: E36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomogła: 2 razy Wiek: 29 Dołączyła: 01 Lis 2011 Posty: 58 Skąd: Warszawa/Zielonka
|
Wysłany: 09-11-11, 22:09
|
|
|
koko2403 napisał/a: | Mowiłem że nie założe dziadowskiego gazu |
porzadna sekwencja to 2,5 kzl.
Nawet jesli policzysz instalke za 4... to? Nadal masz fajne spalanie
BTW troche ponad 4kzl to instalacja do prawie 300konnego v8.
Instalacje serwisuje owszem. W tym roku serwis kosztowal mnie cale 120zl.
Poza tym moj drogi... jak mi silnik walnie po 200.000, to ja z kasy zaoszczedzonej na roznicy w paliwie bede miala juz 10 silnikow na wymiane.
pzdr
RZaba |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 09-11-11, 22:14
|
|
|
Enzo, sory, myślałem, że to sarkazm.
1. Silnik spala do 20% więcej LPG (w litrach) niż benzyny, wynika to z różnych wartości opałowych.
2. Jestem Fanem LPG, nie widzi tego tylko ktoś kto nie doczytał i się rozpędził.
3. LPG nie montują w fabrykach bo lobby naftowe wydaje grube miliony na łapówki.
4. Silnik przejedzie na LPG dokładnie tyle samo kilometrów co na benzynie bo silnik jest z metalu i nie widzi różnicy, jeśli już się czepiać to benzyna spłukuje olej z cylindrów a LPG nie, więc to benzyna psuje silnik.
5. Dobrej jakości wtryski wymagają w polskich warunkach czyszczenia po około 100 tys km, resztę serwisu ogarnie każdy średnio ogarnięty człowiek z laptopem i kluczem imbusowym. Gdzie te koszta serwisu?
6. koko2403, skończ bo się tylko kompromitujesz.
7. Trzeba być tępym chu jem, żeby nie rozumieć jak działa sterownik benzynowy który nie pozwala na żadne psucie silników przy poprawnie wyregulowanej instalacji LPG. |
_________________
|
|
|
|
|
koko2403
BMW: e46 323i
Silnik: M52TUB25
Dołączył: 31 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: RADOM
|
Wysłany: 09-11-11, 22:32
|
|
|
spinaczo napisał/a: | Enzo, sory, myślałem, że to sarkazm.
1. Silnik spala do 20% więcej LPG (w litrach) niż benzyny, wynika to z różnych wartości opałowych.
2. Jestem Fanem LPG, nie widzi tego tylko ktoś kto nie doczytał i się rozpędził.
3. LPG nie montują w fabrykach bo lobby naftowe wydaje grube miliony na łapówki.
4. Silnik przejedzie na LPG dokładnie tyle samo kilometrów co na benzynie bo silnik jest z metalu i nie widzi różnicy, jeśli już się czepiać to benzyna spłukuje olej z cylindrów a LPG nie, więc to benzyna psuje silnik.
5. Dobrej jakości wtryski wymagają w polskich warunkach czyszczenia po około 100 tys km, resztę serwisu ogarnie każdy średnio ogarnięty człowiek z laptopem i kluczem imbusowym. Gdzie te koszta serwisu?
6. koko2403, skończ bo się tylko kompromitujesz.
7. Trzeba być tępym chu jem, żeby nie rozumieć jak działa sterownik benzynowy który nie pozwala na żadne psucie silników przy poprawnie wyregulowanej instalacji LPG. |
Ja się kompromituję? To żadna kompromitacja bo i ja mam swoje racje i Wy i tak naprawde nie dojdziemy porozumienia. Moim zdaniem temat do zamknięcia bo chłopaczek co pytał o gaz do swojego 1,9 to juz pewnie dawno przerobił swoja bemke na kuchenke gazowo-turystyczna albo i nie |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 09-11-11, 22:40
|
|
|
Twoje racje zostały zeżarte przez matematyczny aparat logicznego rozumowania |
_________________
|
|
|
|
|
_sebcio_
BMW: e30 318i
Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 50 Skąd: pl
|
Wysłany: 09-11-11, 23:28
|
|
|
spinaczo napisał/a: | Twoje racje zostały zeżarte przez matematyczny aparat logicznego rozumowania |
Panowie I Panie temat rzeka... tak jak to czy bmw jest lepsze czy audi...czy bmw jest bolidem młodzieży wiejskiej czy golf itd... każdy ma swoje zdanie i tyle
nie dziwie się że osoba która robi 10tyś-15tyś nie założy gazu ale dziwie się że piszę że gaz nie do bmw i że szajs a jak by przyszło robić 25tyś rocznie to od razu do gazownika |
_________________ OO=[][]=OO |
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 10-11-11, 11:57
|
|
|
spinaczo sorry pomylilem cie z innym kolesiem, ktory pisal w innym dziale i nie podawal argumentow |
_________________ rev |
|
|
|
|
|