Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
jak jest z ta maska???
Autor Wiadomość
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-10-08, 23:38   

powiem tak: na moj gust to mechanicy raczej by sie nie bawili w odkrecanie silownikow skoro fabrycznie moglo byc zalozone takie ulatwienie i pewnie bylo! tylko ze ktos to popsul i potem przyspawal czy inaczej przymontowal do maski i dlatego masz jak masz. jesli Ci to jest potrzebne to sugerowalbym kupno samych tych mocowan na masce, odkrecisz stare przykrecisz nowe zalozysz silowniki i po sprawie a tak to za kazdym razem musialbys odkrecac silowniki i przekladac. no ale jesli nie potrzebujesz, miescisz sie pod maska itd to chyba nie ma sensu :P
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
Broder 



BMW: E36 M3 EVO
Imię: Bartek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 502
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-10-08, 00:09   

krzysiek8833 napisał/a:
no kurde nie mam :wstydnis: sprawdzałem przed chwila! zreszta ja tego uchwytu nie mam przykreconego na śruby tylko u mnie jest to zgrzane do maski! i jest zupełnie inaczej! ale chyba i tak sie da ustawic ja w pion tylko trzeba siłowniki odpiac i tu przy szybie w zawiasach wykrecic po jednym wkrecie na torx po obu stronach(pasazer,kierowca) i wtedy sie łamie i idzie do góry! ale kupa roboty z tym i najlepiej we dwóch :niepasi:


Nie masz, bo masz coupe, a zaloze sie ze wszyscy co maja tryb serwisowy maja sedany. Niestety w mojej coupecie tez tego nie bylo.
_________________
 
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-10-08, 00:25   

ale dlaczego akurat w coupe mialoby nie byc? jakis sensowny powod bo kurde przeciez to przydatny bajer i byl montowany od poczatku.. nie kumam :O
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 22-10-08, 00:29   

Cytat:
Nie masz, bo masz coupe, a zaloze sie ze wszyscy co maja tryb serwisowy maja sedany


dokładnie, tryb serwisowy występuje chyba tylko w sedanie i compakcie (niewiem jak z touringiem)

coupe i cabrio chyba nie posiada
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 22-10-08, 08:12   

Coupe ma długą maskę więc można w nim wyciągac silnik bez problemu. Pewnie dlatego :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14